4 Kasım 2009 Çarşamba

Takım Tamam, Go Go Go!

2 tane ömer üründül tadında yorum
Neaber okur? Ben biraz hasta oldum. Tabi yaklaşık bir ay dayandım, direndim ama sonunda olacağı buydu. Direnmenin getirdiği tek güzellik, hastalığın ertelenmesi oldu. Ama yok yani, bak bana, yine hastayım sonuç olarak. Bişey değişmedi.
Bir ara "Odtü'de herkesler hasta, benim de olmam an meselesi" diyodum blogda, hatırlarım. Sonra o herkes iyileşmişti. Şimdi bir başka takım herkes hasta olmaya başladı. Ben de ikinci takımdayım görüldüğü üzere. İyice Devler Ligi'ne döndü iş.
O diil de ben asıl yarın falan bekliyorum büyük vurgunu. Bugün henüz sadece biraz boğazım ağrıdı, bir ara da 38 derece ateşi gördüm, o kadar. Asıl iş yarın bence. Marduk bekler gibi bekliyorum, bakalım.

Neyse, benim hasta olmam sizi zerre kadar ilgilendirmiyo biliyorum. Hiç demiyosunuz ki, "Olm bak bu çocuğun yazılarını okuyoruz, kimi zaman da kikir kikir gülüyoruz falan ama ya o da diğer insanlar gibiyse? Ya hastalanırsa yarın bir gün?". Demeyin zaten. "İki dua edeyim lan hayrına." demeyin. Ben böyle ilaçları alayım, efendime söyliyim, öksüreyim ciğerim çıksın, kimi zaman ateşleneyim falan. Hiiiç.

Yok lan ben de hızımı alamadım. Cansın sen okur, valla cansın. Biliyorum en iyi dileklerini gönderiyosun her okuduğunda. Arada iki elham bir kulhü de gönder diycem ama sanırım o ölülere gidiyodu dimi. "Bizdaaaölmedik!".

Haa tabi şimdi bi de bu yazıyı okuyup da, yarın öbür gün okulda görünce uzak falan durmayın benden ha. Valla pis dalarım. Hastayım diye uzaklaşan insanın ağzını burnunu kırarım, eline veririm. Bence o daha uzun süreli bi hasar yani.

Başbakanın da "Ben domuz gribi aşısı olmuycam!" demesi ne garip, o diil de. Hayır, resmen çocuk gibi "olmuycam" falan. Sade o değil tabi, böyle insanlar var çevremde "aşı olmuycam olmuycam!" diye gezen. Olmazsan olma tabi ama, bence önce bi diksiyon kursuna git dimi. Sonra aşı oluyor musun olmuyor musun artık ne istiyosan onu yap.

Her blogda "hastalık" temalı bi yazı olması, burda olmaması, yani önceden olmamasıymıştı da sonradan yazmıştımdı falan, off ben de bi dilbilgisi kursuna gideyim lan. İki gündür 7'de kalkan, o da yetmiyor gibi bugün grip başlangıcı belirtiler gösteren bi insanın; şu saat şu dakika (12 pm oldu olucak) cümle kuramyor olması ne acı.

Şimdi doğrudan yatmaya gidiyorum ve hepinizi öpüyorum. Evet, şu halimle öpüyorum. Utanmıyorum da. Ne utancam. İkinci takımdaki takım arkadaşlarıma başarılar diliyorum bi de tabi. Haydi, kendinize iyi bakınız efendim. Sıkı sıkı giyinin valla.

-bu arada yazılarının hastası olduğum insan alpay erdem'e, okulla ilgili bir konu için mail atmış olmam, bir günü aşkın süredir kendisinden cevap gelmemesi falan, ne bileyim, biraz üzülüyor gibi insan. ama umudumu yitirmedim, cevap yazıcak bence. sonuçta twitter'da görüyoruz ki, "az ünlü" insanın benden farklı olarak yapıcak çok da bi işi yok. paso twitter.-

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    ya abi niye öpüyosun sonuçta. domuz gripli memleket ya. ben de olmayacağım domuz gribi aşısı. hem dilbilgisine bak. 10/10 :)

  2. special n says:

    sen sen ol sakın muhammet ali demir i izleme. sakın ama!sonra bilemedim ben onu olmasın..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)