3 Temmuz 2010 Cumartesi

Aramaya İnanmak

5 tane ömer üründül tadında yorum
Google Analytics'e bir bakiyim dedim neler olmuş, bloga giren çıkanın haddi hesabı ne durumda filan. Sonra ordan "keywords"e baktım ki, abaaao, bakmaz olaydım. İnsanlar Daçe Der Ki'ye ulaşmak için Google'ın arama çubuğunda bin takla atıyor hafız. Aman tanrım. İşte Google'da aratılıp benim bloga çıkan o keywordler:

...

allah 99 isminin videoları feysbukta paylaşılan: ramazan geliyor ya ondan hep sevgili okur.

derki: kelime tasarrufu yapmak istemiş. "daçe" yerine "der ki"yi atsa bence daha rahat gelirdi ama, neyse bulabilmiş sonuçta, o da iyi bişey.

arılar ölürse dünya kupasının tadı kalmaz einstein: ilk başta böyle bi özlü söz var sandım ama bildiğin birisi götünden uydurmuş. arılar filan na'alaka diyor insan.

azerbaycan bakü feysbuk bayan fotoğraflarını göster: vay arkadaş ya.

badi parmağı hangisi: şu.

barda eğlence sınır tanımıyor sex bbg: oha neler dönüyor burda lan! ben niye bilmiyorum!

celtic rangers maçında öpüşen çift: allah mesut etsin.

bodrumda tenis hocası: evet çok mantıklı bi arama daha olmuş.

dilberay ver öpeyim ellerini çok özledim annen seni: ahahahahaahah.

facebookta fotoğraflar etiketlenmesin diye ne yapmalıyım: her sabah bir tutam zerdeçal kurusu yi.

eva longoria kuzeni: ben bişey demiyorum.

gey ne demek (?!): ahohaohaoha! "gay" de diil, "gey ne demek" auhauhaoah. hala gülüyorum.

ömer üründül ouvv: ouuv yee.

...

Evet bunlar gibi daha niceleri var sevgili okur. Hayır nası oluyosa bunları aratıp benim blogu buluyolar bi de. Hepsi çok acayip, ama bence gey ne demek diye google'a soran arkadaşın benim bloga gelmesi tehlikenin sinyallerini veriyo. Deli mi ne.

Öperim sevgili okur.

Daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    azerbaycan bakü feysbuk bayan fotoğraflarını göster: vay arkadaş ya.

    barda eğlence sınır tanımıyor sex bbg: oha neler dönüyor burda lan! ben niye bilmiyorum!

    facebookta fotoğraflar etiketlenmesin diye ne yapmalıyım: her sabah bir tutam zerdeçal kurusu yi.

    ti bunlara koptum :)

    bir de bu google analytics'e nası bakıyoruz onu bi öğrensem de ben de yapsam ne hoş olur

  2. Loana says:

    buna bakmayı öğrenemeyen bir ben kaldım diyordum meğer littleiv de varmış. bi yardım bi açıklama bekliyorum daçe, sevabına :b

  3. Daçe says:

    ehueh hemen vereyim onun sırrını.. analytics.google'a giriyosunuz, google hesabınızla giriş yapıp sonraki sayfada blogunuzu kaydettiriyosunuz. sonra böyle ertesi gün filan çalışmaya başlıyo. "bütün listeni davet et yüzdeyüz çalışıyür."

    kolay gelsin :)

  4. Loana says:

    olley teşekkür ederim. bir gün benim de bol güldürüklü bir arama listem olurrsa yazıyı sana ithaf edeceğim :b

  5. Daçe says:

    eheh ben teşekkür ederim o halde :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)