1 Kasım 2009 Pazar

Fizik Sınavının Akabi

6 tane ömer üründül tadında yorum
● Neyaptınız?
● Dünyanın, çok sevimli görünen, fakat en sevimsiz hal hatır sorusuyla yazıya başladım. Allah sonumuzu hayretsin, amin.
● Oha bi de resmen duayla falan başladım. Bence sonumuzun hayır olmayacağı varsa da olur şimdi. Hakeme oynamak gibi olmasın ama.
● Hakem diyince aklıma tabi Erman Toroğlu geldi şimdi. Neden? Çünkü dün gece ilk kez "Devler Ligi"ni izledim. Sergen'li falan program hani. Sergen'li, Tanju'lu. Tabi bazı ağzıbozuk arkadaşlar "götlü, göbekli program" da diyor olabilir, herkesin ağzı kendine. Yalnız ben işte dün fark ettim, Erman Toroğlu'nda ne göbek var arkadaş. Manyak gibi de koşuyo falan. Yığılıp kalıcak diye korktum, oturdum izledim yakaladığım yerden sonuna kadar. Yığılmadı ama yakındır bence.
● O diil de mesela dün aynı programda, bi Türklere bakıyorum, bi yabancılara bakıyorum; yemin ediyorum o yabancılar 56 yaşına da gelse, ki bence gayet uygun bi yaştır göbek yapmak için, bizimkilerden daha zayıf ve çevik olurlar. Hooijdonk dediğin adam, yani aslında "hoydonk" dediğin adam, zayıflıktan ölebilir. Dün bunu gördüm.
● Dün ben tabi bi de asıl olarak, Odtü'deki dans yarışmasındaydım. Yani, yarışmadaydım derken, yarışmacıymışım gibi oldu dimi, eheh, evet fena da olmazdı. Gerçi anında domatesi yerdim alnımın çatına ama. Neyse. Ne diyorum. Dans. Latin dansları. Yıllar yılı türlü yarışmaları EuroSport'tan izleyen biri için 15-20 metre uzaktaki tribünden izlemek güzel oldu. Bi de özellikle lisede edinmiş olduğum çevrenin de, latin danslarına ne denli ilgili olduğunu gördükçe gözlerim büyüdü. Seyircisinden yarışmacısına kadar liseden 50 kişi görmediysem, ben de insan değilim. Yani en azından bi 10 kişi. Ahehey.
● Dün ge... Lan dün çok şey olmuş. Dün gece dolmuşta, dünyanın en gereksiz ikinci insanına rastladım. Bi de dünyanın en gereksiz ikinci insanının Türk olmasına biraz üzüldüm tabi. Utanç verici bişey. Şimdi dolmuştayım tamam mı. Kızılay'dan eve geliyorum falan. Ne ara bilmiyorum, bi ara o en gereksiz ikinci insanla dolmuşçu arasında bi muhabbet başladı. Şimdi tabi, insan gereksiz olunca, muhabbeti de çekilmiyo pek. Diyo ki dolmuşçuya, sanki çok umrundaymış gibi, "Yeaa buuuöbür dolmuşşlar galktı mı ney oldu yeeaa?" Öbür dolmuştan kastı, bizim komşu semte gelen başka bir dolmuş hattı. Şöförün de hoşuna mı gitti artık konu, ne olduysa, "Hee yaa galkhtı yiğenim. Eskiden çoh işlek bi hattı ora. Şimdi işlehliği galmayınca galdırdılar. Eskiden oraya dolmuşçular gendi arasında 'Almanya' derlerdi. Keh keh." Oturduğum yerden, hayvanı fazla ürkütmemek için hareketsiz olarak dinliyorum konuşmayı. Dünyanın en gereksiz ikinci insanı tekrar devreye girdi ve tokat gibi espriyi yapıştırdı: "Heee demek ki şimdi İran mı oldu ora, Irah mı oldu? Ehehehahahehehahahahehe."
● Mal.
● O diil de, teknoloji ne acayip bişey lan, özellikle bilgilsayarlar falan. Ben şimdi küçükken çok hevesliydim bilgisayar işlerine falan, meraklıydım tamam mı. Sonradan ne olduysa, büyüdükçe, bilgisayar bilgimin ortalama bi insandan daha fazla olmadığını acı bir şekilde fark ettim. Ondan, mesela iki gün önce, artık ne yaptıysam, internet gitti şurk! diye. Bu 3-5 saniyelik hatamın sonucunda bugün 2 saat boyunca bununla uğraştım. Hani bi de, bilgisayarın, bazı şeyleri kafasına göre yapması durumu var ya. Şimdi bak yine paragrafın sonu gelmiyo ama. Ne bileyim. Bence Allah belasını versin. (neyin?)
● Bazı kendi kendime soruyorum, alnımın çatı neresi, diye. Henüz bulmuş değilim. Bi de şakak var böyle, ama o da insancıl gibi.
● Feysbukunun, msninin, efendime söyleyim, banka kartının, evdeki kasasının falan şifrelerini telefonuna kaydeden insanlar var. Bence onlar çok "can" insanlar. Anadolu'dan başka yerde bu denli "can" bi insan göremezsin bence. Valla bak.
"Feyzbuu na garip olmuş nan!" muhabbetine hiç girmiyorum dikkat ettiysen.
● Geçen gün televizyonda, TRT'nin onyüzbin tane kanalından birinde, yabancı damat tadında, gençten, yabancı ve biraz da safça bi adamın Anadolu'yu dolaşmasına şahit oldum. Köyleri falan dolaşıyo böyle. Salak mı ne. Köydeki adam bi Türkçe konuşuyo, bu yabancı olan başka bi Türkçe konuşuyo. İkisini de anlamıyorum. Onlar anlaşıyo ama. Çok acayip. Bi şekilde aynı frekanstalar. O günden beri kendi kullandığım Türkçe'yi sorguluyorum, ben mi yanlış biliyorum diye.
● Abarmadan gideyim artık. Hepinize çok şahane bi hafta diliyorum. Kendinize iyi bakın, gripten korunun, 'olaylara garışma'yın. Ya da karışın banane. Bi aksiyon olsun. Haydi öptüm.

Daçe.

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. z.. says:

    dünyanın en gereksiz birinci insanı kim daçe:D

  2. iranlı mı ırahlı mı daçe?

  3. Daçe says:

    z; birinci insanı söylemem. "birinci belli ikinci kim" şeklinde bi yerde. bilmiyorum, belki de değil.

    nutella; ırahlı olması kuvvetle muhtemel.

  4. gokben says:

    : )) olaylara garışmayın :)))

    bir de, TRT'nin o yüzbintane kanalından biri olan kanalının, açışı yeni yapılan turizm-belgesel kanalı olması kuvvetle muhtemeldir, nedense yazmadan edemedim :)

    ama en çok burda güldüm: (tam gündemlik bir laf): olaylara garışmayın :D

  5. littleiv says:

    *mal

    ahahahah yarılmak :)

  6. lan Daçe bütün bu yazıyı fizik sınavının nasıl geçtiğinden bahseder umuduyla okudum,harbi nasıl geçti lan cevaplamalısın burda beni içimdeki yangına bi su da sen dökmelisin en fazla 50 diyerek hatta 40ı geçemem de de köpük sıkmış ol yangınıma..
    +
    bi gün beni misafir et evinde Daçe ben de dolmuşla gelip muhabbet dinlemek istiyorum ve sonra sizde bunları senle defalarca canlandırıp gülmek.(Bu +dan sonrasını beni en gereksiz 1.insan seç diye yazmadım valla!)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)