7 Temmuz 2010 Çarşamba

Başörtülü Teyze Forces

4 tane ömer üründül tadında yorum
Bi anda yanan apartman otomatında, ki çok ilginç bi tribe sokuyo insanı, olduğum yerde kalıp ellerimi havaya kaldırmak ve "Damn!" demek istiyorum. Büyük bi soyguna falan katılmış da sanki böyle tam kaçarken yakalanmışçasına. Bilmiyorum ama bence çok güzel bi his. Birkaç saniye için bambaşka bi insan oluyosun. Helikopter ve polis telsizi sesleri, hayali olarak... Off, çılgınsın meen.
● Geçen gün telefonumu dolmuşta düşürmüşüm, kulağımda da kulaklık var hayvanlar gibi müzik dinlediğim için duymuyorum hiçbişeyi, taa ne zaman, arkamdan adamın biri omzuma "tık tık" yapıyo. Döndüm nooluyo diye, adam diyo ki "Telefonunuz cebinizde mi?" Ulan diyorum heralde telefonumu avuçaltı yaptı, ilkokuldaki "Silgin nerde? Ehe ehe. Versene bi. Eheh ehehe." yavanlığı gibi bişey yaptı sandım. Takımelbiseli filan da bi adam, öyle bişey yapıcak gibi de durmuyo. Meğer düşen telefonum için beni uyarıyomuş. Allaam. O nası bi uyarma yöntemi? "Telefonunuz cebinizde mi?" ne demek. "Hayır sanki götünüze kaçmış da o yüzden bi sorayım dedim." filan der gibi. Terbiyesiz tıyniyetsiz takımelbiseli.
● Yürüyen merdivende yukarı çıkarken bi basamak ara vermeyip hemen benden önceki basamağa binen insan, senin Allah belanı versin, o merdiven bitene kadar ne biçim geriliyorum lan.
● Gelirken "Canser Ticaret" diye bi dükkân gördüm, içi bomboş, kapanmış, bi tek tabelası duruyo. E dedim sen ama hak etmişsin dedim kapanmayı. Sen dükkâna Canser diye isim koyarsan orası batar arkadaş, dedim. O da tabi hiç cevab veremedi. Geçtim gittim.
"Sırtımı filan kaşıyım ki insanlar tatilde yandım sansın." kafası çok güzel bi kafa. Bazen yapiyim diyorum.
Bakkal genci dediğim fantastiş oluşum geçen gün yeni motosiklet almış, ben de önünden geçiyorum bi hayırlı olsun diyim dedim. "Eyvallah gardeş" dedi, "Bi bah bahalım nası, canlı mı?" diye de ekledi. "Canlı mı?" derken kafasından ne geçiyodu bilmiyorum ama ben de verdim gazı. Hee dedim canlı canlı, üf o ne öyle. O gazla sipariş dağıtmaya gitti. Yalnız o diil de bakkal gencinin bakkalının resmen gün be gün büyüdüğüne şahit oluyorum lan. Tycoon oynamak gibi.
"Buz gibi su" yazısı asan bi büfenin, donmuş su şişelerini satmaya çalışmasına şahit oldum. Su diil sanki Grönland'dan toprak satıyo herif.
Başörtülü Teyze Forces diye bi ordu olduğuna inanıyorum. Ulvî görevleri ve yetenekleri olan bi ordu. Başörtülü Teyze Forces, skill#1: Kalabalığı yarmak. Başörtülü Teyze Forces skill#2: Bedava toplu taşıma kullanmak. Başörtülü Teyze Forces skill#3: Sırada önlere geçmek. Başörtülü Teyze Forces skill#4: Topluluk içinde dikkatleri üzerine çekmek. Evet bunlar sadece örnekler... Bunlar gibi yüzlerce yetileri daha var, aklınıza gelen skill olursa eklersiniz. ?mısınız farkında tehlikenin? (tamamını ters yazarsam anlaşılmaz diye düşündüm)
● O zaman şey yapalım... Ben gidiyim yani ne biliyim. Siz okuyun filan. Bence güzel bi anlaşma.

Daçe.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Loana says:

    Başörtülü teyze skill 5 olarak da eğer durdurulmazsa 1 saat boyunca söylenip laf sokarak düşmanın psikolojisini göçertme sayılabilir. Genelde otobüste kendisine yer vermeyen gençlere uygulandığına şahit oluyoruz. İşe yarıyo mu? Kişiden kişiye psikolojiden psikolojiye değişiyo :b

    Gerçi belki bu skill 4'ün alt maddesi de sayılabilir.. Bilemedim.

  2. littleiv says:

    tehlikenin farkında mısınız'ı anlaşılmaz diye sadece kelimelerin yerlerini değiştirerek yazmak çok güzel bi hareketti ahaha :)

  3. Daçe says:

    @loana; apayrı bi skill olur ondan. 4ten bağımsız. :)

    @littleiv-neaberiyisinbendeiyiyimbro-; ehueh teşekkürler :D

  4. Adsız says:

    yürüyen merdiwen fantezisi ahhahahaha:D:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)