2 Ekim 2009 Cuma

Kelebek Etkisi

8 tane ömer üründül tadında yorum
● Aynı anda iki yerde birden olabilen hayvandan ben korkarım. Hiç kusura bakmasın. Şimdi isim vermiyim ama mesela kelebek dediğimiz hayvanın Allah belasını versin. Aylardır ne kelebek yaptı arkadaş ya. Başta acıyodum, 1 gün ömürleri var falan diyodum da, mınakoyim ertesi gün de başka bi tanesi geliyo. Hayır zaten ölücen yani, niye kısaltıyosun ki ömrünü. Al, öldürdüm işte. akıttım pekmezini, değdi mi yani "Hobaa ışııık!" diye bilgisayar ekranıyla aramıza girdiğine? Oh olsun. Kelebek etkisi varsa da artık, Allah bilir ne zaman etkisini göstericek, hiiç umrum değil arkadaşım.
● Süt veren, bal veren, ekmek veren hayvan ise candır, yerim ben onu. İki anlamda da. Arıyı yemem gerçi, niye yiyim arıyı. Arı değişik bi hayvan çünkü, benim öyle değişik hayvanlarla işim olmaz. Gerektiğinde mangal dumanına, gerektiğinde kolaya gelen hayvandır arı. Kola diyorum ya, bildiğin kola yok mu? Adam ona geliyor. Mangal olayında da ete falan değil, doğrudan dumana gelir bu hayvan. Benim, hayattaki en büyük iki hedefi mangal dumanı ve kola olan hayvanla ne işim olur yani dimi. Demin de dedim. Olmaz. (videoda burda bitiyor yazı. demek ki neymiş? blog:1 - A4 kağıt:0)
● Benim mesela hiç işimin olmayacağı bir başka hayvan da Yugoslavya. Doğduğum yıl nedeniyle biliyor olmam lazımmış gibi bir intiba yaratıyorum Yugoslavya'nın dağılış yıllarını falan ama, hiç bilmiyorum. Tamam, zaten çok sorun olmuyo arkadaşlarımla giriştiğim muhabbetlerde, kimse tutup daYugoslavya'nın dağılış bahsini açmıyor umarsızca. Bunu yapan tek yaş grubu var, o da bir önceki jenerasyon işte, çıkartamadım şimdi hangi yaş grubu olabileceğini. Bu koca koca adamlar, ne yapıyor ediyor, konuyu dönüp dolaştırıp eski Yugoslavya ülkelerine getiriyor. Sırbistan diyor, Karadağ diyor, Hırvatistan diyor. Ben bilmiyorum şimdi hangi ülkeler çıktı o Yugoslavya'dan ama diyor işte bişeyler. Kusura bakmazsa, o insanlara şaşıracağım biraz.
"Valla de!" diye şaşıran arkadaşım vardı. Her seferinde de anlattığım şeye zaten inanmış olurdu, ama ben her seferinde mal gibi "Valla olum" diye cevap verirdim. Sonra o arkadaş "Yemin et!"e dönünce, iş pratiklikten uzaklaştı, kuru bi 'valla'yla tatmin edemez oldum. Zaten sonra da uzun yıllar görüşmedik, herhalde şu an ekmek-mushaf ilişkisine geçmiştir.
● Vidyom nası olmuş ya? Ehe ehe. Yorum yapan ya da safi izleyenlere teşekkürler. Çok şahane yorumlar aldım hep. Uğraştığıma değmiş lan demek ki. İyi iyi.
Kısa videolar çekerim de, kısa reklamlar yapmam mı: 7 Ekim Çarşamba*, Odtü Vişnelik'te gerçekleşicek süper ötesi bi aktivite var; White Night. Yani "beyazlar giyin de gel, alayım kız seni gel" partisi. Hepimiz beyaz beyaz giyinip gidicez falan. Ankara'nın tanınan dj'lerinden Himm ve Levent Alptekin'in (levent'e de selam olsun. naber bro?) çalacağı, alkolün falan tüketileceği fantastik ötesi eğlence yani. Arada yapmak lazım böyle şeyler. Önceki 4 yılda olduğu gibi, bu yıl da Odtü Radyo Topluluğu düzenliyor. Partiyle ilgili detaylı bilgi için mail atabilirsiniz bana. Bekleriz efem. -paragraftaki link, doğrudan feysbuk event'ine gidiyor. detaylı bilgi orda da var-
● Sonbahar-kış zamanlarında, yani eğer Ankara'daysan bu "Soğuktan artık tersine s.çmaya başladığın zamanlar"a tekâbul eder, sivitin altına tişört giyebildiğin güzel anlar oldukça fazladır. Sivitin evet. Sivit yok mu işte. Fakat gel gör ki, aynı sivit+tişört ikilisinin, bir araya geldiğinde insanoğlunun en büyük düşmanı olduğundan haberin var mı cano? Yok tabi. Ya da vardır belki. Hani hava soğuk oluyo, sivit+tişört giyiyosun, sonra bi yere gidiyosun, kapalı bi yere. Oturuyosun eğleniyosun, kıpır kıpır coşuyosun belki. Sonra o sivit fazla geliyo ya.. Ben işte o an için Allah'ımdan bela diliyorum. Siviti çıkartırken tişörtün de yukarı yukarı sıyrılması, sonra sivit kafa seviyesindeyken tişörtün de aynı seviyeye çıkması, ve bu yüzden ortamda tanıdık-tanımadık kim varsa hepsine bütün vücudunu sergilemen, ve bütün bunların 10 saniyeden aşağı sürmemesi.. İşte o anın Allah belasını vermesin de, hangi anın versin dimi. Hayır göbeksiz ve fit bi insan olsam neyse. Öylelerini de, biraz Barış Uygur gibi olucak, tenzih ederim.
● Hiç düşündün mü sevgili okur ülkeler coğrafyası ne kadar eğlenceli bi konu diye. Düşünmedin tabi niye düşüncen. Ben sana söyliyim, çok eğlenceli. "Valla olum".
● Benim dersler falan başladı ya şimdi, belki de artık eski performansımda yazamayacağım. 1. sınıf ne fena olum üniversitede ya. Her iş senin eline bakıyo resmen. Binalar arasında koşuşturmalar, aralara giren 3 saat boşluklar, sabah 6.30'da uyanmak, derslerle ilgili hassas bilgi ve işlemler falan.. Off. Yemin ediyorum 1. sınıfa başlamak, ömrümden, rahat bi 3 yıl 10 gün aldı. Çok rahat bak. O 10 günü de nerden aldı bilmiyorum, belki şey olabilir ama, hani mesela ramazan da hep 10 gün kayıyo ya. Onunla ilgili olabilir. Yok lan onunla ne alakası var? Sen de her dediğime yancı olma sevgili okur. Yancılık hoş bişey değil.
● Geçen gün dünyanın en yağlı kafasına rastladım. Enn yağlı. O kadar pis. Bi de sanırım aynı zamanda en hızlı kafası da, çünkü o en yağlı kafanın sadece izine denk geldim. İz bırakıp gitmiş o en yağlı kafa... Kendisini gördüğümde dolmuş camındaydı. Belli ki uzun bir şehiriçi yolda epey yorulmuş, belki de sıkıntıları var kendine göre o enn yağlı kafanın. Enn yağlı. Pis yağlı... Resmen o dolmuş camındaki yuvarlak kocaman yağ tabakası, iz yani, güneşin iç tarafa geçmesine engel oluyor, adeta dolmuşun içerisinde büyük, genişçe, yuvarlak bir gölge yaratıyordu. Allah'ım, dedim o ize bakıp, Allah'ım sen kafamı koru. Yağlanmasın. Amin.
● Kaçtım. Yazacağım yine. Buralarda ol sevgili okur. Görüşelim.

