6 Aralık 2009 Pazar

Stan'deki Çocuğun Saçları

8 tane ömer üründül tadında yorum
● Bak şimdi bak.
● Allahım, "50. izleyicim biraz lanetli galiba:((" derken, 53 olmuşuz. Nası sevindim nası sevindim. Çılgın attım resmen evin içinde. Bi enerji geldi böyle. Bi de derler ki "enerji yoktan var edilemez". Al, nooldu?
● Toplu taşıma araçlarından birinde, evet allah belamı versin dolmuşta tamam evet, paramı öne uzatmasını rica edeceğim kadının, o naif, o güzel kadının, bir anda bir parmağını burnuna götürmesi, o da yetmemiş gibi ordan fena şeyler çıkarması filan.. İğrenç midir nedir, pis kadın. Paramı da gittim kendim verdim şöföre. Mide var bende.
● Plakalara karar veren kurum hangisidir diye sorsam, milyonların okuduğu bi blog olmadığımız için pek cevap veren de çıkmaz gibime geliyo. Ama çok merak ediyorum kim karar veriyo plakalar hakkında. Hani bazı 3 harfli kombinasyonlarda edepsiz edepsiz kelimeler çıkıyo da o kelimeleri yasaklıyolar ya. Ha mesela, ona itirazım yok. Ama mesela düşünsene sevgili karar mercii, sen yolda "06 BOK ..." görsen bi gülmez misin? Bence eğer neşeli bi anındaysan katıla katıla da gülersin. Birtakım kelimelerin yanında bu tip şirin, bu tip gülümsetici şeylere izin verilmeli diye düşünüyorum.
Bişey itiraf ediyim mi sana sevgili okur. Ben küçük ve masum bi çocukken, gerçi hala da masumumdur allah seni inandırsın, MTV'de sürekli dönen "Eminem ft. Dido - Stan" şarkısının klibinde Stan'in kardeşinin, kafasına kolonya dökmesi ve ertesi gün o saçların sapsarı olmasına acayip özenmiştim. Ha o zamanlar saçım sarı değil miydi, sarıydı tabi; ama ne biliyim, çocukluk işte. Allah bilir o döktüğü şey de kolonya değildi de, neyse.
● Çirkin kızın taa liseden itibaren sırf çirkin diye kendini siyasi şeylere vermesine çok üzülüyorum ben bazen. Sonra geçiyo ama.
● Bugünden, camına yanar döner yılbaşı süslerinden, o rengârenk, o turunculu yeşilli kırmızılı ışıklardan asan daire gördüm. Yılbaşı gecesi o daireye gidip, kapıyı açan teyzenin ellerinden öpmek istiyorum ben. Teyze olacağını da nerden biliyosun diye sorucaksınız, tahminimce genç biri olsa böyle bişeye girişmezdi şimdiden. Yaşlı, belli yani. Hayata dair tek sevinci yaklaşan bayram ve yılbaşları olmuş kadının. Yazık. 'We wish you a merry christmas, teyzecim' diyorum. Edvenz idim ya ben.
● Bence artık senaryo yazılmasın dedikçe milyon tane yeni film çıkıyo. Ben anlamıyorum ki neresinde saklayacak bu insanoğlu bu kadar filmi? Yarın öbürsü gün çekilecek hiçbir film kalmadığında ne yapacağız çok merak ediyorum..
● Elinde iki mandalina ve bir adet elmayla odanın kapısında beliren babadan biraz tırsıyorum ben. Ha, o baba başka zaman çok şahane. Ama eldeki o meyve tabağı çok korkutucu.
● Bu mizah dergilerinde, yazar çizer her neyse o adam, o hafta bitmesi gereken köşeyi bitiremiyo, sonra da "Eski işlerimi koyuyorum bu hafta. Özür." diyo ya. Ben çok gıcık oluyorum işte o adama o anda. Diyorum ki "Behey gâfil!" diyorum. "Şu hayatta yegâne para kapın her hafta iki farklı espri bulmak" diyorum, "Onu da yap lan bi zahmet" diyorum. Diyorum diyorum da, hiç sallıyo mu hiç. Ünlü işte nolucak.
● Uzun zamandır mizah dergileri, bloglar ve ingilizce reading-pack'inden başka bişey (şair burda kitaba sesleniyor) okumayan insanın, aylaaar aylar sonra eline aldığı kitaba başladığında çektiği "satır atlayamama çilesi"dir beni üzen, mum gibi eriten şey. Mesela başlıyosun okumaya, bi satır okuyosun, o satır bitiyo, alt satıra geçiyosun, daha doğrusu geçtiğini sanıyosun ama aslında demin okuduğun satıra bi daha başlıyosun, sonra "lan ben napıyorum?!" demeye başlarken o satır bitiyo, alt satıra geçmek istiyosun, ama konsantrasyon kaybından dolayı üçüncü kez aynı satıra giriş yapıyosun ya.. İşte ben bunu yazarken biraz yoruluyorum.
● Valla iyi boşlamışım bir haftadır blogu ha. Özür. Ara ara giren yersiz postlarla bi yere varamayız. Gerçi varıyomuşuz herhalde ki, 49'dan 53'e ulaşmış izleyiciler. Hehe. Sevinç.
● Hadi gideyim ben sen de buraya kadar okuyup bitirdiysen sevgili okur. Öpüyorum, ve soğuktan uzak, güzel bir hafta diliyorum sana. Sıkı giyin haa, hiç şakası yok.

-bi ara yazılara başlık bulabilme pratiği yapmam lazım-

Daçe.

8 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Smooth says:

    Üzülme diye 54. oldum :)

  2. Eternal says:

    12 (yazıyla on iki) saattir aralıksız ekonomi çalışan insanım ,bi'yazı içinde birden fazla kahkaha attım ,başımı onaylar vaziyet salladım durdum vb. bunun bi grafiğini çizerim de aklın hayalin durur.

    ne biçim süper tespitler.(açınca alkış sesi çıkan teprik kartı)

    bi de ben izleyici fakiriyim de çok üzülüyorum.

  3. Ne says:

    ben izlemeyi unutmuşum seni al sana 55

  4. littleiv says:

    daçe, hocu ben sana çok gülüyorum onu farkettim şimdi. söyliyim dedim hadi kolay gelsin :)

  5. Daçe says:

    yorumlar ve izlemeler için teşekkürler 'can'lar. :)

  6. ouyeeman says:

    plakanı kendin seçebiliyosun bazı şehirlerde. bkz. ankara

    böyle bilgi veren adam olmayı da hiç sevmiyorum. nereden baksan 5 yaş atıyo. bazen 8.

  7. Daçe says:

    oo eyvallah :D

  8. 51.benim biliomsn ben de izliyo sanıyomuşum ama izlemiyomuşum:D

    +
    meyve tabağıyla odaya gelen babaya ek olarak yanar dönerli meyhane meyvesi tabağıyla gelen anne de vardır ya mandalinayı döşemiştir tabağın etrafına ortasına da elmalar doğanmıştır tek lokmalık boyda..
    ahh.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)