30 Temmuz 2010 Cuma

Aynadaki Lady Gaga

4 tane ömer üründül tadında yorum
Uyandığımda içeriden mırıl mırıl bi ses geliyordu. Ya annemin, ya da kuzenlerimden birinin şarkı söylüyor olduğunu düşündüm. Beş dakika daha uyuma bahanesiyle gözlerimi kapattım, ama ben gözlerimi kapatır kapatmaz ses benim odama doğru gelmeye başladı. Mırıl'ın ses seviyesi giderek yükseliyor, söylenen şarkının sözleri filan anlaşılmaya başlıyordu. Oldukça tanıdık ama bir o kadar da sıradışı olan bu sesin sahibini, daha doğrusunu uykumu piç etmek isteyen o zalım insanı görmek için gözlerimi açtım; ama ilk görüntüye inanamamıştım. Gözlerimi ovuşturup tekrar baktım. Şarkı söyleyen kadın sesli zalım, saçma bi elbise giymiş Lady Gaga'dan başkası değildi. Bi an nooluyo yaa sabah sabah desem de, aslında o bed sesiyle "Pembesi gitti tozu kaldı" diyen bir Lady Gaga'ydı ve dumurların en büyüklerine gark ediyordu beni. Gaga odama girdikten sonra beni görmezden gelerek ayna karşısında makyaj yapmaya başladı, bu kez "Sen aşkı çiçek böceeek..." falan dediğini duyuyordum. "Ley...Lady Gaga?!" dedim istemsizce. Oralı olmadı. Daha yüksek sesle bağırdım. Bakmadı. Kafasına yastığımı attım, haliyle saçı falan bozuldu, bir hışımla bana dönüp "Ne var mınakoyim ne?" dedi. Hem de erkek sesiyle. Deminki o kadın sesi, leydi sesi gitmiş, yerine tam bir Osman, bir Abdullah sesi gelmişti. İrkildim. "Bi makyaj yapıp çıkıcam bilader ne tatlı uykun varmış alla allaaa" diye atarlandı üstüne. Her şey tuhaftı. Görüntü Lady Gaga; ama ses Kahtalı Mıçı'ydı. Ben şaşkınlıkla hiçbir şey diyemedim, Gaga da aynaya dönüp makyajına devam etti. "Ya" dedim "Çok pardon abla" falan. Bişey demedi. "Bebekte üç beş tur atarım" diye mırıl mırıl söyleniyordu. Her ne kadar Lady Gaga da olsa, ne kadar Amerika Avrupa görmüş, Alejandro filan diyen bi insan da olsa uykumu bu şekilde skertmeye hakkı yoktu. "Yav" dedim, "Lady Gaga, ben bişeyi çok merak ediyorum" dedim. "Senin bu transseksüel olduğun doğru mu abla ya?" diye sordum. Zınk diye durdu yerinde. Mırıldanmayı kesti. Erkek sesiyle "Sanane y*küfür*m" dedi. O zaman emin oldum Lady Gaga olduğundan. Eskiden filan değil, bildiğin, hala erkekti bu kadın. Öyle Lady filan demekle olmuyor demek ki diye düşündüm. Yazık dedim, garip, özenmiş dedim. Böyle daha mutlu dedim. Ama odamdaki Lady Gaga vücutlu erkek sesli kadınla biraz daha konuşmak istiyordum onun tüm soğukluğuna rağmen. Şaşkınlığım biraz olsun yerini heyecanla sohbet isteğine bırakmıştı. Sonuçta odamda bir süperstar vardı ve ayağıma kadar gelmişken biraz yavanlık yapmadan bırakmak istemezdim. "Lady" dedim, "Şimdi buuu... Klipler filan biraz erotik değil mi ya?" dedim. "Yani benim için sakıncası yok tabi ama" dedim, "yani ne biliyim çoluk çocuk izler, o yaşta sevişmeye özenir belki garipler" dedim, "ya da anne-babasına gidip biz nasıl olduk böyle mi olduk filan diye sormazlar mı?" dedim. O an için çocuk psikolojisi ana bilim dalı başkanı olmuştum adeta. "Ya sus mınakoyim iki dakka" diye çemkirdi erkek sesli Gaga. Belli ki konuşmaya niyeti yoktu. "E dedim zalım kadın, hem uyandırıyosun karga gibi sesinle, hem şurda iki çif laf edicez ona kızıyosun" dedim, "ne yapmaya geldin bizim eve?" Aynadaki yansımasından gözünü almadan, "Konserim var" dedi. "Ferhat Göçer ve Işın Karaca'yla aynı sahneyi paylaşmaya geldim. Melih Bey çok ısrar etti, kıramadım, halk konseri vericez" dedi. "Oha nası ya" dedim. "Ya işte Gölbaşı'nın oralarda bi park mı ne bişey açılmış, orda çıkıp iki düet yapıcaz Ferhat'la" dedi, "o yüzden sizde kalıyorum, yakın diye" falan. "Haa iyi" dedim. "Neyse hadi ben çıkıyorum şimdi" dedi, "anca yetişirim. Sen evden çıkarken camları kapat, ocağı falan kontrol et öyle çık" dedi. "Yaa" dedim "Lady Gaga gitmeden bi bişiy istesem olur mu ya noolur noolur noolur" dedim. Başıyla onayladı. "Şimdi bizim arkadaşları inandıramam da bi fotoğraf çekilelim" dedim, kamerayı çıkarttım, şak diye çektim aniden. "Lan dur y*küfür*k gibi çıktım ani çekme ya bi daha çek bi daha" diye ergen hareketlere girdi. Manyak gibi bi poz verdi, albüm kapağı fotoğrafı gibi, öyle çekindik. "Kusura bakma koçum biraz sert konuştum ama acelem var yani stres falan, daha burdan sonra yeni klip çekmeye gidicem Amerika'ya, böyle sevişmeli filan yine. Kaçmam lazım" dedi, kapıyı çekip çıktı yine bir hışımla. Ne olduysa son on dakikada olmuş ve bitmişti. Ben mal mal kapıya bakıyordum hala. Lady Gaga da olsan, zengin bir süperstar da olsan küfürünü ediyosun yine, dedim. Artık zaman Lady Gaga ile çekilmiş fotoğrafımla herkese hava atma zamanıydı. Hemen bloga geldim, fotoyu koydum. Hala inanmayan olacağını düşünmüyorum. Sevgiler. -edit geldi-

Daçe.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Travis says:

    üründül ifadesini görünce ne diyeceğimi unuttumç yerden zor topladım kendimi o adam aklıma gelince :)

  2. Daçe says:

    ehueh ben de bazen kendimi kaybediyorum o ismi gördükçe :)

  3. littleiv says:

    ahahah süper la :)

  4. Daçe says:

    eheh eyvallah :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)