11 Eylül 2009 Cuma

Hepimiz Hakkı'yız

9 tane ömer üründül tadında yorum
● Selamlar sevgili okur, naber? Bi yaramazlık yok?
● Havalar da soğuk mu sıcak mı. Yani sıcak da, ben niye bir haftadır kapşonlu sweat'le sokağa çıkıyorum. Hayır, soğukken sweat'le çıkıyorum; çıkınca sıcak oluyo. Beni oynatırcasına. "Gökyüzü noluyo, g.tün başın oynuyo."
● 1789 Fransa'sının bulduğu en sağlam kelimelerden olan "gardrop"a, yüzyıllar sonra, Misak-ı Millî Türkiye'sinin kimi insanları tarafından "gardolap" deniyor ya; işte onadır hüznüm. Gardroba gardolap diyen insan, evet işte o insan, istiyo ki her şey onun kafasındaki gibi olsun, dünya onun ekseninde dönsün. Bence o insan, kusura bakmazsa, biraz kendini beğenmiş bi insan. Yoksa 1789'dan bahsediyorum, Bastil'den bahsediyorum burda. Ayıp.
● Çok fazla da bulaman sevgili okur, Bastil'den öyle alenen bahseden bi yazarı.
● Geçen gün Var Mısın Yok Musun izliyorum. Gerçi zaten haftalar sonra bi kere izledim. Son yirmi dakikasına falan yetiştim hatta. Öyle bi izledim. Zaten öyle yarışmaların son yirmi dakikasını izliyceksin, vitamini orda. Başı çok sıkıcı lan. Neyse. İzliyorum işte. Hakkı var, Hakkı'yı izliyorum. Sen bilmezsin Hakkı'yı, nerden bilcen. Adam final-four'a iki tane beş yüz binle girdiği halde teklifi aldı falan. Bildin mi? Hah, böyle anlatınca bilirsin tabi. Az Acun fanı değilsin sen. Azacun fanı var mı? Ehh neyse. Bi baktım, diğer yarışmacılar Hakkı'ya hakaret falan ediyo, Acun da bi yandan "Allah belanı versin senin rezil herif." falan diyo. Olm iki dakka sonra bi daha baktım, Hakkı ağlıyo böyle. Salya sümük. Ya da o kadar olmasa da, sade salya. Yazık dedim. O an içim cızz etti Hakkı'ya. O an.. O an istedim ki, Hakkı teklifi kabul etmeyeydi de, o iblislerin sözüne mearuz kalmayaydı. Ah benim Hakkı'm be. Ah be.
● O değil de, nerden benim oluyo lan. Al senin olsun okur. Olmadı, sen de eşine dostuna verirsin.
● Bugünlerde blogger.com'un doğumgünü falan var galiba. Kaç gündür logonun B'sinde bi pasta resimleri, bilmemneler. Olm adam gibi kutlasana bi gün işte, ne görgüsüzlük yapıyosun kaç gündür. Sanırsın Blogger sünnet oluyü.
Oluyü olmadı oraya dimi. Tahmin etmiştim.
● Şş okur, yavaş yavaş 250. posta doğru yaklaşıyoruz, hissediyosun değil mi? Bi kıpırtı var yani. Du bakalım. Şunun şurasında 7 post kaldı. Anaa. Blogger, logosundaki o pastayı bana mı saklıyo lan yoksa? Vay anasını. Duygulanırım bak.
"Bir kere, birebir insanla uğraşıyoruz yani her şeyden önce. İnsanla uğraşıp, onu idare etmek kolay mı? Bizim işimiz bu." diyen insanlara gıptayla bakıyorum. "Aa hakkaten ya evet kolay diil, hıhı." falan diye takdir ederiyorum öylesini. Acaba benim o cümleleri kurabileceğim bi mesleğim olucak mı ki.. Şu da olabilir yani bak, Allah korusun: "Yohh yaa, sabah çıkıyoz, ağışam geliyoz. Bizim de işimiz, bu yani." Yok, aman.
"Do you really know me?" uygulamasını, herhangi bi arkadaşı gizliyebildiğimiz gibi gizliyebildiğimizi aylaar aylar sonra öğrenmek o kadar ağırıma gitti ki. O kadar gitti yani. Bak, şu kadar. (off betim.. betim..)
● Ama aynı zamanda, canını sıkan adamı saniyesinde gizlemek de ne güzel, ne keyifli oluyo dimi? "Berkay'ı gizle", hoop Berkay yok. Berkay'ı örnek olarak verdim tabi, yoksa niye gizliycen Berkay'ı yani dimi. Gizlemesene Berkay'ı ya. Şşt, geri alsana olm beni. Ya kime diy...
● Kendi adımdan bu kadar bahsettiğim bi madde hatırlayamadık. Böyle ailece falan baktık ama, yok.
● Kaçayım şimdi. Penguen gelmiş, onu bi inceliyim. Öperim.

Daçe.

9 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pengueni 'DAÇE'YE SEVGİLERİMLE.' tadında imzalarla yolluyorlar galiba size.

  2. S. Berk says:

    hakkı gariban 80 küsür bin lira kazandı, ki o parayı hakkı bilmem rüyasında bile görür müydü, ama adamı 80 küsür bin liradan nalet ettirdiler, hayata küstürdüler. Düşünsene biri sana diyo ki bak sana 50 bin tl para vercem hiç bir emek harcamicaksın -kutu açmak emektir diyenlerle tartışmam bile :D- ve sen o emeksizlikle kazandığın 50 bin liraya hiç ama hiç sevinmiceksin!

  3. special n says:

    o yarışmada ısrarla 500 bin kazanılcağına inanan bi kesim var.(bkz: hanehalkı) yukarıdaki yorum sahibi arkadaş kimse ona selam söylüyorum! "havadan gelen parayı beğenmiceğin anlarda olur" bölümü o işte..

    gizle nedir daçe?mesela hoppadanak kimi gizlicen?nerden gizlicen?ben bunu bilmiyorum aydınlatırsan eer..

  4. Daçe says:

    efenim hide yok mu feysbukumuzda? hide diye bi seçenek çıkması lazım. çıkmıyosa kesin format. (türk telekom teknisyeni)

  5. S. Berk says:

    sevgili special n, haklısın, yarışmacıların girdiği psikoloji zaten bu sonucu doğuruyor, ama sence de kazandığına sevinmemek üzücü değil midir?

  6. littleiv says:

    Çok fazla da bulaman

    ahaoahaoa

    bi de türk teknisyen iyiymiş :)

  7. Blogger, logosundaki o pastayı bana mı saklıyo lan yoksa? Vay anasını. Duygulanırım bak.

    :D:D:D

    Kaddafi'nin lazerli şovu içinde kalmıştı senin, 250. post için öyle bi süpriz hazırlamak lazım.. Ama olmadı söyledim süprizi kaçtı ondan hazırlamayız artık :/ :b

  8. sedaa says:

    ''gardolap''ın hikayesi beni benden aldı:)ellerine saglık berkaycım:)nice 250ler olsun:)

  9. Daçe says:

    @littleiv; teşekkürler :D

    @kraliçe; ben anlamam bak şimdi, bi kere aklıma soktun yine onu. :D

    @sedaa; çok teşekkürler sedacım, inşallah. (oha ya bi sonraki 250'de ölmüş olurum gibi geliyo bana ama.. du bakalım.)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)