28 Ocak 2010 Perşembe

Rica

2 tane ömer üründül tadında yorum
Ben istiyorum ki birileri çıkıp yalnızca bayramlarda ve yaz tatillerinde görüştüğümüz eniştemin son zamanlarda ortaya çıkan "ilginç mail forwardlama" hevesini baltalasın, ama aynı zamanda istiyorum ki, o kişi ben olmayayım. Yani ayıp bi kere, ben yeğenim, o enişte. Ben yapamam. Ama birinin de yapması lazım. Valla her gün, "SÜPPEEEERRRR!!!", "DENİZALTINDAKİ BALIKLAR ÇOK İLGİNİÇÇÇ!!", "AY'IN BU HALİNİ GÖRMEDİNİZxdxD..." başlıklarıyla falan bi de, böylesine bilimsel temalı mailler.

Enişte, beni duyuyor musun bilmiyorum buradan ama, n'oolur artık böyle şeyler gönderme. Hayır, ilgimi çekmediğinden değil de, ne bileyim, yani koskoca karizmatik yaşını başını almış adamsın, bence gerçekten biraz tuhaf. Haa benim babam da kuzenlerime böyle mail gönderiyor mu ki acaba? Önceki nesil çok acayip. Hatta 'çoğacayip'. Evet. Lütfen.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. rectoa says:

    aynı enişteden bende de var.

    lan yoksa!?

  2. Daçe says:

    aman tanrımm!! biz... senle... ?!

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)