2 Eylül 2009 Çarşamba

Son of a b...!

7 tane ömer üründül tadında yorum
*hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı. saatlerdir tek kelime etmeden oturan iki adam da bunu çok iyi biliyordu. şişman olan, yaşananlardan kendini sorumlu tutuyordu. bir süre sonra sessizliği bozma ihtiyacı hisseti*
- Ne düşünüyorsun?
- Gerçekten ne düşündüğümü bilmek istiyor musun?
- Evet.
- Sana ne düşündüğümü söyleyeyim. Vegas'ta, Thomas denen pislik yüzünden elimize yüzümüze bulaştırdığımız kumarhane soygununu, kendini kaybedip silahına davranan bir avuç gerizekalı gangsteri, o gece orada bıraktığımız 53 milyon doları ve gece sonunda yerde yatan masum cansız bedenleri düşünüyorum. Hâlâ neler olup bittiğinin farkında değilsin, değil mi?
- Boşversene. Olan oldu. Hadi biraz uyuyalım. Sabah yola çıkacağız.
...
*sabahın erken saatleri, arabada*
- Şu, kasadaki kız.. Siyah gömlekli olan. Alice miydi?
- Alice.
- Onunla ne zamandır tanışıyorsunuz?
- Bilmem. Belki bir yıl olmuştur.
- Yalnızca bir yıldır tanıyorsun ve ona bu kadar çok güveniyorsun öyle mi?
- Evet öyle.
- Bazen seni.. Bazen seni gerçekten anlayamıyorum dostum.
- Belki de bazen anlamaman gerekiyordur.
- Ne dedin?
- Belki de... bazen anlamaman... gerekiyordur.. dedim.
- Bunu söylemek istemezdin.
*zayıf adam aniden arabayı durdurdu*
- İn aşağı!
- Ne?
- İn aşağı dedim!
- Ne diyorsun Michael?
- Sana bu arabadan hemen inmeni söylüyorum adi herif!
- Dostum.. Ne-neler oluyor? O kadar yolu tek başına gidemezsin. Seni öldürürler.
- Umurumda değil.
- Peki ya bagajdaki cesetler? Onları tek başına gömemezsin.
*michael tabancasını çıkarttı*
- Hemen şimdi inmezsen sen de bagajda gidersin.
*şişman adam arabadan indi ve michael, kendisini neyin beklediğini bilmediği bu yolculuğa tek başına devam etmek üzere tozu dumana katarak, hızla uzaklaştı*
*şişman adam giden arabanın arkasından baktı ve belki de michael'a son kez seslendi*
- O... çocuğu!..

7 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. yeni bir öykü serisi mi başlıyor dostum? yoksa sen...gerçekten...ha micheal?

  2. littleiv says:

    değişik bi çalışma. devamı var mıdır acaba

  3. z.. says:

    oo daçe yeni tarzlara yelken açmışsın bakıyorum hayırlısı bakalım devamını bekliyorum:)

  4. special n says:

    ee zayıf adama nooldu?michael in akıbeti ne?şişman adam nereye gitti?hırsından O'na bişeler yapıcak olabilir mi?cesetleri gömdü mü michael?nerde bunun gerisi dudeee!devamı lütfen..Uzun soluklu reklamlar olmasın

  5. pınar says:

    ya o degil de prison break'te bu söz öbegini hep 'aşagılık herif' olarak çevirirlerdi alt yazıda. sanki anlamıyoruz:D

  6. Daçe says:

    valla devam yazıp yazmama konusunda kararsızdım ama yorumlardan çok pis gaz aldım. her an yazabilirim.

  7. direnk says:

    aynı söz öbeğini bir de sawyer'ın ağzından dinlemenın tadı farklı tabi.

    "you son of a bit..." şeklinde sansürleyen altyazılar var bide..

    bi de bunun anlamının mendebur olduğunu iddaa edenler var. (bkz. seslisözlük)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)