21 Mart 2010 Pazar

Yazıya Abanmak

2 tane ömer üründül tadında yorum
(not: çocuklarınızı kısa süreliğine ekran karşısından alın. şiddet içerikli madde.) Bence ben bu blogun okuru olsam, yani zaten bi yerde okuruyum ama, sizin gibi olsam, sade okur olsam mesela, her gün yeni bişey var mı umuduyla açıp baksam, aa yeni yazı yazmamış tüh diyip hayıflansam, evet hayım hayım hayıflansam, yani böyle komple bi okur olsam... Bence beni şimdiye kadar çoktan döverdim. Var ya ben bu blogun takipçisi olcam, yemin ediyorum kızılcık sopasını ısıtır ısıtır vururdum bana, kafamı saçlarımdan tutup yürüyen merdivenin loopunun bittiği ve basamakların düzleştiği yere sürterdim, böylece burun çıkıntım kalmayana kadar kan gelirdi ağzımdan. Çünkü bence yıllardır bloga yeni bişey yazmamış olmamı affedemezdim. (çocukları çağırın siz gidin şimdi. eheh. şaka şaka.)
● Neyse, görüşmeyeli ne yaptın sevgili okur? Yani tahminimce çok şey yapmış olman lazım, zira bayaa bir gün geçmiş aradan. Haa hiçbişey yapmadıysan ona da diycek lafım yok. Var da yani, arkandan söylerim, dedikodunu yaparım, ipliğini pazara çıkarırım, ve bir sürü atasözleri ve deyimler.
● Sesi kalın olan bi kızla tanıştın mı hiç? İlla ki tanışmışsınızdır. Ben çok korkarım öyle kızlardan. Sesi kalın'dan ayrı tırsarım, sesi çok kalın'dan ayrı tırsarım. Çünkü sesi bir şekilde normalden biraz kalın bi kız seni beni döver, hiç de affetmez. Ben o yüzden hayatım boyunca uzak durdum sesi kalın kızdan, yürüyen merdivende burnumu sürtmemesi için. Her an ağzının ortasına bi tane çakıcakmış gibi diil mi allasen..
● Leonardo DiCaprio'nun filmine gittik dün gece. Biraz gerildik. Hafif. Yani normalden biraz fazla... Tamam itiraf ediyorum, gerim gerim gerildik, üzerinde oturduğumuz koltuklar batmaya başladı gerginlikten. Film 2,5 saat sürüyo bi de. Off. Otur geril yani işin yoksa. Ama güzel film hafız, tavsiye de ederim. Sinan da 8,5 vermiş zaten. IMDB bir, Sinan iki.
● Benim şu ömrü hayatımda izlemekten çok keyif aldığım iki homosapien türü varsa, bi tanesi tek başına çocuk olan teyze, diğeri de çocukla çocuk olan teyze. Tek başına çocuk olan teyze, işte hepimizin bildiği, McDonalds'tan KidsMenu sipariş eden bi teyze, onu anlatmama lüzum yok. Diğeri de, bugün gördüğüm, torununu/çocuğunu "4,5 - 5 boyutlu simülasyon şeysi"ne bindirirken kendi de binen, torunundan/çocuğundan çok eğlenen teyze. X-Rider gibi dandirik bir isimle kurulan simülasyon şeysi, ikidir şeysi diyorum ama neysi diyeceğimi bilemediğimden, normalde işte "çoluk çocuk binsin içine, verelim simülasyonu, verelim sallanmayı, gürültülü efektleri" zihniyetiyle hazırlanmış bi yapı. Teyzeye göre değil neticede. Ama o X-Rider'ın kapısı açıldı, içinden önce torunları/çocukları çıktı, suratlarında birer salak ve kocaman sırıtma. Ardından bu teyze. Yanakları al al olmuş. Sallanmaktan saçları dağılmış, o aslan kafası yaptığı saçları. Allaam. Yüzünde torunlarından/çocuklarından büyük bi gülümseme. "Hele hele" ifadeli. Off. Bi de kocasına diyo ki çıkınca "Süperdi.". Kocası da, garibim, elinde 3 tane homosapien montu, bi de kendi montu, onların çıkmasını bekliyo. Off. Allaam ölüm resmen. O teyze, başlı başına bir ölüm makinası.
● Ben aslında bi sürü şey anlatıcaktım da şey oldu.
● Yalan tabi.
● Saçlarım giderek uzuyo, yani tabi bana has bi durum diil, sizinkiler de uzuyo, ama mesela benim saçım isyankâr ruhlu uzuyo, anarşik uzuyo biraz. Başına buyruk. Bi süre uzatıyım mesela, yani isteyerek yapmıyorum tabi ama, uzatıyım, hemen bi uğultu, bi gürültü patırtı yükseliyo saç bölgemden. Saç bölgem. Galeyâna geliyolar kendi kendilerine, bi sabah kalktığımda her birini başka yerde görüyorum. Geceleyin kavga etmişler de ayrı yerlerde yatmışlar gibi. Allaam nerelere bağladım bir dandik saç mevzuusunu.
● Bizim okul da bu haftaiçi ne liseli yaptı arkadaş ya. Tanıtım Günleri adı altında, geçen sene de yazmıştım hatta, resmen lise kantinine çevirdiler güzelim kampüsü. Bi de lise son olsa yine iyi, bi derece seversin lise son'u, biraz saygı duyarsın. Dersin ki "Adam sınava gircek aabi." Ama yani, bildiğin lise 2, lise 3 falan kol geziyodu, allaam, o pis bıyıkları, o daha tüy gibi olan ama inadına kesilmeyen bıyıkları, o okul bahçesinde simit oynamaktan kavruk tenleri, o ya aşırı jöleli ve dağınık ya da hiç jölesiz ve dağınık saçları, amanın hele o sivri burun topuk, kıyamet kopsa, g.tüne meteor girse yine de çıkartmadığı o ceket.. Off. Dün (cumartesi) akşamüzeri gittiler de, bi rahatladık, bi nefes aldık.
● Hayır tanıtım günlerine gelip, öğretmenleri tarafından "Saat 2'ye kadar boşsunuz." denmiş lise 2, lise 2,5-3, lise 3 gruplarından bi tanesinin, tahminimce en şakabaz olanının, bana gelip "Yaa tıp nerde acaba tıp arıyoruz da biiiiz, ehi." demesi hoş mu oldu sevgili okur, sen söyle.
● Böyle de sitemkâr bi kişilik olurum dakikasında. Oh yes.
● Ben asıl çok komik bişey anlatıcaktım da, unuttum. Onun azabı içerisindeyim yazının başından beri. Neyse artık. Kısmet. Öpüp kaçayım ben. Ders çalışıcam da aylar sonra yine ilk kez, haklı sevinci var içimde. Kaçtım.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Orrayt says:

    "O liseli gençlere sarılcaksın.
    Böyle kulak memesi kıvamına gelene kadar. Öpceksin yanaklarından, gıdığından."

    Orrayt'tan alıntı.
    Yalnız kendi kendimden alıntı yapmam hoş değil bence.

  2. littleiv says:

    whele hele ifadeli teyzeye ahaohaoaha diyorum :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)