4 Eylül 2009 Cuma

Son of a b...!: Visitor

5 tane ömer üründül tadında yorum
*michael tek gözü şiş olarak, masada ters duran dosyasını okumaya çalışıyor ve sürekli durup tavana bakıyor, alnından akan terler gömleğini ıslatıyordu. yazar burda durdu çünkü çok sapık bi duruma doğru gidiyordu bu iş*
- Burası oldukça sıcak dostum. İnsan böyle sıcak ve kapalı bir ortamda kafayı yiyebilir.
- Tanrı aşkına, sana sorduğum soruya cevap ver lanet olası!
- Hangi soru dostum? Ben soru falan hatırlamıyorum.
- Benimle oynama! Sana, o gece yanında olan diğer adamı sordum kuş beyinli!
- Öyle mi?
- Benimle dalga geçtiğini sanıyorsun, değil mi pislik herif? Benimle dalga geçmek neymiş göstereceğim şimdi.
*polis memuru, bütün öfkesiyle michael'ın çenesine oldukça sert bir yumruk attı*
*michael'ın ağzı kanlar içinde kaldı. gülmeye başladı*
- Neden gülüyorsun aşağılık herif? Sorularıma cevap ver! O gece kumarhanede yanında kim vardı? Konuşsana pislik!
- Sakin ol dostum. O gece yanımda gerçekten kim vardı, bilmek ister misin? Annen vardı dostum. Annen!
*michael kahkahalara boğuldu ve sinirden deliye dönen polis onu iyice hırpalamaya başladı*
...
*mahkeme, o gece işlenen cinayetlerden ve soygun girişiminden, tek bir kişiyi, michael'ı sorumlu tuttu, çünkü michael şişman arkadaşını satmak istememişti. tam 36 yıl hapis yedi. günlerini kitap okuyarak, koğuştakilerle dalga geçerek ve boş vakitlerinde seks düşünerek geçirdi. her gün oldukça sıradan geçiyordu ve michael 8 ayın sonunda artık soygun gecesini düşünmeyi bırakmıştı.*
...
*monoton geçen günlerden sonra bir gün garip bir şey oldu. michael'a ziyaretçi gelmişti.*
- Hapishane hayatın nasıl gidiyor lanet herif? Beni özledin mi?
*michael ziyaretçiyi karşısında görünce gözleri fal taşı gibi açıldı*
- Seni o... çocuğu!

*yazar hikâye yazma konusunda başarılı olduğunu düşünürdü ama nedense bu hikâye sırf üçleme olsun diye kısalta kısalta kuşa çevrilmiş, hâliyle yazarın tüm yaratıcılığı akıp gitmişti. o isterdi ki bu hikâyeyi en başından, detaylı olarak anlatayım, iyice kafada kurgulayıp öyle yazayım falan ama ne yazık ki öyle bir şey yapsa ve her gün uzun uzun hikâye yazsa, üçüncü gün bloga tek bir okur gelmezdi. o yüzden yazar, birincisinin çok beğenildiği gazıyla yola çıkmış, bunun bir üçleme olmasına karar vermiş ve olayları elinden geldiğince hızlı atlamıştı.*

*hikayenin sonundaki sahnede, elbette gelen ziyaretçiyi tahmin etmek çok zor olmuyordu. ama yazar ilginç bir şey denemek istedi ve şöyle düşündü*

- Gelen ziyaretçinin kim olduğunu (bahsi geçen bir karakter ya da hiç bahsetmediğim biri olabilir), ve gerçekleşecek uzun/kısa bir diyalogu yorumlarda yazın a dostlar. Böyle de interaktif bir şekilde bitirelim içine sıçtığım öyküyü. Haydi siz bitirin canlar!
...
*böylece yazar hem "kısa öykücülük"te, hem de okurlarla interaktiviteye geçmede ne kadar kötü olduğunu cümle aleme göstermiş olacaktı. o değil de hiç yorum gelmezse o zaman sıçtık demekti*

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    o değil de hiç yorum gelmezse o zaman sıçtık demekti*

    ahaoahahao koptum burda.

    alternatif diyalog deniyim de yüzünü kara çıkarmıyım :)

    - Hapishane hayatın nasıl gidiyor lanet herif? Beni özledin mi?
    - Seni o... çocuğu!
    - küfür etme lan, komserim küfür ediyo bu herif.

    benim de yaratıcılığım bu kadar :)

  2. Daçe says:

    ahoha:D güzeldi:D

    madem ilk yorum geldi, ben de huzurla yatıp uyuyabilirim şimdi.. tenkû.:)

  3. special n says:

    haha sevgili daçe sabahımı şenlendirdin şu üçlemenle.Ayrıca star wars hariç görülmüştür ki tüm serilerin en güzelleri üçlemelerden oluşur:)alternatif diyalog:

    - Hapishane hayatın nasıl gidiyor lanet herif? Beni özledin mi?

    - Seni o... çocuğu!Ay dur bunu başkasına söylemiştim. Sennn!..?seeennn!!!..?

    -hıh(ağzı yamuk pis gülüş) kumarhanemden sana fiş getirdim! avunman için. . .haHahaHa!

    --böylece kumarhanenin sahibi o 8 ayın ağzına sıçar.Geriye kalan 424 ayın bi kısmından sonra Michael fişlere baka baka şınav çeker,kas yapar,meditasyon teknikleri geliştirir,zor çarpma işlemleri çözer(niyeyse) ve ortalama 55 yaşlarında Denzel Washington olarak hapishaneden çıkar..d euhe

  4. special n says:

    öz eleştiri:kumarhanenin sahibi niye michael ı ziyarete gelmiş ola ki..

  5. Daçe says:

    vaay çok denzel fantastikmiş :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)