28 Aralık 2009 Pazartesi

Geliyor...

1 tane ömer üründül tadında yorum
Pazar günü çok sevgili Diren insanı aylar sonra ilk kez yazı yazmış olmanın verdiği haklı gururla bana çatıp, "Olm lan ne zamandır yazmıyosun" demişti. "Olur mu lan daha bikaç gün önce yazdım" dedim kendisine ama şimdi gelip baktım da, son postun üzerinde kapital harflerle çarşamba yazıyo. Ki bu da Diren insanını haklı yapar.

Bugün kimya ve kalkülüs derslerinde sıkılan Daçe insanı olarak defterin arkasına biir sürü yazı yazdım. Bloga koyucam sözde. Ama eve bir geldim ki, internetler gitmiş. Şu anda da aylardır wireless'ına şifre koyAmayan can komşumdan giriyorum internete ama her an gidebilir o da. "Sinyal Gücü: Ölüp ölüp diriliyor" yazıyo zira köşede.

Eğer benim kendi internetim gelirse bloga koyucam direk o yazıları, şimdi biraz üşeniyorum. Olmadı yine komşumun ellerinden öpücek bu yazı işi. Her halükârda ilerleyen saatlerde görüşmek üzre. Şimdilik iyi bakın kendinize. :)

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. special n says:

    bu bloglar neden aksatılıyor!serzenişiyorum ama orası odtü, biraz çegincem de var..Neyse o zaman nası uygun görüyosanız:d

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)