3 Aralık 2009 Perşembe

Yersiz Oldu Ama

1 tane ömer üründül tadında yorum
Üç adet 8.40'ım var haftada, bi tanesi yarın. Sabah 6.30'da çalan saatle uyanmak, on beş dakika sonra canlı kanlı insan sesiyle (oğlum kalk artık hadi geç kalıcan!) kalkmak.. Off. Şimdi de feci uykum var.

Cumartesi sınav var yine fizikten. Ben anlamıyorum ki bi kere olduk zaten sınav, bence herkese 100-100 verip bu dönemi bitirmeliler. Ha yok eğer devam edicekse, en azından hakkıyla yapsınlar şu işi. İlk fizik midterm'ünü kurtarmak için geriye yalnızca bir adet midterm kalması hoş bişey değil. Umarım sonraki nesiller gelene kadar, fizik departmanı hatasını anlar..

Blogda pazartesiden beri yazı yok diyolar. Doğrudur efendim, yalanlayacak değilim. Ama işte, yok efendim daçe inekliyor, yok efendim yurt dışına kaçtı, vay efendim google hesabını unuttu da girip yazamıyor falan; bunlar güzel şeyler değil. Fırsat olmadı yazıcak, fırsat. Haberin var mı senin?

Şu satırları yazarken Galatasaray gol attı. Fakat aynı satıra devam ederken hakem golü saymadı. Böyle de canlı anlatım yaparım.

Neyse ne diyordum.

Tahminimce önemli bişey demiyordum.. Kafada şımarık bir sıkıntı var ama, henüz anlamış değilim. Bişeyler yazayım dedim, fakat okumaya değer bişey de çıkmıyor gibi. Daha enerjik ve sinerjik hâlimle yeniden burada olacağım. Haftasonunu falan bekleyiniz.. Öperim.

-cancaaza bir selam edeyim, belki daha iyi uyurum. muc'kah!-

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. Adsız says:

    mock up---> bitti!
    relief 70x100--->bitti!
    kesik küpler--->hepsini petrolden
    transfer edilen cancaaz yaptı, hem de mühendis pratikligiyle!
    sonrasında 'eine fantastiş haftasonu'nun sadece ilk yarısı(evet, bu ikinci yarı beni bekliyor demek), plus blogda ufak bi not.
    daha ne ister insan? - Pınar, 2005

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)