9 Mart 2010 Salı

uzun uzun #30

3 tane ömer üründül tadında yorum
Diren'in uzun uzun'larından, sıradaki başlığı kapıyım dedim. Önceki için bkz: http://direnkknerid.blogspot.com/2010/03/uzun-uzun-29.html

Dolmuşta uzattığım parayı ya da bana gelen paraüstünü bir şekilde iletmeye çalışırken bir iki tane bozukluğu -takriben 10 kuruş, 25 kuruş falan- yere düşüren insandan ben inanılmaz derecede nefret ederim. Onun varlığı beni hayattan soğutur adeta, olmaz olsun böyle yaşam derim. Yani belki ben o adamla ordaki yarım saatten fazla bir ortak nokta kurmıycam, bir daha hiç görmiycez birbirimizi, en azından o yarım saate bi saygın olsun, bi dikkat et, adeta bi gerizekalı gibi, aklıevvel gibi düşürme o parayı. Hâkim ol eline be adam, o senin elin neticede, benim değil. Hayret ya. Sinirlendim vak.

Yanlışlıkla bak yerine vak yazınca da bir anda geçti sinirim. Bi de sevimli oldu orda vak, bozmıyım dedim.

Senden yaşça çok büyük birinin, mesela yıllarca abi-abla dediğin birinin, feysbukta senden az arkadaşı olması sana da haz vermiyor mu? "Şu yaşıma rağmen daha çok insan tanıyorum hooaağ!" diye havaya girmiyo musun? Bilmiyorum ben giriyorum bazen... Tamam ben biraz değişik de bi insanım, ufak şeylerden mutluluk çıkartıyorum tamam. La havle.

Bu arada, kaçımız bilgisayarda futbol oyunu oynarken Le Havre takımını görüp de "Ahaha o ne lan öyle la havle der gibi ahohaho!" diyip umarsızca gülmedi ki... Ben güldüm açıkçası ilk gördüğümde. Çok güldüm hem de. Evet değişik bi insan olduğumu yukarıda belirtmiştim.

Bence şu an dünya üzerindeki hiçbir Belçikalının, hatta sadece Brüksel üzerindeki hiçbir Belçikalının, brüksel tatlısının varlığından haberi yok ya, ben ona üzülüyorum biraz. Aynı şey alman pastası için de geçerli ama o bir dereceye kadar affedilebilir. Başka bir yerlerde mesela türk kurabiyesi (turkish cookie olarak geçebilir, edvenz olduğumdan kêlli) diye bişey yapılıyosa şu an, ve benim bundan haberim yoksa, böyle bi kurabiyenin varlığından oraların insanı bugüne kadar hiç bahsetmemişse, ben çok üzülürüm. Türk kurabiyesi pek çok şey demek oysaki. Olsa da yesek. Ama yok.

Hollanda her sene biraz biraz batmakta olan bi ülke ya şimdi, Belçika falan demişken atlıyım dedim.. Hani böyle ülkenin etrafına setler çekiyolar sürekli, işte evleri daha yükseklere taşıyolar periyodik olarak falan. Yani bunu uydurdum ama böyledir herhalde. Başka nası yaşıycaksın o suyla selle. Bir Bulgaristan baraj kapaklarını açtığında izlediğimiz haber görüntüleri ile bir Hollanda'yı bağdaştırabiliyo musun şimdi? Böyle, dizine kadar kıvrılmış pantolon, uzun sarı çizme, elde kova, insanlar dükkanlarını falan boşaltıyo böyle. Yalnız o diil de ben bu paragraftan giderek sıkılmaya başladım. Kurtulamıyorum da. Napcaz. Sohbet etsem bırakır mı ki... Eheh naber paragraf? Bence süpersin. Hadi bırak yavrım. Hadcanım. Hadi benim güzel kızım, hadi yakışıklı oğlum. HADİLAN!

Ters yapınca bıraktı.

Dünyanın en gereksiz blog yazısı olsun bu da, zira genel hatları itibariyle çok eğlendiremiycek gibi. Ben mesela, çok eğlenmezdim okur olsaydım. Böyle de özeleştiriye açık bir insanım. Eleştiriye kapalıyım ama özeleştiriye açığım. Ooh mis, en güzeli. Şaka tabi.

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    vak derken, bence haftasonu eymirdeki ördeklerden etkilendin sen :)

  2. littleiv says:

    paragraftan kurtulma çabası gülümsetmiyo değil :)

  3. cookie'yi başına bir millet adı getirerek söylemek çook farklı anlamlara çekiyor ama söylemi Daçem.Bana art niyetli deme şimdi bu bööle evrensel dilinde:)
    tabi yazılışta sıkıntı yaratmaz.

    +
    gelgörki: (bu bakınız gibi bir işaret ibaresi:)) yere o tarz b.k insan tipleri yüzünden 20kuruş düşünce 'tağam hocam önemli değil galsın' diyen dolmuşçu ağbi de candır!İşte yere para düşürenler o ağbinin 'bu milletin insanı'lığı seviyesine yükseldiğinde bu ülke kalkınır!

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)