2 Ocak 2010 Cumartesi

Şurdan Bi Love Game

5 tane ömer üründül tadında yorum
dünyanın öbür ucunda mavi bir toplu taşıma aracındaki 15 kişi tarafından dinlendiğinden habersiz yatmakta olan lady gaga.

● Merhaba sevgili okur, nasılsın? Umarım iyisindir. Beni soracak olursan ben de iyiyim. Ayrıca boş zamanlarımda ilkokul düzeyinde mektup yazmaya bayılırım.
● Şimdi ben yılın ilk gününde, dün yani, sinemaya gidip, ordaki tüm filmlerin afişine bi göz atıp, Avatar'a gitmek yerine Soul Kitchen'a bilet aldım ya. Hani Avatar bana ordan sapsarı gözüyle melül melül bakarken, Fatih Akın diğer yandan "Alman filmiyim ben ama Türk oyuncular da var, of of nası eğlenceliyim haa." diyordu ya. Hatta bi de gişede sıra bize gelip, anında karar vermemiz gerekiyordu ya. Hah işte o an ağızlardan çıkan bir çift "Soul Kitchen" o kadar yerinde imiş ki. Demem o ki önümüzdeki iki hafta içerisinde Soul Kitchen'a gitmeye çalışın. Avatar falan hikaye.
● Herkes de Avatar'a gitti fakat ben hala afişine bakıyorum ya, o da ayrı bi hüzün nedeni aslında. Haftaya gitmek lazım, hakkıyla 3 boyut görmek istiyor insan. Hayır bi de böyle iki saniyede koskoca filmi harcayan insanlar varken ben daha da merak ediyorum.
● Dün gece saat dokuz buçuk falan, dolmuşa bindim. Boş bi yere geçtim, paramı uzattım, her şey sıradan. Ama bir farklılık var gibiydi. Sanki her zamankinden daha değişik bişey vardı dolmuşta ve ben bir türlü anlıyamıyordum ne olduğunu. Derrken bi an durdum ve çalan müziğe kulak verdim. Bu hiç de yabancı gelmeyen şarkı, Lady Gaga - Love Game'den başkası değildi; fakat dolmuşta Lady Gaga çalması!? "Aman Yarabbi!" dedim istemsizce. Dünyam başıma yıkılıyordu. Çünkü dolmuş dediğin o mavi şey, yaratılış itibariyle Megasite adındaki o saçma arabesk-oyun havaları radyosuna ayarlıydı ve bu dolmuşta ilk kez Megasite dışında bir şeyler, hatta yabancı bir şeyler çalıyordu. 2010'un hayatımızda yaratacağı değişikliklerin bir yere kadar farkındaydım ama bu kadar radikal bir değişiklik açıkçası beklemiyordum.. Fakat iki dakika sonra şöförün kontağı açıp dolmuşu çalıştırması, ve akabinde radyonun daha yeni açıldığını fark etmem, hatta radyo açılır açılmaz tabii ki Megasite'de olması, beş dakikadan fazladır duyduğum Lady Gaga şarkılarınınsa bir başka yolcunun aypodunun hayvani kulaklıklarından geliyor olması... Ben beş dakika içinde yaşadığım bu iki ayrı şoku yirmi beş dakikada ancak atlatmış ve eve ulaşmıştım. Evet.
● Bir an üstteki paragraftan hiç kurtulamayacağımı sandım.
● Arkadaş ortamında telefonunu çıkarıp masaya koyan insanın başlarda telefonu bir iki sağa sola çevirip, sonradan çok ilgilenmemesi, hatta mesaj falan geldiğinde ortamdaki başka bir arkadaşın "Şşt mesaj geldi galiba." diye onu uyarması falan.. Şimdi o "Telefonuna baksağa bi, ışığı yandı.." diyen arkadaşta büyük bir yalnızlık, bir hayattan tokat yemişlik, bir "Ben eğlenmiyorum, haliyle masa üzerindeki telefonlarla ilgileniyorum"culuk yok mu? Bilmiyorum, bence var.
● Evdeki ve çevremdeki tek piyango biletini bu sene annem almış. Dedim getir bi bakalım internetten, bir şey çıkmış mı. Annem getirdi bileti, ben sitedeki çubuğa yazıyorum sayıları falan ama, nası heyecanlandım biliyo musun sevgili okur? Valla. Öyle böyle heyecanlanmadım. Bi an "Bu sefer olucak lan" dedim. "Bu sefer hayatımda ilk kez elimle tutup gözümle görebildiğim kadar yakın bir bilete bişeyler çıkıcak." Çok inandım. Hemen girdim sayıları, bastım enter'a. Sonucunu senin de tahmin ettiğin üzere 7,5 lira çıktı. Çeyrek amorti yani. Gerçi annemin çeyrek amorti tutturmuş olduğunu biraz zor tahmin ederdin ama. Neyse. İnanıyorum ama seneye bugün çok zengin olmuş olucam. Hadbakalım.
● Yarın hayatımda ilk kez paintball oynayacak olmanın haklı sevinç ve hevesi içerisindeyim.
● O diil de 2010'un ilk yazısı da böylece maddeli maddeli bitmiş oldu. Yeni yılın yeni yazılarında görüşmek üzere, kendine çok iyi bak can okur. Öperim.

Daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Loana says:

    Avatar gerçekten güzel film bence. Mutlaka gidilmeli oldukça profesyonel görüşüme göre :b

    ayrıca ben de daha paintball a hiç gitmemenin haklı utancını yaşıyorum :( çok hevesliyim, 2010da yapılacaklar listeme ekliyim ( ama henüz listem yok. )

  2. ODTU KSK says:

    sonuç 30 lira çıkar amortide yalnız sen 4e böler 7.5 lirayı bulursun. insanları kandırma.

    ayrıca o koca beyaz kıçına bi koruma tak da gel yarın, renklensin istemeyiz.. :D

  3. Daçe says:

    @loana; görüş değerlendirmeye alındı :P

    @odtü ksk / fevzi torcu; sen merak etme karşına tişört ve şortla da çıksam senin tüm vücudundaki koruyucular kadar renkli olmayacağım. :D

  4. yekialem says:

    İşte bu gibi Lady Gaga durumlarının yaşanmaması için, in-ear olmayan tüm kulaklıklardan ve kullanıcılarından nefret ediyorum.. Cümlede anlam düşüklüğü oldu ama sittiret.. Ne demek istediğim anlaşılır XD

  5. ODTU KSK says:

    maçtan sonra sokaklarda zincirlerle sopalarla

    seni bekler seni ister kafsinkaflı fanatikler

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)