23 Eylül 2009 Çarşamba

O Değil De...

7 tane ömer üründül tadında yorum
...Anket 248'e değil, 249'a denk gelseydi iyiydi. 249 arada mal oldu. Neyse kısmet tabi bu işler biraz. Blogger da açıldı falan, iyi hoş. 250 konusunda biraz hevesim kırılmış gibi ama du bakalım, yapıcaz bişeyler. Ne zaman olacağı meçhul tabi, 3 vakit diyeyim...

Öperim hepinizi.

(kısa yazı yazmak bana göre değil ya, şaşırıyorum ben yazı kısa olunca.)

7 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. S. Berk says:

    "bişeyler" kısmına takılmadım değil :P Hepimiz daçederkinin 250. postunu sabırsızlıkla beklerken hevesinin kırılmasını garip ama saçma buldum! bence ankette de "diğer" ksımında belirttiğim üzere -diğer ksımına yazılanları sadece sen okuyabilyiorsun sanırım- ali kırca ve nebil özgentürk dacederki ile ilgili bir program hazırlasın ve 250. post böyle kutlannsın! :D sevgiler

  2. Ne says:

    daçe beni görünce bi o değil de de sana bişi göstercem yarıldım şu an

  3. Ademoğlu says:

    Hevesi kırılmış. Ya bıraak allasen. O kadar promokatif çalışma yaptık ama ne yazacağımı bulamıyorum demiyorsun da. Az çakal değilsin. Hıı.

  4. Daçe says:

    berk; dostum ali kırca sakalı bırak(abilir)sam olmaz mı öyle?

    ne; senin kim olduğunu bilsem görünce söylerim bişeyler merak etme :D

    ademoğlu; sevgili cancaazım sen niye şimdi böyle şeyapıyosun ki? bekleyip göreceğiz hep birlikte işte :D

  5. Loana says:

    kutlamaları hevesle bekleyen çılgın güruhu hevesm kalmadı falan diye atlamazsın, isyan çıkar :b

  6. z.. says:

    daçe naptın ya..fantalı pastaları bekliyorum yani kaçış yok:D

  7. Daçe says:

    -selamlar. yorumları okuyan olur mu bilmiyorum ama, hastalık ve okul başlangıcından hemen sonra salim kafayla gerçekleştireceğim 250.postu. her şey hazır, her şey belli, merak etmeyiniz efenim. kendinize iyi bakın.-

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)