23 Mart 2010 Salı

İkilik Öğrenci

2 tane ömer üründül tadında yorum
Okula otobüsle giderken bi ego kartına sahip olması gerekiyo ya insanın, hah işte bazen aynı insanın tek kullanımlık bi bileti oluyo şansına, "Heh" diyo, "Bu kez kimseden kart istemiycem, kimseyle yüz göz olmıycam. Bascam kartı, geçcem yerime, oh mis." diyo. Artis artis çıkarıyo biletini, "Benim biletim var. Kendi, şahsi biletim yaani." diye, kendine bir güven, bir kafam rahatçılık, bir adamsendecilik, basıyo kartını makinaya, ama o da ne, bir anda makina "Cık." efektiyle kartı geri vermesin mi?! İşte o insan diyo ki, "Lan" diyo, "Hani daha hakkım" diyo "vardı" diyo. Otobüsün şöförüyle bi göz göze geliyo o insan, bi "Eheh. Hiç böyle yapmazdı ama..." bakışı yapıyo, bi üzülüyo. "Belki bişiy olmuştur" diye bi daha basıyo, belki bu kez olur umuduyla, ama makina, o gerizekalı elektronik milyarlık cihaz kırmızı yanıp sönüyo, "Nooaah!" diye daha kuvvetli bağırıyo, adeta "Bakın!" der gibi diğer yolculara, "Bakın nası da göt ettim çocuğu!" der gibi, az şerefsiz değil, o an işte o insan çok fena üzülüyo, çok çok üzülüyo yani, adeta içinde damar damar üstüne biniyo, damarlarından biri kopmuş gibi oluyo. Şöför bi yandan sinirli, sanki illegal bişey yapıyo o insan, halbuse öyle değil, bilmiyo ki o insan aslında legalin önde gideni, ama işte napcan, magnetik bilet şerefsizlik yapıyo en nihayetinde yani. O insan, o helal süt emmişin oğlu, diğer yolcuların birinden bilet bulmaya çalışıcak, cüzdanında bozuk olmadığı için, biletini bastığı kişiye 1,5 lirasını veremeyeceği için daha bi hayıflanıcak, hayım hayım hayıflanıcak, eskiden bi Haym Revivo vardı, neyse, işte söylemek istediğim bu durum, genel olarak çok üzücü diil mi?

Bilmiyorum ben çok üzülüyorum.

-bi de o insan diil de, başka insanlar, aynı ego kartını otobüste kullanırken kart diyo da metroya binerken bilet diyo. kart aynı kart halbuse, bilet aynı bilet. buna da üzülüyorum aslında ama deminki kadar diil. evet. neyse. tırt gibi oldu.-

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Orrayt says:

    Bu durumda otobüs kartını direk veriyoruz şöfore, verirken de "al amk" diyosun adama. O bakıyo böyle bi oynuyo kartla. Basıyo. Oluyo. Olmazsa da, son bir basım kaldıysa bileti alıp yırtıyo, geç hadi diyo.
    Evet yapıyo bunu.

  2. Daçe says:

    evet en son onu yaptı zaten. ama bu benim üzülmeme engel olamadı..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)