12 Aralık 2009 Cumartesi

Mayalar Mayalar

4 tane ömer üründül tadında yorum
//"hello africa, tell me how u doin'?"

//dünya üzerindeki tüm insanlığın sonunu ikibinoniki'ye dayandıran obsesif maya imparatorluğu'ndan geriye bi tane insan kaldı dedilerdi de inanmamıştım, ta ki geçen gün ismi lazım olmayan, mavi bir toplu taşıma aracında kendi gözlerimle görene dek. ressmen yeryüzündeki son maya'yı gördüm diyorum size! son mohikan gibi. geçtiğimiz yüzyıllar, hatta binyıllar (bilemedin onbinyıllar) boyunca ne şekilde hayatta kaldı, ya da kim/kimler tarafından bu zamana kadar yaşatıldı hiç bilmiyorum ama böyle bir maya var! var yani. o kadar. yalnız yaşadığı yere, türkiye'ye iyi ayak uydurmuş bu maya. türkçe'yi çok akıcı konuşabiliyor mesela. en çok buna şaşırdım. demek ki uzun yıllardır türkiye'de. neyse. nerden onun yaşayan tek ve son maya olduğunu anladın derseniz, şurdan sevgili okurlar:
"euheuhe ooolum lan hepimiz 2012'de ölücez lan ehahah"
"yaa 2012'ye gittiniz mi? lan süpper filmdi yeeeeaa!" "olum mayaların takvimi var ya, 2012'de bitiyomuş lan! neacayib!" "geçen yine bi gün hattuşaştayız" (taa meksikadan hattuşaş'a nasıl geldiyse yazık, garip)
bu ve benzeri şuursuz, sonu gelmeyen 2012 muhabbetini bir mayadan başkası yapamazdı diye düşünüyorum. sanıyorum hala yaşamasının da tek amacı 2012 yılını görmek. gözü açık gitmek istemiyor olabilir. yazık lan. maya falan ama, o da insan sonuçta. garip bişiy. düşünsene, şimdi kimbilir nerde, latin amerika aksanlı türkçesiyle maya maya geziyo. allah güç kuvvet versin.
ulu maya camii. cemaat şu anda içeride olsa gerek.

//iki işi bir arada yapamadığımı, cep telefonu ve laptopumu aynı anda kontrol edemediğimde anladım. tek yapmam gereken birinde enter'a basmak, diğerinde mesaj taslağı yazmaktı (sonraki nesillere çok değerli bilgiler bırakabilmek için taslaklar'a mesaj kaydeden insan kim deseler, düşünür gibi yapıp, benim derim. benim çünkü yani.), onu da yapamadım. bazen beynimde işler nasıl ilerliyor diye merak etmiyor değilim. en iyisi bi gün kameramı mikrofonumu alıp gideyim beynime. esnaf arkadaşının dükkanına çay içmeye giden yancı arkadaş gibi.

//yalnız o diil de, mesela okulda kırgız, kazak, azeri, alman-gibi, rus-gibi, iranlı, hatta ziyadesiyle angolalı ve çinli arkadaşlarımız falan oluyo da.. allah korusun, bi tane essah mayalı çıksa ne yaparız lan acaba. mayalı da denir mi bilemedim ama. maya mı denir acaba. neyse ne canım, hiçbir mayanın şu saatte benim blogu okuyup "ulan ne pis atıp tutmuşsun arkamızdan!" demesini beklemiyorum. hem orda gece falandır şimdi belki. 6 saat yok muydu aramızda.

//bu kadar hakkaten atıp tutuyorum diye mayaların bir an kemiklerinin sızlayacağını düşünmedim diil ama, bence onlar çoktan petrol olmuştur. fosil bile değil yani, direk petrol. eheh. dur ben biraz daha petrol yaziyim. petrol. petrol. ehehe.

//çocukken beni etkileyen kliplerden bi tanesi de, şüphesiz, craig david'in 7 days şarkısının klibiydi. hani haftanın her günü aynı şeyler oluyo, ama bi süre sonra sevgili craig bütün olayı çözüyo, ona göre hareket ediyo falan.. tabi izlememiş insana nası anlatıyım dimi. zor. yani geçen stan'li yazıda mtv memtivi dedim de bu geldi aklıma. craig'e selamlar.

//büyük harf müyük harf dikkat etmedim ama, not defterinden yazıyorum bu kez, ondan.

//odtü'de bazen otostop çektiğim vakitlerde almayan araçlar oluyo ya.. yani sen tabi tahmin edebiliyosundur, ilk denemede araç durdurmuşluğum çok nadir bişiy. genelde geçip gidiyolar hep. heh işte ben o geçip giden araçları görünce istiyorum ki, benim bi batmobile'im olsun. arabam falan olsun değil, bayaa bildiğin simsiyah saldırgan bi batmobile'ım olsun. iki füze müze bişey atiyim adamın arkasından. çok sinir oluyorum çünkü. neyse.

//gidiyim mi. bence gidiyim. gittim hatta. hop! (kaybolma efekti gibigibi)

daçe.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. brakulla says:

    her ctrl z ye basışımda peh deli tırsarım ben yau, onun yerine ctrl c der yapıştırır sonra gider silerim öncekini. tırsınç bir şey ki bence..

  2. cenden says:

    bloğa (g yumuşar mı bi sordum kendime ??)ulaşmak için google a daçe yazdığımda google un daçe der ki den önce sunduğu ilk seçenek daçev olunca bugün merak edip daçev ne diye baktım,daçev in sitesinde gezindim,pek amaçsız geldi yaptığım şey,blog okuyucusuna katkı olsun,daçev Datça Çevre ve Turizm Derneği demekmiş.bu yorum ömer ürürndül kardeşmizin tadnda olmadı,ben olsam silerdim hani,fakat sordum kendime bi insan bölüm arkadaşına bunu yapar mı,yok yine de yapardım :))

  3. Daçe says:

    ahahah:D sağol teşekkür ediyorum öncelikle. sonralıkla ise bu "daçe-daçev" olayını ben bi ara şey yapiyim blogda, iyi hatırlattın. :)

  4. cenden says:

    itinayla content bulunur :p

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)