6 Eylül 2009 Pazar

Bazen Ofsayt

5 tane ömer üründül tadında yorum
● Naber, iyisin? İyi gördüm iyi.
● Çok acayip bişey yapıyosam ve bu iş çokça merak ediliyosa, o kadar mutlu oluyorum, o kadar götüm kalkıyo ki. "Ya Daçe nası yaptın onu, nası yapılıyo yani bi göstersene bize de" diye yanıma gelen arkadaşlarımı görünce, gözüm dönüyo, adeta şerrefsiz bir ibine gibi ser veriyor da sır vermiyorum. Tabi yaptığım işin sırrını paylaşmamanın bi süresi var. Yani mesela 3-5 gün sakladım o sırrı, 6. gün insanlar yavaş yavaş "amaan skerim lan söylemessen söyleme olm!" diye tribi koyup gittikleri zaman da dünyalar başıma yıkılıyor, adeta yüzyılın ikileminde kalıyorum. Sonuç? Sonuç olarak arkalarından koşup paşa paşa söylüyorum tabii, detaylı detaylı anlatıyorum. "Bak" diyorum "hacı", "beyle tutuyosun şu tarafından, beyle yapıyosun, beyle beyle."
● İkilemde kalmak kadar acı bişey yok. İtalyan doğru demiş.
● Estonya maçını izledin mi? İzlediğini biliyorum. "Nassı yendik hehehe" diye muhabbet yapmıycam tabi burda. Yoğunlaşmak istediğim konu tamamen Estonya. Yazık yani. Estonya diye bi ülke yapmışsın zamanında, ok, emeğe saygı; ama sen her turnuvada sonunculuğa oynayan futbol takımını ne diye ısrarla bi sonraki turnuvaya da yolluyosun güzel kardeşim? Hayır, sonra ben üzülüyorum burda, senin hiç vicdanın sızlamıyor mu behey duyarsız?
● Bir yıl içerisinde en sevmediğim iki günden birincisi pantolondan şorta geçtiğim gün, ikincisi de şorttan pantolona geçtiğim gün. Mümkünse iki günü de uyuyarak geçirmek istiyorum.
● Bugünlerde bizim apartmanın dış kapısına bir acayip, teknolojik, değişik değişik sistemler takılıyor. Kartlı sistem, kameralı sistem, geliştirilmiş ses sistemi, dudak okuyucu, dil atıcı.. Güvenlik had safhada yani. Sanırsın Beyaz Saray'da oturuyoruz. Retina taraması koyucaklar yarın bir gün, çok korkuyorum.
● Köln'e giden sevgili Anıl, kendisi haber stajyörüm olur, ama stajyör değil de onun bi adı vardır, Nuri Bilge Ceylan yazısı istemişti. Ben böyle, istek alınca çok seviniyorum. Yazmak daha kısmet olmadı. Adam Köln'e gitti falan, ben hâlâ yazıcam. Anıl, sen bu satırları okuduğunda çok uzaklarda olucaksın biliyorum, ama söz, yazıcam yani.
● Yaklaşık iki yıldır bu blogda oyun incelemesi yazıcam.
● Ya ben şeyi çok merak ediyorum sevgili okur, ama tahminen sen hiiç oralı değilsin. Mesela futbol oyunlarını kodlarken, bkz: konami, ea sports falan, ofsayt kuralını nası yazıyolar da adam ofsayta düşünce yan hakem şak diye bayrağını kaldırıyo? Hayır normal insan anlamıyo ofsaytı, bilgisayar nası anlıyo?
● Uykusuz'un Alpay Erdem transferine şimdilik anlam veremesem de, haftalar sonra yeniden kendisiyle buluşmak oldukça keyif verici oldu. Umarım Penguen, elindeki wonderkid Özer Aydoğan'ın kıymetini bilica.
"Mutlu musun?" diye test gördüm feysbukta. İnsan anlamaz mı mutlu olup olmadığını? İyice KozmoGirl'e çevirdi herifler feysbuku.
● Hayır CosmoGirl okumuyorum. Hayır küçükken de okumuyodum. Tamam Allah belanı versin, küçükken kuzenimin dergisindeki testlerini yapıyodum, tamam.
● Gece benim yayın var radyoda. edit: yok lan bildiğin 12'de başlıyomuş sevgili okur. bilgine tabi.

Fazlaca nokta, bir çırpıda bitiverdi. Yanaklarından öperim.
Daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    estonya maçında ömer üründül vardı yine. nasıl mutluydum anlatamam.

    bi de pes'te ofsaytı nasıl yazdıkları büyük muamma evet. gol atan adamın ofsaytı anayıp gol sevincini yarıda kesmesini ise aklım hayalim almıyo.

  2. aaahahahahaha "dil atıcı güvenlik sistemi" nasıl merak ettim dostum

  3. s.berk says:

    openID olayı nasılmış deniyim mi dostum :D

  4. z.. says:

    ay �ok g�ld�m:) �zellikle �u apartmanl� k�s�ma hehe:D ma�ta say�n �r�nd�l dedi ben de hemn �mer diye atlad�m:D onu da sayende �rendim tabi da�e:)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)