10 Ocak 2010 Pazar

Basında Biz

1 tane ömer üründül tadında yorum
Basında biz derken, ben yani. Basında ben. Olur ya öyle köşeler. Bu kez tüm araştırmacı-blogculuğumu ortaya atıyor ve her birlikte Google'da "Daçe" aramasının bizlere sunduğu birkaç küçük örneğe kâh gülerek, kâh ağlayarak bakıyoruz:

1- daçev.org.tr
Eskiden Jackson's 5 varmıştı ya, bunu ilk gördüğümde de öyle Daçe-V adında, zamanında kuzenlerle kurduğumuz ama sonradan unuttuğumuz bi müzik grubu sandım. Grup olduğu doğru da, amacı farklı. Kendilerini "Datça Çevre ve Turizm Derneği" gibi aslında kısaltması DÇTD olan ama sırf ağızları yayılmasın diye Daçe dedikleri bir isimle tanıtıyorlar. Beni tanıyan birini, adıma vakıf açacak kadar narsist bir insan olduğumu düşünmeye zorlayan Daçev, "Bize katılın! Datçalı değerlerimizi hep beraber koruyalım!" sloganıyla, benden habersiz, adımdan söz ettiriyor. Allah kahretmesin.

2- daçe.8k.com
Evet bu düpedüz Daçe. Yani Doğu Akdeniz Çevre Dernekleri. Yine bir başka çevreci oluşum. Ama neden Daçe? Resmen rezillikten, özentilikten, "Şu adamın blogundan azcık rant sağlayım"cılıktan başka bir şey değil. Baktığın zaman kısaltmaları DAÇD olması gerekirken, sırf beni Google'da arayan biri kendilerine ulaşsın diye nasıl isim değişikliği yapmışlar, nasıl kasmışlar. Ayrıca bu derneğin websitesinde yazanlar beni benden alıyor, garip yerlere götürüyor. Siteyi açar açmaz karşımıza çıkan ilk başlıklar şöyle:
-Daçe Çalışma Biçimi (sınavdan bir gün önce çok çalışmak mesela)
-Daçe Örgüt Şeması (yuh! adıma örgüt kurmak!)
-Daçe Ailesi (burda amcamlar, halamlar, kuzenler falan mı var ki?)
-Daçe Üyelerinin Adresleri (bizim evin adresi felan var, acayib)

3- dace.ca
Burası ise bambaşka bir Daçe klonu, bir giyim ve aksesuar markasının websitesi. Evet, ".ca" hangi ülkenin kısaltması şimdi bilemedim ama, dünyanın bir yerlerinde adıma tişörtler, pantolonlar yaptırılıyor, yine haberim yok. Ha tabi tasarım olarak önceki iki klonuma bin basar, o yüzden en çok bunu sevdim.

Evet bu kadar, başka da yok.

Haa şimdi bu, özellikle ilk ikisi bana gelip de "Hakkımızda ne atıp tutuyosun lan?" derlerse de "Eheh. Şaka şaka hepsi." der, arkama bakmadan kaçarım. Çevre örgütlerinden ben biraz korkarım da çünkü. Bir çevre, iki hayvan hakları örgütleri.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. ikizkenar üçgene dikme çekmenin kaçınılmaz gerekliliği says:

    .ca tahmninimce kamboçya diilse kanada olabilir.
    olm sen de az narsist diilmişin haa:)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)