*7 ekim salı değil, çarşamba olucak.

8 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. s. says:

    acity'ye gidek. sivit alak.

  2. Loana says:

    yağ mevzusunda midem bulandı valla :/ ne biçim bir tasvirdir o :)

    o değil de ülkeler coğrafyası falan? eğlenceli hatta? belalımdır o benim ya, gerçi össde hallettim de kendisinden korkarım yani. ben hiç eğlenemedim onla.

  3. littleiv says:

    ramazan 10 gün olayına biraz güldüm.

    yağlı kafa olayına çok güldüm.

    benim yorumum budur :)

  4. littleiv says:

    hmm bi de sivit tişört olayını çok seviyorum ben. çıkartırken hafif sıyrılıyor seksi gibi. ne bilim. güzel bence.

  5. Adsız says:

    7 ekim salı değil, çarşamba bu arada :D

  6. Daçe says:

    7 ekim tabii ki çarşamba yaa. olm ben bu hatayı niye yapıyorum iki seferdir, off. neyse teşekkürlerimi iletiyorum, düzeltiyorum. "...7 ekim çarşamba..."

  7. Adsız says:

    fazla ihmal ediyorsun burayı okul ayağına.

    katya

  8. Daçe says:

    valla içine mi doğdu nedir, şimdi bi yazı postluyodum..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)