19 Eylül 2009 Cumartesi

250'ye Doğru

0 tane ömer üründül tadında yorum
Evet, "İftara Doğru", "Sahura Doğru", ya da "İki Eğri Bir Doğru" falan gibi programlar tadında bi başlık oldu. Tamamen bilinçaltı. 1 aydır televizyonda başka bir şey yok zira.
250. post'a doğru adım adım gidiyoruz biliyorsunuz, twitter'dan, facebook'tan, ordan burdan sıkıştırıyorum "250 geliyo la!" diye. Şunun şurasında iki post kaldı.
Neden 250? Çünkü blogun 1. yılını doldurmaya daha hayvanlar kadar vakit var, ve herkes kendi blogunda bir takım kutlamalar yaptı. Benim, blogumun 1. yaş gününü bekleyecek sabrım yok. Yaklaşık iki ay önce karar verdim, dedim ki "Olm, ben de 250. yazıyı kutlarım yani. Kimin var 250 yazısı?"
İşte bu heves ve heyecan içerisinde bir de utanmadan diyorum ki, anket açayım da, komiklik olsun.
Buyrun efendim. Oy verin falan. Takılın kafanıza göre.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)