29 Eylül 2009 Salı

Teşekkür :) (250!)

17 tane ömer üründül tadında yorum
Sonunda!..


video

Selamlar efendim. Baktım 250'ye gelmişiz, aylardır durmadan yazmışız falan. 250. postu böyle her zamanki gibi maddeli yazıyla geçiştirmeyeyim dedim ve bu postta sizlere teşekkür etmek istedim. "Sizler"den kastım tam olarak videodaki gibi bişey. O videoyu çekip şuraya koyana kadar damağım koptu, yere yapıştı. Umarım fena olmamıştır.

Kısaca bir de anket sonuçlarını vereyim. O kadar oyladık boşa gitmesin dimi. Renkli renkli, seçim ekranı gibi grafikler sunuyorum size. Doya doya inceleyin...


-sanırsın almanya genel seçimlerini blogumdan veriyorum-


Bu kadar şeyden sonra artık hangisine oy verdiyseniz onu ben yapmıyım da, siz bana ısmarlayın mesela. Nasıl olur? Bence güzel olur. Pastaysa pasta, alkolse alkol, striptizciyse (kim o 4 oyun sahibi bilmiyorum, nç nç, çok ayıp) striptizci.

Şöyle bir de "Other" kutucuğunu doldurup oylayanların neler yazdıklarına bakalım:

Kısaca da cevap vereyim bu isteklere...
1- Ben de istiyorum sevgili okur, ben de istiyorum. Hadi kaleye gidelim!
2- Boğazda havai fişek güzel olur tabi, ama benim oralara gelmem zor. Gıyabımda yapsanız süper olur. Hehe.
3- Olips mi? En ucuza mal olacak istek bu olduğundan, evet, olipste sakınca yok.
4- Barney Stinson? Ya benim cep çalındı geçen ay, numarası yok bende şimdi.
5- Oh yee beybi. Her zaman varım.
6- Ne diyebilirim ki.. Bu gidişle sahaya çıkıp ben atıcam zaten.

Efenim videodaki teşekkürden farklı olarak, ankete katılanlara da teşekkürler. Öperim herkesi. Şimdi Daçe Der Ki, kaldığı yerden devam edebilir. Hohey!

(videoyla ilgili her türlü sorunun cevabını seve seve yanıtlarım. o kadar uğraştım yani dimi.)

Daçe, #250.

17 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. ee ben anlamadım şimdi alkol alabiliyor muyuz? :) vidyo süpersonik olmuş...

  2. Xenam says:

    Muhteşem bir düşünce olmuş gerçekten. Kıskandım resmen çatır çatır! Bunun EyçDisini de isterim. değil 250, 2500. postunu da atman dileğiyle. :)

    Noğt: Elbette Barney Stinson. Ondan iyi bizi çoştarabilecek arkadaşımız mı var? Mesenemden veririm ben yine numarasını sana.

  3. s. says:

    ehuehueh süper olmuş lan. yalnız beni yazmadın sandım "yazıklar olsun..." diyordum ki, son anda gördüm :D

    500'ü bekliyoruz o zaman. 250'lik ölçü sistemini kendin seçtin :D

  4. melodi says:

    Fakat çok belli etmişim kendimi "other" kısmında.. Videoyu pek çok beğendim Daçe fakat 500'e gelince küçük çapta bi film çekmen gerekebilir 250'de durum buysa, sana da üzülmüyo değilim genç :D 8:40'ın oluyor falan gece 2 de anca yatıyosun ben "11:40 ım var yeaa hayat bana karşı, evren bana karşı lanet gelsin !!" derken gülümsüyosun falan duygulanmıyo değilim o kısımda da :D
    Nice nice yazılara Daçe.. We'll be there for you. Siğ yu :*

    O değil de Olips isterim olm !

  5. direnk says:

    ilk yazılınca bi şey olmadım değil "bele bele". videonun fikri gayet güzel, biiz meraklandırdığına değmiş amma velakin benim sana verdiğim fikri kimseye vermez ve kullanmazsan sevinirim..

