19 Kasım 2009 Perşembe

Bi Defter Aliim

5 tane ömer üründül tadında yorum
Eylülün başı, okul başlamadan önce:
Bu sene 1. sınıf olduk artık, hazırlık bitti. Ona göre düzenli ders çalışiim falan. Güzel güzel defter tutiim. Ödevlerimi aksatmiim, derslere katıliim falan. 3.50 ortalama yapmakta bişey yok yani nedir..

İlk gün:
Olm bugün daha ilk gün lan, ders falan olmaz diye daha defterlerimi almadım ben. Lise gibi değil tabi, eheh. Neyse bugünlük arkadaştan aliim bi kağıt da, ona yaziim. "Şşt Sercan, abi bi kaat vercen mi be.. Eyvallah.."

İlk hafta, cuma:
İyi lan aslında konular kolay gibi. Fonksiyon var, atom matom dedik, sonraa işte vektörler var fizikte. Hıhı. Kolay kolay, hep bildiğimiz şeyler ya. Off. Ne güzel. Bi de hepsi İngilizce ya, çok acayip. Hehe. Neyse, defterlerimi aliim ben haftasonu. Notları da geçiririm temize hem.

İkinci hafta, cuma:
Hmm iyi ya, sınıfla da kaynaşıyoruz yavaştan. Dur bakiim neydi şu çocuğun adı... "Ya şşt Sercan, neydi şu iki öndeki uzun boylu çocuğun adı ya? Heh tamam tamam, Ali.. ALİİ! Abi bi sayfa versene ya. Sağolasın. Berkay ben."

Bir ay sonra:
"Ya siz kitapların hepsini aldınız mı? Ben daha kimyayı alamadım. Bi de defter aliim bugün çarşıya falan gidersek."

Bir ay, bir hafta sonra:
Lan dur bakiim evde kareli defter olucaktı sanki.. Hmm.. Heh işte bu olur ya, yarınlık bunu götüriim de, çıkışta kırtasiyeden kesin bi defter aliim.

Bir ay, bir hafta, iki gün sonra:
Olm ne saçma oldu elimdeki yegâne defteri kaybetmem.. Off.. Bugün de kırtasiyeye falan hiç gidesim yok ha. Neyse abi nolcak ya, bugünlük eve gidiim ben. Hem kitaptan çalışırım zati. Hıhı.

Bir ay, bir hafta, üç gün sonra, sabah:
Lan resmen evde kareli defter yok ya. Olucak iş mi bu!? Neyse şu çizgili defteri götüriim bugün, ehehe, komik oldu ha. Bakalım resiteyşında çizgili defter nası olucak..

Bir ay, iki hafta:
Ya o diil de sınavlar yaklaşıyodur Allah bilir.. Ya ben niye böyle sorumsuz başladım ki, ben de öğreniim ne zaman hangi sınav var falan.

Ertesi gün:
Bu haftasonu fizik var demek.. İyi ya kolay olur heralde. Konular kolay sonuçta. Yaparım dimi lan? Tabi tabi kesin yaparım. Çarşamba başlarım çalışmaya, üç gün çalışırım işte. Oha lan, 3.50 ortalama çok kolay olucak. Hehe.

Aynı hafta, cuma:
Lan ya.. Off. Yani aslında hiç çalışmasam da olur ha. Zaten çalışamadım ki bu hafta, yok toplantıydı, yok yayındı falan. Bu akşam eve gidiim de bi güzel çalışiim.. Acaba nerde giriyoruz sınava..

Ertesi cuma:
Ya ben çok pis hastayım ya, çalışamıyorum ki yani. Hayır bi düzenli defterim olsa kesin çalışırım, en azından hasta yatağımda yattığım yerden çalışırım, ama yok. Neyse napalım. Zaten kolay olur herhalde kalkülüs ya. Gerçi fizikten körv yemek hoş değil ama..

Sonraki hafta:
Ya amaan, çok afedersin, skerm fiziği kalkülüsü falan. Banane abi. Her insanın hayatında böyle bi ders dönemi vardır yani. Hem 3.50 çok fazla lan zaten, bizim makinacı arkadaş yapamadıydı.. Hıhı.

Fizikten, kalkülüsten ve kimyadan sonraki hafta:
İyi ya kimyadan biraz kurtardık en azından. İyi iyi, demek ki bi de düzenli defter tutuyo olsam şahane olcak. Haftaya ne var? İngilizce. Ooh, yatış..

Bu hafta, evet evet bildiğin bu hafta, pazartesi:
İngilizce'de neye çalışıcam abi zaten, lisıninge mi çalışıcam? Ehiehe. Öbür hafta da bayram. İyi, iki hafta oldu yatış..

Ve bugün:
İngilizce'de yaparız ya bişeyler. O kadar 'edvenz' olduk geçen sene, boru mu abi. O zaman napalım biliyo musun? Bayramdan hemen önce ben iki-üç defter aliim artık, bayramdan itibaren düzenli defter olayına kesin başliim. Evet evet yapiim bunu. Bi de kimya kitabı aliim lan artık, ayıp olmasın. Resmen iki ay oldu. Neyse. Gidiim de az feysbuka bakiim. Düzenli deftere geçeceğim için o kadar mutluyum ki. O yee beybi.

...

Sonuç olarak ben bi defter aliim işte. İyakşamlar size.

Daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. s. says:

    alma bence. unutursun kesin bi yerde.

  2. sedaa says:

    iyisi mi ben alıp yollayayım sana sen hiiiç zahmet etme:)

  3. Oldu.Bu aşamaları henüz hiç yaşamadan benim 1 değil 3 defterim oldu.Calculus ve fiziğe ne önem vermiştim ki her birine bi defter aldım,yetmedi bi de fazladan aldım.Ama ne oldu.?

    Calculusa girdim.Anlatamıyo yaa hep prove yapıyo diye en kral prof'a bok attım.
    Fiziğe girdim.Abi çatlak prof'e benziyo bu hem çok hızlı çözüyo hem bu kadar integrale ne gerek var hem i j ne oluyo dedim.
    Her ikisinde de not tutayım derken anlayamadım anlayayım derken not tutamadım.İkisinin de sınavları çatır çatır oturdu.
    Resitationcu evlenmiş mi ne 3 haftadır kocasına ... çok afedersin ama bi yattılar kalkamadılar!!!
    Ha bi de dur abi bugün şu dersi geç onun yerine sanat faydalıdır şu oyunu okuyayım,aa tiyatrodan sonra eve gidince ses çalışmalarıyla ilgili netten bişeyler bakayım derken..

    Şimdi birileri bana diyecek ki bırak dersi defteri gel sana bi blog açalım git oraya yaz ammaa..

    Olmadı abi,ben şimdi neyi DD ile kurtarır neyi yaz okulunda geçerim muhabbetine daldım..
    İyisi mi ben hazırlıklardan çevre yapayım seneye takılırız beraber 1.sınıfta.
    not:Defterlerim boş duruyor,istersen ederinden yazarız:p

  4. z.. says:

    ben defterlerimi bitirdim daçe naptın sen böle daha başalamamışsın:D içim acıdı ben alıyım sana en iyisi bi kareli defter de senin işin belli olmaz şimdi yeni yıl gelsin öle alıyım falan dersin:D

  5. S. Berk says:

    arada, liseden hatta ilkokuldan kalan 3/4 ü boş defterler aklıma gelmiyor değil :D bi gün uycam şeytana onları getircem okula

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)