6 Temmuz 2010 Salı

Dolmuşta Dehşet Anları

3 tane ömer üründül tadında yorum
Dehşet verici yaz öyküleri #1.

Evet bizzat başıma geldi.

...

en iyi yardımcı oyuncu dalında: çekiç (kafa dağıtmaya çok yardımcı oluyo)

Geçen 273 derece fahrenayt sıcak bi günde, gerçi 273 fahrenayt 0 derece selsiyus filan oluyo di mi, yoksa o kelvin cinsinden mi olucaktı, neyse, hayvanlar gibi sıcak bi günde dolmuşa bindim okula gidicem. Dolmuş içinde oturduğum yerden hâkim olabileceğim 2 camdan birinin yanına oturdum, oturur oturmaz da camı açtım böyle yarısına kadar filan. Sonra taa ne ara, bi tane teyze, yaşlı, pis karı, oturdu önüme. Camdan da ne güzel rüzgâr geliyo biliyo musun, sıcak ya hava, ooh, püfür püfür. Adeta 3 numara tıraşlı saçlarım dalgalanıyo, o derece bi hava akışı. Bu hava akışı böyle bana, yanımdakine ve arkamdaki iki kişiye gidiyo en fazla tamam mı, range=4 yani. Öndeki o pis yaşlı kadına gitmesine olanak yok... Bi ara kafamı önüme eğdim, mp3 çalardan şarkı değiştiriyorum filan, teknolojik birtakım artistik yapıyorum (kilit aç, şarkı değiş, ses kıs, kilit kapa). Kafamı bi kaldırdım ki, bi böyle değişik, bi garip, bi bişey eksik. Hava birden sıcakladı, bi bunalmaya başladım, havasız olduk bi anda. Sonra bi baktım, cam kapanmış benim başım öne eğikken. Benim camım yani. Bana ait. Bizzat 1,85 liramı kendisi için ver ettiğim cam. Kapanmış. Haberim yok. "Nooluyo yea?" demeye kalmadan öndeki bu teyze, pis karı, kadın, bayan, neyse, elini arkaya uzattı camın açık olup olmadığını yokluyo. Daha doğrusu tamamen kapatıp kapatmadığına bakıyo. Dibine kadar çekmiş zaten menopozlu kadın, nefes alınmıyor dolmuşta, bi de bakıyo hala "Mission completed" der gibi. "Oh olsun hepinize oooh geberip gidelim burda hep birlikte, nasolsa ben ölüyorum yaşlıyım" der gibi. Adamsendeciliğin, meymenet ve şuur eksikliğinin gelebileceği son nokta. O ann... O an bi gözüm döndü. Baktım hemen kafamın üzerinde camın kenarında asılı duran bi çekiç var. "Acil durumlarda camı kırınız" çekici. Dedim bundan daha acil durum mu olur, camı diil kafasını kırıcam verin onu bana! dedim. Aldım çekici, nası da sert bişey, vuruyorum kadının kafasına, zaten önümde ya, ne biçim de denk geliyo isabet ediyo görüceksin sevgili okur. Off. Sağdan sallıyorum soldan sallıyorum, kaçamıyo da. Kan filan çıkmaya başladı artık, baktım kadın bayılıcak. Yaşlı zaten. Kıyamadım o an. Dedim tamam. Yeter sana bu kadar çekiç darbesi. Bi daha da bana sormadan camımı kapatmaya kalkma öyle kendi başına. Bana söylesen, ben kibar da bi insanım, düşünceliyim filan, hiç adambende değil, bana söylesen ben kapatırım onu zaten sen niye şeyapıyosun ki? Hmff. Boşuna kan çıktı işte görüyo musun. Yaşlı seni. Tonton. Hadi iyisin yine eheh. Tişörtüm de yeni yıkanmıştı. Neyse.

Öyle işte.

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    hiç adambende ne olm ahahah :)

  2. pınar says:

    das perfekşın.

  3. Daçe says:

    ehe teşekkürler cancaaz :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)