    öpücükler, sevgi yumakları, sarılcıklar..

  6. z.. says:

    güzeli sona kalsın ve iyice bi meraklanayım diye önce yorumları ve yazını okuyayım sonra da videoyu izleyim dedim ama daçe başını izledim çünkü bizim kota(şimdiye çoktan tükenmiştir) kaldıramaz bunu:D hevesimi heyecanımı ve merakımı yarına saklıyorum okulda izliycem nası bekliycem bilmiyorum:D bu arada ki'nin noktasına bayıldım ve sol elle yazman dikkatimden kaçmadı:)) seninle ilgili bu detayı da hatırlamış oldum böylece:)iyice bi heyecan kattım olaya acaba napcan o başlığı attıktan sonra:D

  7. rectoa says:

    hadi hayırlı uğurlu olsun, nice 250lere, 500lere, 10binlere inşallah dinimiz amin.

  8. S. Berk says:

    beklentim büyüktü, tatmin olmayacağımı düşünüyordum dostum ama büyük beklentim bile küçük kaldı :D u surprised me! Müzik seçimin, ritmin, hikaye süper! 300de 350de 400de de böyle şeyler yap artık (mod 50 olsun ki ben de arada sırada bişeyler yapabileyim yoksa 250ye gelene kadar 10 yıl geçer :D)

  9. littleiv says:

    hobaaa çok kral olmuş. nistelrooy'!a selam :)

  10. o değil senin parmaklarda kuaför çırağı ojesi tadında bi renk var.

    meali:bambaşka detayların insanıyım.

    hehe. eline sağlık lan, günden güne okuması keyifleniyor falans.

  11. special n says:

    o ne güzel video!! 75. postuma da bi video yapar mısın?olmadı ben de 100. postuma video yapıcaktım "taylan biladerler" işbirliği olabilir mi?Ya da şu yaptığın bir furya başlata-da-bilir. Nice 250 postlara olsun:)

    Gecikmeli de okudum.Bir gün çok şey değiştirir işte internet aleminde..

  12. Loana says:

    oha vay anasını. hayvani bi tepki oldu ama hayvani bi fikirmiş. 2. hayvani iyi anlamdaydı.

    maşallah ne diyim, yaratıcı olmuş oldukça. kıskandım mı ne lan.

  13. yaratıcı başarılı lan Daçe:)Ayrıcaa,

    senin yanına otururdum lisede böyle bi kağıda bişeyler hazırlardık ya skeç falan sen kalem kullanan kişiydin özlemişim yazı yazışını:)

  14. Adsız says:

    (yazmadan edemedm,umarım rahatsız etmez yazışım)

    daha nice 250 lere,katyaa hep burda...

    (katya bi hayran değildir,daçe de hayran olucak bi şe yoktur,sadece yazılarındaki daçe yi seviyorum hepsi bu)


    katyaa

  15. Eternal says:

    harikulade bir 250'lik olmuş , bu nasıl bi yaratıcılık, bu nasıl bi hayalgücü oha lan diyordum ki hangi blogda olduğumu farkedince pek de şaşırmadım (:
    250nin katlarına doğru yazarken, ailecek,severek izlemeye devam edeceğiz , yorumlar göndericiğiz , anket olursa dansçılardan yana oy kullanıciğzz :D (kaçayım)

  16. z.. says:

    berkaaayyyyyyy:))):)) kamyon dolusu tıreleybüs dolusu(ben de bilmiyorum nasıl yazıldığını:) teşekkürler...o ben miyim diye defalarca baktım emin olmak için:)) uzun uğraşlardan sonra izledim sonunda nice 250lere:)

  17. Daçe says:

    herkese yorumlar için çok teşekkür ediyorum, valla çok mutlu oldum. herkese tek tek cevap verme işine hiç girmeyeyim, zaten üzerinden kaç gün geçmiş yani dimi. hepinizi çok öpüyorum :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)