20 Temmuz 2010 Salı

Bir Sinsi ile Savaşma Öyküsü: Dikiz

2 tane ömer üründül tadında yorum
doktor kutsi burda "ehele ehele" pozu vermiş. sanırsın doktor house. doktor ev. doktor bu ne.

Schweinsteaber sevgili okur?
● En güzel iki kelimeyi de birleştirip giriş niyetine ver ettim, mutluyum. Oh mis.
Yaz okulu diye, üzerine kışın giydiği gömlek-pantolonu giyip, sadece kösele ayakkabı yerine çorap+terlik giyen fizik profesörü bence çok küçük hesapların adamı. Nedir yani, hoca terlik giyince yaz okulu mu oluyor orası? Hayır terliği giyiyosan üstüne tişört giy, altına blucin giy ne biliyim, en azından bi de açık terliğin içine siyah çorap giyme lan. İşte bu adam nerden baksan 5 milyar alıyo ya, hayat sürprizlerle dolu.
● Hayır bilelim de biz de mayoyla falan gelelim derse. Yaz okulu öyle oluyorsa.
● Atatürk, zamanında "Beni Türk doktorlarına emanet edin" derken sanıyorum ki Kutsi'yi görmezden geldi. Çünkü milli tıp dünyamızda Kutsi gibi bi kavram var. Ameliyata giriyor, tahlillere bakıyor, tus'u veremeyen asistanları ayartıyor falan. Yani ne biliyim, bi de düşünüyorum, Kutsi gibi bi adama ne kadar emanet edebilirim ki dalağımı, böbreğimi. Ya ilham gelir de albüm yapmaya kalkarsa ben masada yarı açık yatıyoken? Çok tehlikeli. Ha ayrıca ismi Kutsi olan doktora gitmem ben de, o ayrı. Köpek cinsi gibi ne o öyle.
Tüplerce kan verdim bugün sevgili okur. Hatta o kadar tüp verdim ki, kendimi Twilight afişindeki Edward kadar beyaz hissediyorum. Ya da o kadar da abartmiyim de, yani nerden baksan 30-40 cc kan verdim. Bi küçük açtım orda resmen. Hayır bi de hemşire kanımı alırken özellikle izledim tüpleri, allaam resmen çeşme gibi hayrat gibi bereketli insanım. Geldikçe geliyor geldikçe geliyor. Ama tabii neticede ben de insanım. Yani o şekilde mest vaziyette çıkan kanı izlerken kendimden geçmişim tabii, üçüncü tüpten sonrasını hatırlamıyorum.
O diil de gece saat 12'de Güvenpark'ta armut satan adam var. Oha.

koskoca internette birazdan anlatacağım şeyle ilgili hiçbir görsel bulamadım. en yakını bu.. şuradan aldım.

● Bu gece dolmuşta başıma çok fantastik, çok komik gibi bi olay geldi. Daha çok tuhaf... Bindim dolmuşa, yanımda da bi tane kulaklıklı 40 yaşlarında kadın bindi, gidiyoruz tamam mı. Bi ara dedim ki, şu senin üstteki maddelerde gördüğün esprileri şakaları ben o an telefona kaydedeyim ki unutmiyim, bloga yaziyim. Çıkardım telefonu işte, başladım not almaya, ama fark ettim ki yanımdaki kadın da kafasını çevirdi bana doğru. Lan acaba beni mi izliyo falan derken, kafamı kaldırdım, kadın da çat diye kafasını kaldırdı önüne döndü. Allaam dedim, herhalde ne yazdığımı kesiyo dedim. Neyse dedim, bi daha bakmaz falan. Devam ediyorum not almaya, kadın yine kafasını çevirdi beni izliyo, hissediyorum. Lan dedim, Allah dedim senin belanı versin kadın dedim. Al bakalım sen mi büyüksün ben mi büyüğüm, hayır ben yaşar usta!! dedim. Öyle demedim de. Neyse. Mesaj kısmına şunu yazdım nasolsa okuyo diye: "Hayatta çok ayıp şeyler vardır." Baktım kadın okumaya devam ediyo bildiğin. Ben de yazmaya devam ettim. "Bunlardan biri de yandakinin telefonunu dikizlemek. Bu çok ayıp bir şey." Bunu yazar yazmaz kadın kafasını bir hışımla kaldırdı, sanki hiç okumamış gibi, alakasız gibi, sinsinin kızı halbuki, tilkinin, hayvanın kızı. Tabii kendisine yazdığımı anlayınca merak etti daha ne yazıcam diye. Son olarak "Ahahahahaha!" yazdım, tuttum öyle kadın görüp okuyana kadar. Çok büyük keyif almıştım. İnanılmaz komik bi durumdaydım ve gülmemek için zor tutuyordum kendimi. Hala bakıyosa diye de en son "Komik." yazdım, kadın da bu sonuncu mesajla birlikte yanımdan kalktı, dörtlü koltuğun boş olan diğer köşesine oturdu. Ama ben inanılmaz eğlendim. "Victory is mine!" dedim. Pis pis güldüm. Oldukça tatminkâr bi tokatlama yöntemiydi. Yüzümde zafer gülücükleriyle evime gittim...
● Bu da böyle bir anımdı. İyi yapmışım ama di mi. Pis karı. Adamsendecinin evladı. Tabi uyku ihtiyacımla şu an çok kötü anlattım ama genel olarak öyle oldu yani.
● Yalnız adamsendecinin evladı diil, bildiğin adamsendecinin ilahı olan biri varsa o da tam 23.59'da benden gündüz tarifesi -1.85tl- alıp, 00.03'te binen yolcudan gece tarifeli ücret -2.50tl- alan dolmuşçudur. 3ün 5in hesabını yapıyor itin oğlu. Geldiği yere giresice.
● Gözlerimden uyku çapaklandı akıyo resmen. Yarın da erken kalkıcam ders var tabii. Terlikli profesör gelicek. Ordan da komple plaja gidicez çünkü. Neyse. Gittim. Öpüyorum herkesi. Negzel bi akşamdı bir de bu akşam. Kıps. ;)) Yazının görselleri başka zaman...

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Eternal says:

    doktor ev. "ahahahha..

    "...hhahhha..." köpek cinsi gibi.

    "...hahhaahh.." hayvanın kızı "

    ...ahhahayt!" öhm.

  2. Daçe says:

    bi an hiç yorum gelmiycek diye ölümüne korkmuştum :P teşekkür ediyorum anladım ben :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)