29 Ekim 2009 Perşembe

"Onlarrr!!"

1 tane ömer üründül tadında yorum
Biraz geç olucak ama (oha, yirmi dakka kala) bayramınızı kutlarım gençler. Milli bayram da kutlanmaz gerçi ama, ne bileyim, ben zaten milli bayramların dini bayramlar gibi kutlanmamasına yıllar yılı çok içerlenen bi insanım, şimdi yine söz açıldı falan, off, değişik işler.

Milli bayramlarda öğle saatlerinde TRT 1'de "Onlarr geliyooorr!! Onllaarr, Türkk havaa sahasınınnn korrkusuzz şahinnleriiii!!!" falan diyen bi adam var ya. Bence o adamın genel olarak ekmek yediği tek müessese milli bayramlar. "Dostaa güveeennn, düşşmanaa korrkuu veriyorrlaaarrr!!!" Ben böyle gaz bi insan görmedim. Tamam, yani orda adamlar bence de deli gibi güzel hareketler yapıyolar, o akrobasiye benim g.tüm yemez sonuçta, saygı duyarım; ama ne bileyim yani, izlerken hiç de "Onllarrrr!!" demek aklıma gelmiyo.

Bi de aynı adamın, yine aynı gün ve haftalarda, yine "Onlarrr!" diyerek kara ve deniz birliklerine dikkat çekmesi falan, yani açıkçası, hani bilemiyorum, çok garip lan işte. Adam resmen asker gördü mü teyakkuza geçiyo, ağızda "Oo!!" bekliyo böyle. Aynı, gol yiyince otomatik olarak sağ kolu havaya kalkan Rüştü Reçber gibi. Ha, Rüştü'yü daha az severim, o ayrı.

Bugün yine bi yerlerden sesi geliyodu o adamın, o yüzden içimde kalmasın, bi yazayım dedim. Hem böylelikle bayram da kutlamış olurum. Kaç zamandır blogda bayram kutlamıyodum. Oh, iyi oldu.

Haydi gidebiliriz şimdi. Gittik.. Gidin olum.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. Bi de abi ordu akrobasi için midir gibi bi soru da geliyo aklıma veya bayramda cumhurbaşkanının gözlerini yalandan yaşartmak için mi de onlaaar deyip o sunumu izletmeye çalışıyo çözemedim.
    +Şiirci kız oğlanlara da dikkat çekmeni beklerdim Daçem büyümüş de küçülmüş gibi resmi kıyafetlerinin içinde hatta bu seneki erkek bi şiirci m sunucu mu ne aynen Berk'ti
    hani şu tiyatroda olan Berk.:)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)