3 Nisan 2010 Cumartesi

Yüzde Yirmiyedi.

2 tane ömer üründül tadında yorum
Midtermler, ödevler/assignmentlar ve projeler tüm hızıyla devam ederken, geçen haftaki anket sorusuna verilen cevapların büyük çoğunluğu, gayri safi milli hasılamızın feysbuk semaalarına aktığı yönünde. Şaşırdınız değil mi? "Sabahlarım." diye kendini kandıranından, "Ben çalışmıyım ama bir güç var." diyenine kadar genişçe bir yelpaze. Ahanda aşağıda derli toplu sonuçlar:

Midterm'lere çalışma mottomuz ne olmalı?
Dur şu feysbuka bakiyim önce bir... 15 (27%)
Ya da şimdi yatiyim da, sabah erken kalkar çalışırım. 10 (18%)

Neaber? (o derece.) 9 (16%)
Sabahlarım en kötü yaa, nolcak. 8 (14%)
Şimdi çalışıyim, sonra raatlarım. 6 (10%)
Allah büyük. 6 (10%)
Hmm... Şey... Arbeit Macht Frei. 1 (1%)

Yeni anket çok yakında sevgili okur. Valla bak.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    internette alakasız bir umut sarıkaya karikatürü görseli ararken birden daçederki'ye düşmem. gurbette hemşeriyle karşılaşmak gibi oldu, garip bir sevinç yaşadım :) eski yazıları okuyorum şu anda :)

  2. Chilek says:

    sınav derdi zor iş hocam:)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)