29 Kasım 2009 Pazar

Bayramımın İlk Günü

2 tane ömer üründül tadında yorum
Öncelikle belirteyim, resmi şurdan direk çaldım. Çaldım yani. Çünkü çok güzel bi resim. Film afişi gibi falan. Hayır bi de o blogdaki en son postun resmi. Arşivden falan da çalmadım. Direk, gördüğüm gibi "Save As" dedim. Pişman değilim.

Herkes için bugün bayramın üçüncü günü normalde. Ama benim için bayram bugün başlıyo. Çünkü çok güzel şeyler olucak bugün. Yarın da öyle. Ondan sonra herkesle aynı anda bitiriyorum bayramı zaten. İki günlük. Az ama öz. Nasıl?

First of all, bugün Radyo ODTÜ'deki son teknik yayınım olacak. Kültür Pazarı bünyesinde birtakım programların teknik kısmında olacağım. 15-18 arası dinleyin, bekleriz efendim. Haa son teknik yayın demişken, açıklık getirsem mi iyice; anonsa falan çıkmıyorum ne yazık ki. Bildiğin ayrılıyorum. Kendi adıma başlardan itibaren heyecanverici ve 'farklı' bir dönemi geride bırakıyorum. Popstar Barış'ın deyişiyle; "Bu gece sooooğn.."

Radyoda işim biter bitmez, ayda yılda bir-iki defa görüştüğüm ve her seferinde bi sonraki buluşmaya aylar olacağını düşünerek üzüldüğüm dostlarımla buluşucam. Kendilerini ve muhabbetlerini pek özlediğimi burdan belirteyim.

Biz böyle bikaç kişi olarak Lig Tv'si olmayan bi yer bulursak inşallah, El Clasico izlicez.. Fotodaki arkadaşları aynı sahada bir kez daha, bu kez bir de "fierce rival" olarak görmek çok heyecanlı olucak. Sabırsızlıkla bekliyoruz.

Son olarak bugün bi de Beşiktaş yenerse şahane olur. Yönetim istifa tabi, o ayrı.

Herkese yeniden iyi bayramlar diliyorum. Sarılıp öpüyorum, şekerimi alıyorum.
-edit: hoşgeldin 50.-

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. radyoyu bırakma?
    bırak-ma yani abi,niye bırakıyosun ya:(
    dersi sal,okulu uzat ama lütfen yapma,bence hani tabi..

  2. o diil de barça da iyi ezdi madrid'i kollektif oyunuyla.. :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)