6 Ocak 2010 Çarşamba

Gün Geçmiyor Ki

0 tane ömer üründül tadında yorum
Baktım yepyeni bir internet akımı oluşayazmış, baktım benden önce milyonlar bu akıma kapılmış, dedim neyim eksik allasen. Hemen bir şımarık gibi, bir umarsız gibi gittim, kendime bir formspring hesabı aldım. Bi de geldim blogda sidebar'a koydum zımbırtısını ki, can okurumla aramda daha bir interaktif, daha bir efendime söyleyim yüz-göz bir ortam oluşsun. Evet sonuç itibariyle sidebardaki yeni formspring gadget'ından bana sorular yöneltebilecek, böylece benimle daha da laubali, daha da sulu bir ilişkiye adım atabileceksiniz sevgili okurlar. Yalnız içimde, bu işin gelecek haftalarda Haydar Dümen ya da Rezzan Kiraz soru hattına döneceği gibi bir his var ama. Denemekten zarar gelmez.. Öperim.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)