27 Temmuz 2010 Salı

Ben CEO Falan Olsam

4 tane ömer üründül tadında yorum
evet. elma.

Şimdi ben Steve Jobs olsam. Apple komple benim olsa yani. Apple ben olsam. Birisi "Siz ne iş yapıyodunuz?" dediğinde yapıştırıversem cevabımı "Apple'ım ben. Apple ben'im." diye. Ha işte öyle bi adam olsam yani, direk, çıkartıcağım ilk ürün, ağzına kadar doldurulmuş çay bardağını benim yerime taşıyacak bi cihaz olur. Adını da "I-Hold" koyarım, çakarım 700 dolardan piyasaya, ooh mis. Sonra gelsin paralar.

Çünkü ben inanıyorum ki özellikle erkek dimaaların en büyük sorunsallarından biri de; tavan yapmış özgüvenle, böyle başı dik omuzları geniş bi şekilde, "sevdicekle birlikte içerim" düşüncesiyle çay almaya gittiği biraz mesafeli bi yerden, iki elinde de ağzına kadar dolu ve hayvan gibi sıcak iki çayla dönerken "Ananskii şimdi dökülücek elime falan, ulan gidene kadar dökmesem bari, ahh! ulan bi damla elime geldi, neyse kızın yanında döküp rezil olmıyım o kadar havayla gitmiştim" filan düşünceleriyle saniyelerin geçmemesidir.

Bu üstteki de dünya edebiyat tarihinin en uzun cümlesidir. Yoruldum lan yazarken resmen.

Geçen gün dolmuşta Yunan milli takım formalı bi adam gördüm. Sırtına da böyle "Charisteas" yazdırmış. Tamam karizmatik bir Yunan soyadı, yani benim soyadım da Charisteas olsa adeta Ege'nin incisi olurum, Fedon olurum adeta, ama yani ne biliyim, o kadar takım, o kadar oyuncu arasından sen git, arkasında Charisteas yazan bi Yunan forması bul. Olucak iş diil. Hayat sürprizlerle dolu sevgili okur.

Tarkan'ın single'ı çok acayip.. Diyor ki resmen "Sen aşkı çiçeek-böceek, güneeş-buluut sanmışsın." Açıkçası şu an araştırmaya üşeniyorum şarkının sözleri kime ait ama; yani belli ki o an ne gördüyse yanyana yazmış. Bu da bir tür sinsinin oğluculuk, hatta belki direk sincerely'nin ikinci kuşak torunuculuk.


Haa yok ben Apple'ın ceo'su değil de, Bahçeşehir Üniversitesi'nin rektörü olsam, hiç kimseye aldırış etmem, direk okulu rakı-balık restoranı yaparım. Direk deniz kenarında zaten. Öyle okul mu olur arkadaş, biz her gün Odtü'de "Ayy ne güzel her yer ağaç, kampüsümüz çok güzel" filan diye avutuyoruz kendimizi ama, adamlar denize karşı ders alıyor hafız. Deniz bitiyor, Bahçeşehir başlıyor, o derece. Hee benim de öyle okulum olsa bana da her yer kampüs olur. Adamın kampüsü resmen okulun giriş kapısından başlıyo, Cebelitarık'a kadar yolu var. Bunun günlük dildeki karşılığı, düpedüz, adamsendecilik.

Yalnız o diil de ben Twitter'ın başkanı olsam, yani komple böyle, Berkay Twitter falan olsa adım, önce bir gece ansızın herkesin beni izlemesini sağlarım, ertesi gün de basarım tespiti, basarım şakayı. Sonra gelsin retweetler.

Ya da ben gideyim de sana yazmasın bana yazsın.

Daçe.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    bence daçederkiğg türkiye'de hasatın topladığı yer. ben pınar gençer.

  2. littleiv says:

    'apple'ın ben, apple ben'im' ahaha o ne olm :)

  3. Sercan says:

    tamam da o resimdeki elma ne dacee

  4. Ademoğlu says:

    Oh beybi, yazıyı şimdi gözüme kestirdim de, o meşhur açılı kız fotoğraflarının üniversite düzeyindeki hali olan, canım okulumdan tek kareye senin de kandığını gördüm. Seni en içten dileklerimle kınıyorum. Ben en azından boğaz turu yaparken yanıp sönen ışıklarına aldanmıştım, sen bir jpeg'e kurban gitmişsin. Olmaz. Şimdi ben uzun uzun kampüsün görece de olsa "göt kadar" olduğu üzerine dert yanardım, lakin uzatmayayım şuncacık yorum penceresinde, "bu da bir başka blog yazımızın konusu olsun" diyeyim, nemalanayım güzelim eserinden. He, gün olur da yolun düşerse bu civara, ben yine sana okul bahçesinde, hiç olmadı kıyısında köşesinde, rakı-balık olmasa da bira-çerez ikilisini takdim ve armağan ederim.

    Sevgilerimle,
    Adamsendeci dostun Ademoğlu

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)