31 Mart 2010 Çarşamba

Uykusuz Her Gece

1 tane ömer üründül tadında yorum
güya ders çalışan üniversite öğrencileri. bunlar ertesi gün gelip birbirlerine "olm bütün gece kalkülüse abandım, hiç uyumadım yaa." diye hava atıcak.

● Yine kâh uzun uzun kâh kısa kısa maddelerle birlikteyiz. İtiraf et okur, özledin dimi? Nasıl? Valla de. Yemin et. Off tamam neyse.
● Hayatım boyunca şunu diyen üniversiteli insana çok özendim sevgili okur: "Aabi varr ya, dün gece 5'e kadar kalkülüs çalıştım, ölüyorumzzz yaaa." Ya da şu mesela: "Moruk yaa ben varr ya her gün sabahlıyorum ders çalışıyoruz bizim çocuklarla. Uff bu vizeler giricek gibi.. Ama sabahlıyoruz yani." Çocukken etrafımdaki kuzenler, kuzen gibi olan ama kuzen olmayan akrabalar, kuzen gibi olan ama kuzen olmayan ama aynı zamanda akraba bile olmayan ne olduğu belirsiz garip tanıdık çocukları tarafından hep "üniversiteli insan" olmaya özendim bu tip lafları yüzünden. "Üff var ya ben de bi giriyim şu ünüversteye, ben de kalkülüse çalışırken sabahlıycam, ben de 5'e kadar Berkecanlarla geyik yapıp kahve içip ders çalışıcam, sabah da derse gidicem lan. Evet yapıcam!! -bi de önce berkecan gibi garip isimli bi arkadaş edinmem lazım çünkü ünüverstede herkesin ismi çok garip, çok havalı, viiyüü.-" diye gaza geliyodum.. Sonunda bu amacıma dün gece 3,5-4'e varan fizik 'vizesi' çalışmasıyla ulaştım gibi. Hatta bugün sabah okula gittiğimde de etrafımdakilere "Aabi varr ya dün gece 4'te yattım, 3 saatlik uykuyla duruyorum yeaa.. 4'e kadar fizik çalıştım moruk. 4 yani. 4 eyem. Off." gibi triplere de girdim, daha n'oolsun. Bi yere bağlayamadık ama bence artık komple bir üniversite öğrencisiyim.
● Yalnız ben hala dünkü 3 saatlik uykumlayım. Allaam nası havalı. Bünyemin sağlam kalacağını bilsem hep sabahlarım. Ama 'bağa' da yazık.
● Bence müziksever bir homosapienin başına gelebilicek en kötü şeylerden biri, sırf arkaplanda çalsın diye açtığı Virgin Radio Italy'nin müzikten çok anonslu bi radyo yayını yapmasıdır. Allaam, resmen İtalyanca'yı çözücem bi saat daha dinlersem.
● Girdiğim bi ortamda haddiden uzun çalan bi telefon varsa o telefonu kırıyorum. Evet. Bildiğin kırıyorum. En çok da Nokia kırmışlığım var. Mümkünse haddinden uzun çalmasın bi telefon, rica ediyorum. Ya arayan insan ısrar etmekten vazgeçsin, ya da telefonun sahibi bi an önce cevap versin istiyorum. Kırıp kırıp ağızlarına sokucam valla Nokia'ları, o olucak. Sonra mideden çal dur sabaha kadar.
● Şimdi biz saatleri bi saat ileri alıyoruz, hoop bi saat geri alıyoruz, erken mi kalktık, geç mi yattık hesapları çepeçevremizi sarmalıyor falan.. Bişey sorucam. Neden başkaları benim daha erken kalkmama filan karar veriyor? Neden yani? Birileri çıkıp "Bugün saatlerinizi bir saat ileri almayı unutmayın ;))" diyor, ben de hiç ses etmeden hoop diye ileri alıyorum. Bu çok sinir bozucu bi durum bence. Resmen bütün günlük düzenimi değiştiriyor, uyku saatleriydi, yemek vakitleriydi, dersler mersler hepsi komple kayıyor. Fark ettiysen bunun tam tersini kışın yapıyoruz bi de. Off. Hayat bazen çok yorucu sevgili okur.
Günden çıkan kadın gruplarının, bi toplu taşıma aracına ya da aralarından birinin arabasına bindikleri zaman trafikte toplu haldeyken takındıkları agresifliği hiç fark ettin mi? Böyle, 5 kişilik bi kadın grubu mesela, yaş ortalaması 49-50, bütün gün kısırlar börekler pastalar havada uçuşmuş, evin sahibinde "az önce burda dünyanın en güzel yemekleri yendi." gururu, bu 5 kişilik grup, (burası önemli) günden dağılıp (güne giderken olmaz mesela. illa dağılırken olucak.) trafiğe çıktıkları anda adeta bir tek vücut, bir Voltran, bir Power Rangers oluyorlar. Diğer araç sahiplerine bir takım hayvan isimleri takmalar, ışık kırmızıdan yeşile döndüğü anda deli gibi korna çalmalar, "Hadi be yürü yürrüü!" diye saçma saçma bağırmalar, ani fren anında o ani frene sebebiyet veren araç sahibine dik dik bakmalar... Bilmiyorum bence günden dağılan küçük kadın klanları kadar korku salan bişey yok trafikte. Kan çıkartırlar yemin ediyorum.
● Gideyim. Anket için son 2-3 gün bu arada. Sonra yeni anket. Sarılıp öpüyorum.

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. special n says:

    fotoğrafta baştan iki çocuğu birleştirsen, içiçe geçip tek insan olsalar, saç baş rengiyle falan sana benzer onlar:D 4 saatlik uykuyla duruyorum da..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)