18 Kasım 2009 Çarşamba

Diiicey Haaarun

1 tane ömer üründül tadında yorum
● Selamlar can okur, nası gidiyor?
● Hava soğuk olmasa, sınavlardan daha güzel notlar alsak, bi de mesela ders programı daha iyi olsa gayet iyi gidicek dediğini duyar gibiyim. İtiraf et hadi, öyle diyosun dimi?
● Demin dünyanın en rezil ikinci kişisini mi gördüm, olayına mı şahit oldum, bişey oldu. Dedim ben bunu yaziyim bi. Sonra unuttum ne yazıcağımı. Böyle de rezil bi insanım.
"Aynadaki yüzünün karşılığı beniim!.." diye şarkı var, çok korkunç değil mi? Hayır, bi de soruyo ardından, "gördün mü?" diye. Aynada bi başkasının suratını görücem de, bi de onla muhabbet edicem.. Dilim düşer yere yapışır korkudan, o dilsizlikle şarkıyı tersten söylerim yemin ediyorum.
● Bakkala, markete yollanan çocukların cebine koyarlar ya tam veya yaklaşık parayı. Ha işte o çocuk büyüyünce de, mesela 35 yaşına gelince de aynı davranışı sergiliyo, markete falan giderken cebine hazırlıyo 10-20 lira neyse, öyle çıkıyo evinden. Ben bunu gördüm.
İki seferdir denk geliyorum, hayırdır inşallah: Şimdi bu bizim Ankara'da Megasite diye bi radyo kanalı var, elbette bilenler vardır. Bilmiyorum belki de yoktur. Bu kanal şimdi biraz, ayıptır söylemesi, yani darılmasınlar bana şimdi ama, kolpanın önde gideni bi kanal tamam mı. Nerde saçmasapan Ankara havaları var, onu çalıyolar. Sonraa, işte efendim nerde meslek lisesinden zorla mezun olmuş yan sanayii adam var, onların her birinin bu kanalda ayrı gereksiz bi programı var falan. Meslek lisesinden zorla mezun olan okur varsa kendisi tenzihli. Genellikle de dinleyici kitlesi olarak dolmuşçular, taksiciler ve Ankaragüçlüler var. Ha bu kitleyi özellikle mi seçmişler bilmiyorum. Neyse. Yani sonuç olarak tamam dimi, kafanızda oluşturabildim mi Megasite'nin nasıl bi radyo kanalı olduğunu? İki gecedir, son iki gecedir değil de, yakın zamanda herhangi bi iki gecedir geç vakitte eve gitmek üzre dolmuşa binmem icap etti. Zaten neyle gidicem dimi, tabi dolmuşla gidicem. Ulan o kadar çok dolmuşa biniyorum ki, yakında "fahri yolcu" ünvanı alıcam, gidiş geliş bedava olucak. Neyse. Demek ki bir de hemen hemen aynı saatlerde binmişim ki, iki seferde de radyoda Megasite açık, iki seferdir Dj Harun'la Beşte Beş diye bi program var. Ama yani, yok aslında böyle bi program. Ben böyle bi program görmedim. O kadar saçma ki, tarif edemiyorum lan. Aklımda sadece, şarkıların başında, sonunda ya da ortasında bi yerlerde kafaya göre girilen "Diiiicey Haaaruuunn!!!" cingılı kalmış. Önce bi Harun'a bakıyorum.. Sonra kendime bakıyorum.. "Beheyy gidi!" diyorum; "Harun'a bak sen" falan. Sonra geçiyo gidiyo tabi. Harun'a selamlar.
● Sabahın sekiz buçuğunda elektrik çarpması kadar güzel bi uyandırma şekli yok. Bu sabah fizik labında elektriğimi aldım; bi kendime geldim, güne olan bakışaçım değişti bi. Dünya varmış dedim. Saçlarım kısa da Allahtan, komik bi durum olmadı. Ama kampüs elektriği yemiş bünyem ve gerekli fizik labı kitabımla derse tam olarak hazırdım. Mis.
Arda Turan'ın domuz gribi olduğunu öğrendim bugün. Tamam dedim, artık domuz gribi de düştü gözümden. Arda da geçirdiyse ohoo yani, iyice yalama oldu.
● O diil de Arda'nın şimdi bağırsakları da bozulucak falan. Geçirdim ya da geçireyazdım, öyle bişey oldu, ordan biliyorum. Hadi ben iki gün evde yatabilen insanım, adam ne yapsın? 20-30 bin kişinin önünde karnını tuta tuta oynayamazsın ki. Yazık aslında böyle düşününce. Ya da ben biraz manyağım, böyle de düşününce.
● Son olarak, her dolmuşta önden ya da arkadan gelen parayı illa ki bekleten, düzene koyup sayan, onndan sonra öne ya da arkaya ileten adam var ya. İşte bence o adam önceki hayatında da, şimdiki hayatında da fazlaca işgüzar bi adam. Hatta korkarım, sonraki hayatında da böyle olucak.
● Blogun sidebarında karşıma çıkan 50. izleyiciye selamlar, ama tabi aslında ordaki 50 kişiye tek tek selamlar. Sevdim "50"yi.
● Gideyazıyorum.
● Çok öpüyorum. Mucukaah!

-öyle herkesi öpmüyorum tabi. bugün benden istek yazı isteyen cancaazımı öpüyorum, size noluyo ki-
-tamam lan sizi de öpüyorum tamam. hastalığım da geçti gibi zaten. mucukah yok size ama, muc falan var, klasik.-

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. pınar says:

    Ortalama bir sayıyı yakalayan yorumlardan eser yok. Gücendirdin tabi okurlarını, ondandır sevgili daçe...(:

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)