17 Eylül 2009 Perşembe

Bi Daha Nerde Görücem

2 tane ömer üründül tadında yorum
Merhabalar. Günübirlik İstanbul'a gittim geldim, bir dolu yol teptim. Değdi ama. Dünya gözüyle Sir'ümü gördüm, Scholes gördüm, Rooney gördüm, Owen'ı tam seçemedim. Gözüm miyop ya benim, ondan. Yıllardır odamın duvarlarını süsleyen iki takımı aynı maçta görmek oldukça heyecanverici oldu. Tabi, ilk kez İnönü'ye gitmiş olmak da keza öyle.

Aslında yolculukta yaşananları ve stadyumda olan biteni şakalı-komikli anlatmayı düşünmüştüm, ama ne gerek var di mi. Anlatsam okumıycaksın, okusan anlatmıcam. Evet ya, ne anlatıcam. Sesim kısık zaten. Çatallı falan.

Üç vakte kadar siyah noktalı bi yazıya girişebilirim gibi.

Şimdilik öperim.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    ben istiyorum maç yazısı :)

  2. Eternal says:

    biz de isterdik ki yunanistana gidelim.gönül isterdi ki gidelim.neyse ki yendik.çak!

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)