10 Kasım 2009 Salı

Curve Altında 20.000 Fersah

5 tane ömer üründül tadında yorum
Öncelikle, ailenizin araştırmacı blogger'ı sizin için araştırdı:
Fersah, eskilerin ölçü birimlerinden, yaklaşık 4 saatlik uzaklık birimi. Tabi yürüyerek mi 4 saat, uçakla mı 4 saat onu bilememişler. Eskiler tabi sonuçta, o kadar da olsun.

Efendim nerden baksanız bir saat oluyor ilk fizik midterm'ümün sonucunu öğreneli, fakat hâlâ etkisi geçmiş değil. Şu anda baş ve boyun bölgelerinde şiddeti her geçen saniye artan bir karıncalanma hâkim. Sanırım az sonra omurilik soğanımı da kaybedeceğim. Ben de dedim bari soğancığım da hazır benimleyken, yazma yeteneğimi henüz kaybetmemişken, bir şeyler yazayım.

Şimdi öncelikle curve denen şeyi açıklayarak başlamam en güzeli olucak. Curve dediğimiz, esasen tabi körv dediğimiz, biraz sinsi bişey. Böyle fizikti, kalkülüstü falan, bu tip sınavlarda belirli bir not dilimini tutturan çoğunluk bu curve denen baraj notunu oluşturuyo. Niye onlar oluşturuyo da biz oluşturamıyoruz; çünkü onlar çoğunluk. Çoğunluk dediğin şey, nerden baksan bi on bin yıldır lafını dinletir arkadaş. 21. yüzyılda da, ülkemin en şahane denilen okulunda da durum böyle.

Tabi bu sene de "Lan! Dur! Şşt! Hop!" demeye kalmadan sınavlar başladı ve sene başından beri "Yarın defter alıcam" diyen ve henüz bir tane farklı defter almamış olan Daçe için ilk fizik sınavında curve altında kalmak kaçınılmaz oldu. Hayır, notumu zaten bilen biliyor da, tekrar tekrar afişe etmek istemiyorum.

Zamanında birbirine "Boyun devrilsin körvün altında kalsın ehehehehe." şakalarını fazlaca yapmış olacağız ki, benim gibi curve altında kalan binlerce can daha var. Onların da benim gibi umutları, hayalleri var; onlar da şu an omurilik soğanlarını kaybetmek üzereler. Ama mutlular. Yüzleri gülüyor. Diyorlar ki, "İkinci midterm'de curve'e kesin basıcaz." falan. Ayrıca ben inanıyorum ki bu insanlarla, yani curve altında kalan diğer masum yüreklerle el ele tutuşup rektörün karşısına çıksak, bizim için yeni bir curve açılabilir. O denli de kalabalığız.

Haa bi de elektroniği, bilgisayarı kazanan adamla, benim gibi petrolü kazanan adamı aynı kefede değerlendiren adama ise ben zaten hiiiçbişey demiyorum. Ona başkaları başka şeyler diyebilir. Hatta derler ki, "Adam adam!" derler, "Körv mörv güzel uyguluyosun, ama adam olamamışsın." derler.

Eeeöhm.. Bu kadar curve muhabbeti yeter. Kalkülüsten ve kimyadan umutluyum, curve'ü sollar da geçerim. Lâkin fizik... Fizikle bilâhare yalnız görüşeceğim. Şimdi mümkünse beni ilk curve-altı'mla başbaşa bırakın. Haydi.

Curve 1 - 0 Daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. special n says:

    bişey olmaz. notlara takılmayın. 21 kasımdaki tek geleneksel okul partisi olan partinize odaklanın. ehuehu. kaç aldın sevgili daçe? bu soruyu okul sınırlarının dışına taşımak istemezdim ammavelakin bir şehir kadar fark var bilemedim:)

  2. z.. says:

    ayy daçecan sonu pek bi duygusal olmuş..sen bu yenilginin altında kalmazsın eminimki final maçından sonra 3-1 üstünlük kuracaksın:)

  3. sedaa says:

    bizde de 'çanlar' bizim için çalıyo:)üzülme daçeee:)

  4. FEYSTE KÖRVALTI ÇOCUKLARI KURULMUŞ LAAA

    Muhabbetinden tiksine tiksine,curve altında süründüğüm bugünlerde yanındayım,seninleyim Daçe:)

    Bizden mühendis bu ODTÜ'den çıkar mı Daçe.Benim şüphelerim var.Minimum 5,5 senem var bitirmeye.Ve bu yazdığım 5,5 kaç signifikınt içerio hala ordayım Daçe!

    Aldım fizikten 14,calcden 58.Calcde curve-1'im ama koydu mu bana koydu ben onu bilirim..Saygılar.

  5. Adsız says:

    OHA ODTÜDE DEĞİL MİSİN OLUM SEN NEREYE ÜLKENİN EN ŞAHANE DENİLEN OKULU?

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)