24 Mart 2010 Çarşamba

Büyük Anket!

4 tane ömer üründül tadında yorum
Tamam itiraf ediyorum o kadar da büyük diil. Ama neticede midtermler başladı ve bizim bir çalışma prensibimiz, efendime söyliyim bir mottomuz olmalı. Bi de ne zamandır böyle atraksiyonlara girmiyorduk blogda, değişiklik olsun filan dedim.

Evet sidebarın en tepesine bir anket yerleştirdim, aha da yan tarafta. Maksat midterm çalışmasını biraz geciktirmek. Off. Neler yapıyorum. Neyse gidiyim de iki çalışiyim.

-midterm yerine ödev, proje, çizim gibi şeyleri koyabilirsiniz tabii. öhm. öperim.-

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Orrayt says:

    Neaber iyidir abi.

    Yalnız öhüz gibi inekleyen okurların neye basacak dağçe.

  2. pınar says:

    proje, çizim. burda bana laf atılmış. valla atılmış, evet :D

  3. littleiv says:

    tabii ki şimdi yatiyim sabah erken kalkar çalışırım

  4. Daçe says:

    öhüz gibi inekleyen okur, hatta şu aşamada bizzat kendim oluyor olabilirim, "şimdi çalışiyim" onlar için.. :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)