15 Temmuz 2010 Perşembe

Jose Maria Gelmiş

3 tane ömer üründül tadında yorum
Ne yaptın ya sevgili okur? Sıcaktan ölüyosun di mi? Ben de çok tutmıycam bikaç bişey diyip gitmeyi düşünüyorum. "Eeöö çok zamanınızı almıycaam, Greenpeace'i tanıyo musunuuuzz?:)))"
● Fizik alıyorum ya ben şimdi yaz okulunda. Midterm'e giriş yerim "lab" gözüküyo. Bildiğin fizik laboratuvarında. Ya da laboratoğarında. Ya da lobaradoyarında. Kelimenin doğrusunu bilmemek ne kötü. Allahtan lab diye kısaltıyoruz da çok anlaşılmıyo. Çünkü bence kimse bilmiyo onun nasıl yazıldığını, fizik bölümünün kendisi bile. Onlar da lab diyo çünkü. Az adamsendeci değiller ha. Neyse. Lab'da sınava girecek olmanın ilginçliğinden komiklik yapıcaktım ama işte bak nerden komiklik yapmaya çalıştım. Görüyo musun sevgili okur işte hayat böyle sürprizlerle dolu. Ya da süprizlerle. Off ya da sürfizler, ahh... Lanetolası. Lobaradobar!
Eminem'in de bizler gibi, 90'larda Mustafa Sandal dinlediği gerçeğini kanıtlayan, 2010 yapımı Spacebound şarkısının nakaratı: "I'm a spacebound rocket ship and your heart's the moon." Ah be abi, bildiğin 'Aya benzer yüreğim'i uyarlamışsın resmen. Hadi araklamışsın demiyorum da.. Ayıp bence bu biraz.
● Uçamayan bi sinek buldum evde, yere düşmüş, öyle mal mal sağa sola gidiyo tamam mı. Dedim ben bunu alır beslerim. Aldım, fanus gibi bişeye koydum. Çıkmaya çalışıyo, mal olduğu için fanusta olduğunu ve çıkamayacağını anlamıyo. Mal işte. Gerizekalı. Bir ara çok çabaladı yalnız, hakikaten inandı onu serbest bırakacağıma, ama sonra pes etti. Ha o kadar da kötü biri olmadığım için dedim yazıktır hayvana biraz glikoz girsin. Artık küçücük hayvana nerden giricekse. Fanusa biraz limonata döktüm. Bikaç damla. Çünkü bizim evde limonatadan bol bişey yok ya hani. Damlattım limonatayı, fakat bu sefer de hayvan limonatalı yere yapıştı kaldı. İşte tam bir gerizekalı. Mal. Uzaktan böyle lık lık iç işte di mi. Yok. İlla dalıcak. Öyle kalırsın işte.. Bi de şu an sanırım öldü ya. Böyle konuşuyorum ama, öldü yani hayvan. Aşırı glikozdan galiba. Neyse. Kısaca "mal" olarak hatırlıycam ben onu. Gidiyim de defnediyim, yazık. Çöpe yani.. Çöpe atıyim.
● Şimdi biz Guti'yi aldık filan da -inanılmaz coşkuluyum çaktırmıyorum-, rakip takımlar "Ahaha gey oolm o geey" filan diye dalga geçmeye başlıycak. Ben de senin baban gey hayvanın oğlu diycem. Kavga çıkıcak.. Ha gay olduğunu hepimiz biliyoruz, ama yani, hayvanlığın da alemi yok. Hayır araştırdım; Guti'nin tam adı "Jose Maria" diye başlıyo. Al buyur.. E arkadaş, yani Guti'nin ailesine sesleniyorum, sen çocuğuna böyle bi isim koyarsan o çocuk gay olur yani. O ne öyle "Jose Maria" filan, sanki "Kız bekliyoduk biz." der gibi. Nataila Oriero koy bari oldu olucak, brezilya dizisinde oynasın... Mesela ben inanıyorum ki Guti'nin adı Jose Maria Gutierrez Hernandez değil de Sadullah Osman Gutierrez Hernandez falan olsaydı belki böyle bişey gündeme bile gelmiycekti. Neyse sonuçta Guti, İbrahim Üzülmez'i duşta köşeye çekemeyeceğine göre bi problem yok. Çıkar, adam gibi golünü filan atar bence. Ama ne biliyim, "Jose Maria" kısmında kaldım ben haala biraz.
● Aşırı uykum geldiği için, bi de yazıcak çok fazla komiklik-şaka bulamadığım için, hep böyle bugünkü twitter-feysbuk updatelerimden uyarlayıp yazdım. Ama yani açıkçası, oralarda da kalsınlar istemedim hani. Hatta aramızda onlarla şöyle bi konuşma da geçti, yalan olmasın, dedim ki ben dedim sizi çekip çıkarıcam bu köhne hayattan dedim. Bak köhne diyince aklıma direk schweinsteiger geldi. Sanırım artık bi yazıda schweinsteiger demeden duramıycam, aşırı zevkli bi kelime.
● Gidiyim yatıyım. Saat 2 olmuş oha yarın ben 8'de kalkıcam lan...

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    son zamanlardaki en bomba daçe yazısı olmuş :) koparca.

  2. ben çok gülüyorum lan sana. iyi manada :)

  3. Daçe says:

    euhue teşekkür ediyorum ikinize de :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)