11 Eylül 2009 Cuma

Odamızı Tanıyalım (Mı?)

5 tane ömer üründül tadında yorum
Benim odamda uzun yıllardır yaşayan, böyle bişey var. Bilmiyorum sizin odanızda da var mı. Benden eski bu. Herhalde tarihte üretilen ilk Nokia'dan beri orda. Bi de daima prizde böyle. Oradan aldığı elektriği odaya veriyor mu, eğer veriyorsa bu bizim faturalara etki ediyor mu, onu bilmiyorum. Bildiğim tek şey, prizden çıkardığınız zaman çok sinirleniyor, sağa sola "Şarzz! Şarzz! Şarzz!..." demeye başlıyor. Bir de sanırım yerde bıraktığı şekille bize bir mesaj vermeye çalışıyor ama, henüz çözmüş değiliz.

Evet, odamızda bu tip bir şeyin olduğunu saptadık, kategorize edebildiğimiz an ansiklopedilere geçireceğiz. Şimdilik bizden bu kadar diyor, sözü stüdyolarımıza bırakıyoruz...

başlık hakkında açıklama: yani böyle bi post serisi oluşturayım demiştim önce, ama karar da veremedim. sonuçta hevesimi dakikasında satabilen bi insanım. o yüzden başlıkta böyle bir muamma, bir çelişki, efendime söyleyim, bir dilemma oluşuverdi. ayrıca dilemmayla muammanın yüzyıllar önce, kavimler göçü sırasında dünyanın iki ayrı ucuna dağılmış iki kardeş olduğunu da herkes gibi, ben de şimdi öğrendim.

haricî açıklama: paintte yazı yazmak çok zor lan.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. S. Berk says:

    hafız dükkanı sana emanet ettim yattım uyudum şimdi sahurda fark ettim ki senin dükkana yeni mal gelmiş biz uyuyoz.. :D O şarzz cihazı takılı dururken de elektrik harcıyor sanırım dostum, fatih akın bozuk Türkçesiyle reklamlara çıkıp şarjlarınızı prizde bırakmayın diyordu bi ara

  2. esra says:

    Neden 3'lü prizin fişini çıkarmıyosun?

  3. Daçe says:

    3lü prize sonra nice nice arkadaşlar katılıyor o yüzden :)

  4. littleiv says:

    ahaha açıklamaya koptum. dilemma ve muamma'nın ikiz olduğunu ben daha önceden biliyordum ayrıca :)

  5. elektrik harciyo dace yav.Ben de evde oldugum surece bizimkilerin biraktigi sarjlari arkalarindan cekiyorum.Ama her evde var zzz yapan biseyler sanirim benim hep takili duran laptop adaptorum daha cok yansiyordur faturaya..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)