20 Temmuz 2010 Salı

Aramaya İnanmak, İki

0 tane ömer üründül tadında yorum

Google'la bizim, ayıptır söylemesi, çok sıkı bi dostluğumuz var. Babamın bi arkadaşının kendisi. O kadar yakınız ki; "Google cep", "Google iş" falan diye kayıtlı hatta telefonumda. Aradım geçen gün, dedim bu bir iki haftanın arama listesini gönder de komik bişey varsa hep birlikte gülelim falan. Evet ben de şimdi burda öğrenicem hepsini..

...

ahtapot stayla: akvaryum kıreev.
biz senle götümüzü kesmiştik şarkısını dinle: çok şahane bi ortak maziniz varmış.
bizde para çok gibi afedersiniz hayvan gibi zenginiz: vay anasını ne görgüsüzmüşünüz arkadaş. hayır bunu yazıp aradığın yetmiyo bi de beni buluyosun. hayalkırıklığına uğratmak istemem ama ben senin kadar zengin değilim hafız.
dubaide para kazanılır mı: ne iş yaptığına bağlı. bizim dayıoğlunun taksisi var mesela, ayda iki bin kaat görüyo. para diil ama, boş kaat görüyo garibim.
formspring hesabımı açık unuttum: sıçtın olm sen.
ispanya çavi iniyesta: isfanya olucak o yalnız.
kanepe topuzunu g*tüne sokan kadın: oha. bi an yeni ikea ürünü mü diye düşündüm ama, hayır yani benim blogda böyle bi kadın yok, nasıl tarif ettilerse sana artık.
sexi ve şılgın kızlar: ahahahaha. şok şılgın hepsi. şelamları var.
layk ne demek: eski roma mitolojisinde paralı asker.
kırtasiyecilik yapsam: tutmaz.
david villanın çocuğu var mı: burdan...
david villanın kaç çocuğu var: bu aramaları yapan...
david villanın sakalı: bağyan arkadaşlara...
david villanın özel hayatı: seslenmek istiyorum...
david villa kaç kilo: david villa...
david villa boy: size bakmaz.

...

Yani beyleyken beyle. Daha ne diyim. Aramaya devam.

Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)