21 Ocak 2010 Perşembe

Balon.

3 tane ömer üründül tadında yorum
○ Gördü karşıdan çocuk, geldi; diyo ki dibimize kadar girip, "Abi bi tane al!". Ama böyle yalvarırcasına, dilenircesine sormuyo; nası desem, hani benim aslında o sattığı şeyden çok önceden almam lazımmış gibi, söz vermişim de almamışım, şimdi kesin almam gerekiyomuş gibi söylüyo. "Abi bi tane al!" diyo. Al dediği de balon. Kırmızı, kalp şeklinde balon; bi tek o kadarını seçebildim gece gece. Büyük ihtimalle üzerinde "Seni seviyorum" falan yazıyo. Ama balon yani. Nasıl deseem. Balon. Öyle işte. Gecenin bir vakti insanlar kız arkadaşlarına balon alıyor mu sahiden de bilmiyorum ama, cancaazıma o saatte bi balon alıp hediye etmek çok tuhaf geldi. Balon yani en nihayetinde. Hani şey var ya.. Balon. Lunapark mı oğlum burası? Lunaparka da lünepark diyen insan var ve hala aramızda bizden biri gibi yaşamına devam ediyor, dikkat etmek lazım. Neyse. Yalnız şu üst satırda oğlum dediğim de, aynı zamanda bana abi diyen, belki benden büyük. O derece. Bak bi de tarif ediyim nasıl bişey olduğunu, gözünde canlanmazsa, hatta gözlerinin önünde ufak ufak parçacıklardan tekrar oluşur gibi olmazsa ben de sarı saçlı değilim. Bak şimdi. Benden biraz daha kısa. Yani 1.65 falan ama çok da kısa değil. Tabi ben de 1.67 imişim gibi oldu. Neyse. Kavruk tenli. Hatta bildiğin yanmış yani çocuk. Böylee, tam "Ben tekin değilim." ten rengi. Üzerinde kot ceket, altta yine kot pantolon. Ayakta yanlış hatırlamıyosam kösele, uzun ama sivri olmayan burun ayakkabı. Kaşlar birbirine çok yakın. Ağız sürekli başka yöne kayıyo falan. Canlanır gibi oldu mu gözünde? Olmadı mı? Valla darılırım. Ha tabi nedir yani? En nihayetinde balon. Yani nasıl diyorsunuuz.. Balon.

○ Eğer seninle aynı okuldaysak ve ikinci dönem bir defa çıkıcak olan OdtülüKartallar dergisini almazsan sevgili okur, yemin ediyorum, bak yemin ettim dikkat ettiysen, ee yemin ederim ki, napsak ki dur bakiyim, eee... balon! Evet yemin ederim balon. İki gözüm bir de kulağım önüme aksın ki bi daha 'sevgili okur-can yazar' ilişkisi olmaz aramızda. Valla. Almazsan çok üzülürüm yani o derece. Beşiktaşlı bi insan olmasan bile al, bul, bişey yap. Yemin ettim bak. Allah adı verdim. Balon dedim lan daha ne diyim!

○ İkizlik ne acayip bişey dimi? Bi arkadaşım var mesela bölümden, aynı zamanda adaşım olur, bunun bi ikizi var. Doğumgününe çağırdı ben gidemedim falan bugün, hatta yeri gelmişken kutlayayım burdan, neyse, düşündüm sonra adam resmen kardeşiyle aynı gün doğmuş. Ressmen yani. Allah bilir şu yaşa kadar hiçbir doğumgünleri ayrı geçmemiştir, zira bunların böyle çevreleri falan da aynı. Değişik. Bi de mesela ikisini de tanıyosun diyelim, gidiceksin kutlamaya, iki tane ayrı hediye alman lazım. Yedikleri içtikleri ayrı gitmiyor ki adamların. Hayır noolur sanki ayrı ayrı yerlerde kutlasanız? Noolur, noolur? Ha ama yanlış anlaşılmasın doğumgününe gidemediğim ondan değil bak. Valla lan. Ama o ortak çevreye de yazık. Bilmiyorum bence ayrı yerlerde, farklı gün ve saatlerde kutlasınlar kardeşim. Efendi gibi. Ooh. Yemin ediyorum şu ülkenin ekonomisi bozuksa, sırf vatandaşın cebinden iki kat iki kat çıkan, ikizlere hediye harcamasından bozuk. Valla. Hayır en olmadı şeyden, balondan. Evet burda da geçsin, balon!

○ "Layk manyaa" nedir bilir misin? Son günlerde edinmiş olduğum hastalık. Feysbukta ne yapsam sevilsin, ne paylaşsam yorumlarla şenlendirilsin istiyorum. Şenlendirici. A-aa. Neyse. Bu layk manyaklığı finallerde yazdığım ve genelin hislerine tercüman olan statüsler yazmamla başladı. Yazdıktan 10 saniye sonra ilk layk'ı görmem, beni elbette zevkten zevke gark etti ama bunun her şeyin daha başlangıcı olduğundan haberdar değildim.. Gelen layk'ın gazıyla birkaç dakika daha feysbukta oyalanırken ard arda gelen iki layk daha, beni çok haz almış bi feysbuk kullanıcı yapmaya yetiyordu. Bir mutluluk, bir hevesle twitter'a falan daldım, formspring'de bir iki soru yanıtladım, tekrar feysbuka bi geleyim dedim; abbaaaaooooo! "Abbao" yani. Daha kibar olarak; vay anasını. Mahmut dedim, benim gördüğümü sen de görüyo musun? Mahmut da kimse artık. Bir anda kareye bıyıklı bi Yiğit Özgür tipi girdi, elde sigara falan. Görüyorum diyip gitti. Neyse. Efendim bir layk gelmiş, bir yorum gelmiş, haddi hesabı yok yani. Sonra buu, takip eden 2-3 statüste daha oldu, işte birkaç videoda falan. Allah dedim. Şimdi mesela hiçbir layk gelmezse statüse, kendimden geçiyorum. Fakat aynı zamanda bu layk manyaklığını yenebileceğime inanıyorum. "Ben Berkay ve ben bir like bağımlısıyım." Ama bunu balona nasıl bağlasak bilemedim.

○ Bir balondan nerelere geldik sevgili okur. Yalnız fark ettiysen, hayatta her şey bir yerlerden balonla bağlantılı. İlginç. Belki de o gece bize balon "itelemeye" çalışan çocuk çok asil bişey yapıyodu, belki hayatın anlamının balon olduğunu bizlerden çok önce bulmuştu. Bilemiyorum, bir balon bir insan, iki balon iki insan diyorum size. Öperim.


Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  2. pınar says:

    'abi, öndeki çift balon almazsa sen alcak mısın? erkek sözü ver!'
    :D, negzel ki bahsedilen olayın görgü tanıgıyım, yumuşak olmayan 'g'lerimle :)

  3. keLebek says:

    cidden nedir o 'layk'ların etkisi
    çözmek gerek.
    okuyunca fark ettim =/

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)