28 Kasım 2009 Cumartesi

Kutlama Mahiyetinde

3 tane ömer üründül tadında yorum
Her bayram telefona bi ton mesaj geliyo da, o bi tonun çoğusu çöpe gidiyo senin haberin var mı gönderen insan? Öyle ellibeş bin mesaj bedava hakkın olup, rehberdeki bütün isimleri alıcı kısmına girip, bi de utanmaz gibi çoğul hitaplı bi mesaj yazınca sen şimdi benim bayramımı kutlamış oluyosun dimi? Yok. Hiçbişey olmuyosun bence. Kusura bakma yani bu böyle. Hayır tamam seni de anlıyorum, kolaya kaçmak istiyosun ama; bayram arkadaşım bu. Yani ha mesaj atmamışsın, ha bi milyon kişiye aynı anda atmışsın. Olmaz öyle.

Biraz atarlı bi girişin ardından daha orta yollu devam ediyorum.. Zira ben de istemez miyim öyle mesajlar atayım insanlara; caps lock açık yazayım mesela, "BAYRAMINIZI" diyeyim, "EN ICTEN DILEKLERIMLE" diyeyim, tabi o sırada samimiyetten uzak bayram mesajım bi de operatörün Türkçe karakter kısıtlamasına takılıp iyice soğusun, "KUTLAR" diyip virgül koyayım, 'daha bitmedi devam etçek, daha kim bilir neler yazıcam' manasında, "TUM SEVDIKLERINIZLE" diye büyük bir yalanla devam edeyim, "SAGLIK, MUTLULUK, HUZUR" ve burda bilimum iç gıdıklayıcı, kalp okşayıcı şey yazayım, "ILE GECMESINI TEMENNI EDERIM." Böyle noktamı da koyayım, 'artık burda bitti mesajın özütü' manasında. Ama aslında bitirici darbemi, finishing punch'ımı, fatality combo'mu en sona saklıyayım... "BERKAY DAÇE."

Dünyadaki en korkutucu şeylerden biri sonunda ad soyad yazan bi bayram mesajı çünkü. Kepslak falan. Bağırıyo yani bi de düşün. Manyak gibi. Ben öyle mesajlara çok bakamıyorum çıplak gözle. Çünkü orda ressmen kendi bünyesine fazla gelmiş bi fors var. O fazlalığı bizimle paylaşıyo. Bürokrat havasında. Halbuki 90'lı yani. Hadi 70'li, 76'lı bunu yapar da; sen yapma 90'lı. Sen daha 90'lısın çünkü. Adı üstünde yani. Daha göreceğin nice bayramlar var ya. Senin aklın alıyo mu olum her bayram ad soyadlı mesaj?

Neyse.

Haydi gittim ben. Hepinize iyi bayramlar. İkinci günden de bayram kutlanmazmış gibime geldi ama.. Hatibakalım.

SAGLIK, MUTLULUK FALAN. BERKAY DAÇE.

-koyun resmi koyup kutlamak benim de işime gelirdi elbette-

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    eheh güzel olmuş. sağa da İYİ BAYRAMLAR. LİTTLEİV LİTTLEİVOĞLU

  2. abi şimdi sana ne dersem diyeyim benim buradaki adım,adım ve soyadım:D
    cuk oturmuş olcak bana lafların,

    ama bu post'un fizik 105 koordinatörü
    MUSTAFA ÖZBAKAN'ın 'how to send e-mail to your instructor'başlıklı maillerine benzemiş:D

    'how to send bayram message to Berkay DAÇE':)

  3. Adsız says:

    şiyarfıratyücedağ (copy-paste yaptm:) ın yorumunu senin post dan daha çok beğendim diyebilirim.

    ayrıca şu ad-soyad formatlı mesajlar hakkaten pek dandik,hayır kendilerine ayrı bi ciddiyet ve bi şirktin CEO su tadı katıyorlar.

    kaldı ki bayramın kutlu olsn daçe.
    msj atmış mııdım sana,hatırlayamadım.

    ad-soyad yazmak da vardı buraya ama malum gizlilik :))


    şimdilik sadece katya ...

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)