27 Mart 2010 Cumartesi

Ümük

2 tane ömer üründül tadında yorum
● Başlık Caner'e ait.
● O diil de...
● Ben nedense blogda bi yazıya girişmeden önce, tam böyle ilk cümleyi yazmaya başlarken, önce uzun uzun klavyeye bakıyorum. Klavyedeki harflere. Ama çok uzun ve histerik bakıyorum. Yani sanki bişey yazıcak gibi diil de, ne biliyim, sanki az sonra tuşlara tecavüz etcek gibi bakıyorum. Belki çok şahane bi giriş cümlesi çıkar diye. Bilmiyorum ama ben klavye olsam bayaa korkardım benden.
● Yalnız ben asıl, klavye halimle değil de şu anki normal halimle, hamile kadınlardan çok pis tırsıyorum. Çünkü hamile kadın çok yapılı bişey. Yapılı, şişman, uzun boylu, ve biraz agresif. Var ya, geçen hafta bahsettiğim kalın sesli kızla kapışabilcek bi tür bu hamile kadın. Birbirlerinin ağzını burnunu kırarlar. Off. Peki ya hamile kadından daha korkuncu? Daha korkuncu da var; o da yeni doğum yapmış kadın. Off. Yeni derken, mesela bi 2 ay olmuş doğuralı, gerçi doğurmak zaten kaba bi kelime sanki söyleniş olarak, neyse, 2 ay öncesine kadar bu kadın hamile kadın'dı, gezemiyodu çok fazla, dilediğince yiyemiyodu içemiyodu, coşamıyodu filan. Şimdi bi görsen o kadını, piyüüüüu, nası coşuyo var ya, allaam o yüksek sesli kahkahalar, o elini beline atmalar falan. Fiziksel olarak 2 ay önceki hali kadar iyi kapışamaz belki sesi kalın kız'la ama, özgürlüğün verdiği aşırı çoşkusuyla depresyondan depresyona sokar yeni doğum yapmış kadın. Kendi girmez ama başkalarını sokar yani. Böyledir bence.
● Şimdi ben yukarda çok uzun gibi bi paragraf yazdım, en son da böyledir bence diye bitirdim ya. Bence çok inandırıcı oldu o paragraf.
● Dünyanın en hızlı mesaj yazan adamından sonra (bkz: daha mesaj atmadan cevabının gelmesi) şimdi de dünyanın en kısa ve net mesajını yazan adamla arkadaşlık kurmuş olduğumu acı bir şekilde öğrendim. Adam resmen tek kelimelik mesaj atıyo. Ya soru soruyo, ya bişey söylüyo, ama ne derse desin bir ikinci kelime göremiyosun mesajda. Net. Öyle de garip arkadaşlıklarım var.
● Yalnız o da diil de, en çok haz aldığım şeylerden biridir benim de öyle tek kelimelik mesaj yazmak, ama öyle her zaman yapılcak bişey diildir o, ayda yılda bi kere yapılır. En güzeli de "Yep."tir gözümde. "Yep." yazar gönderirim mesela. Ama dediğim gibi, çok çok nadir yapılması gereken bişeydir. Bi kere yapmışlığım var, o da zaten dünyanın en net mesajını atan adama. Nadir yani.
● Ben bugün acı bi deneyim yaşadım sevgili okur. Yani aslında ilk kez bugün yaşamadım da, hani, uzun zaman sonra ilk kez yaşadım, bi garip. Dolmuşta çökmekten bahsediyorum. Evet, yaptım bunu aylar sonra... Her şey ayakta gidilen bir yolculuk sonrası, şöförün, kavşakta avını bekler gibi bekleyen trafik polisi görmesi ve ardından "Bi'çöğeelim hocam." demesiyle başladı. Off. O kadar kişinin içinde sen çök, tutunama hiçbiyere, öyle ressmen tüm dolmuş otururken sen bişey gibi kal. Ne gibi olduğunu şimdi şeyapmiyim da, yani belli zaten ney gibi kaldığım. Allaam. "Tişekkürler hocam." lafını duyar duymaz kalktım tekrar, fakat ben dolmuşta oturan yolculardan birisi olsam, ve beni o halde, o iki büklüm çaresiz halde görsem, çoktan gözümden düşerdim yani.
● Yok lan aslında o kadar da dramatik diil, çöküyosun iki dakka, nedir yani.
● Bizim sokakta bi tane inşaat var haala devam ediyo, yani yıl oldu haala daha devam ediyo, neyse, tabelaları olur ya hani inşaatların, arsa sahibi falan yazar. Orda "Mütait." yazıyo. Hani, okunduğu gibi diil, yazıldığı gibi de diil. Direk Mütait. Müteahhit olsa, ya da en azından bi Mütahit filan olsa, ne biliyim, banane gerçi ama.. Önünden gelip geçtikçe her gün biraz daha burkuluyorum.
● Komiklikler şakalar işte benimkisi. Bi de yanda anket var biliyosunuz. Katılıyosunuz dimi. Katılın katılın. Ben de kaçayım o ara. Haydi öperim.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    dolmuşta çökmedim ama bu tecrübeyi tatmak istedim doğrusu, oldukça telmaşa bir durum galiba.

    hamile kadın olayı ise on numara :)

  2. Orrayt says:

    Şimdi dağçe. Önce akıllı olacaksın!
    Binme ulan ayakta. madem böyle drama yapcan binme ulan! Halla halla, sinirimi bozdun akşam akşam!
    Ben daha korkuncunu söyliyim sana, özellikle lisede, daha ağdayı kaş almayı öğrenmemiş aşırı çirkin kız. İşte en korkuncu o. Böyle ıyy. Diken diken oldum şimdi.

    Tabi ankaragüçlü kızdan hiç bahsetmiyorum. Böyle façalı filan.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)