30 Temmuz 2010 Cuma

Beyaz-Kırmızı-Bronz Süreci

1 tane ömer üründül tadında yorum
 cehennemden çıkan çılgın türk hellboy.

Neaber sevgili okur?

02.08 itibariyle burdayım. Çok büyük bi derdim var çünkü benim. Nasıl çözeceğimi bilmiyorum. Belki kafa dağıtırsam geçer diye kendimi bloga attım. Sevgili okur ben... Ben... Ben kaşınıyorum! Evet. Yaklaşık 2,5 saattir aralıksız kaşınıyorum.

Önceki gün güneşten yanıp adeta bir Hellboy'a dönüşüyordum yavaş yavaş ve bu kaşıntıların geleceği neredeyse kesindi. En azından o an için. Yine de "Lan noolucak yaa, iki kaşınırım biter en kötü nedir yani." diye teselli etmiştim kendimi, ve o güneşi yemiştim. Ordaki "iki kaşınma"nın da tam olarak şu anki "kan gelene kadar/delirene kadar kaşınma" olacağından adım gibi emindim. Ama yine de bekledim. Güneş ebemi s.kertene kadar bekledim. Evet çok iyi de oldu çok da güzel iyi bi bok yedim.

Agresif cümleler tamamen kaşıntının yarattığı psikolojik sıkıntıdan.

Duş aldım, erken yattım, kaşınmamak için ellerimi birbirine kenetledim sıkıca. Hatta uyarı eşiğini yükseltmek için kendime acı verdim adeta bir mazoşist gibi. Çünkü bi yerde öyle bişey okumuş ya da duymuştum. Ya da tamamen götümden uyduruyordum o an, sırf etkiyi azaltmak için. Kremler, serinlemeler filan... Hatta sırf kafa dağıtayım diye hiç aklımda yokken bi PES atiyim dedim. Olmadı. Bir maçı zor bitirdim. Ha yendim mi yendim, ehehe, orası ayrı. (bkz: cpu'nun beynine vermek aaööoaaa)

Kendimi şu an "Geçicek olm o kaşıntı işte, sonra o kırmızılıklar kendini bronz bi renge bırakıcak, sonra şok şılgın ve sexi olucaksın sen de" filan diye avutuyorum. Yalan halbuki. Cancaazım diyo ki iki havuzun üzerine bi tatile gitsem bir yıl bronz kalırım. Hayır ben bir hafta bronz kaldığımı hatırlamıyorum ki. Ahh sarışın olmak... God damn!

Ulan o diil bi de yarın öküz gibi sınava giricem ya. Off. Öküzü tam olarak neye dedim bilmiyorum ama yani, yarın erken kalkıp ilk kez çalışmaya başlama planları yapan biri için hiç hoş bir durumda değilim. Saat 3'e geliyor, sırf uyuyamadığım için kalktım, kaşıntı azalınca yine yatıcam, ve 9'da yine kalkıcam. Eğer Türkiye'de değil de İsveç'te yaşıyor olsaydık ben inanıyorum ki kesinlikle beyaz kalmak da en az bronz olmak kadar seksi olurdu. Ama burda değil. Çile yemin ediyorum şu yanmak için çekilenler, dert, tasa.

Haa tabi şimdi iki havuz sonra ben de bronzlaşmış olursam o zaman tıpkı bir adamsendeci gibi sözümü geri alırım. Oh derim iyi ki yanmışız ya, çok da zevkli yanmışız falan.

Şimdi gideyim. Hiç de iyi gelmedi blog. Hala kaşınıyorum. Bir yıl bronz kalabilme potansiyeline sahip cancaazıma da çok özeniyorum. Ve bir de okuyordur diye öpüyorum kendisini. Uykuya kaçıyorum.

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. pınar says:

    Freud'a göre sevgili daçe, objeye duyulan sevgi objeye sahip olma istediginden gelir. Bu yazı şunun kanıtıdır ki, bana duydugun sevginin tek nedeni benim gibi bronz bi tene sahip olmak istemenmiş. jesus!
    :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)