11 Ocak 2010 Pazartesi

Açık Mektup

6 tane ömer üründül tadında yorum
Yakışıklı adamlar var mesela, görüyorum maçlarda falan. Böyle karizmatik, kaslı maslı, dövmeli falan ne bileyim. Toplum içinde "Ayy şu çocuk çok şekeeaaaar!" diye tanımlanan türden. Hah. Şimdi bu adamın futbolcu olması gerçeği seni de biraz ürkütmüyor mu? Yani düşünsene, tamam belki yine milyon dolarlar kazanıyor o adamlar top peşinde koştukça ama, bi filmde dizide mizide oynasa sanki o tipin hakkını daha iyi verecekmiş gibi geliyor bana. Ben mesela küçükken Beckham hastasıydım tamam mı, yani çok iyi oynardı falan o yüzden, yanlış anlaşılmasın, ama şimdi şimdi bakıyorum da Beckham'a, sen koskoca Beckham'sın ya. Kosskoca, yakışıklı, kaslı maslı dövmeli Beckham'sın yani. Victoria gibi de karın var. Şahane de zenginsin, belki evde sıkıldıkça parayla karşılıklı PES atıyorsun falan. Yani düşünsene böyle artık bi insanın ulaşabileceği son nokta gibi bişeysin, ama sen hala futbol derdindesin. İki top koşturayım, iki gol atayım derdindesin. Yakışıyo mu lan hiç? Beckham, doğrudan sana söylüyormuşum gibi oldu, yanlış anlama, ama senin gibi çok futbolcu var böyle. Bütün o karizma, o cool bakışlar, devre arasına girerken formayı çıkartıp Adonisleri göstermeler falan, hep maçtan hemen sonra on beş erkeğin bir anda girdiği soyunma odası duşlarında bitiveriyor, senin için üzülmüyor mu? Benim içim şahsen biraz üzülüyor. Sözün özü, artık bu çocukluğu bırak Beckham. Şu saatten sonra bi gol daha atsan nolucak, gelmişin 35'ine zaten. Lütfen biz siz yakışıklılar için üzülen daha az yakışıklılara kulak ver. Anlaştık mı?

Şimdi mesela yine görüyorum feysbukta falan, kardeşler kısmına kardeşini yazmayıp kankasını yazan adamlar var. Kardeşinin de feysbuku var halbuki. Ama o hiç kardeşini düşünüyor mu? Yook. İlla kankasını yazıcak o. Kardeşi o çünkü onun güya. Fotoğraf altına atılan yorumlarda birbirinden "kenkkss;)))9" diye bahseden, ilişki durumunu in a relationship'e getirince saniyesinde like'lıyan, ya da ne bileyim, profil fotoğraflarının 3te 2sinde kankasıyla olan, hatta sevgilisiyle başbaşa olduğu romantik bi fotoğrafta bile bi yerlere kankasını tagleyen adamlar var ve birbirlerini kardeş sanıyolar. Acayip midir nedir. Bak şimdi öyle adamlar, eğer bu satırlara kadar geldiyseniz size çok önemli bişey söylemem gerekiyo, tüm dikkatinizi buraya verin... Biz siz feysbuku aktif ve bilinçsizce kullanan aktif ve bilinçli insanlar olarak bu yaptığını çok komik buluyoruz ve bununla yeri geldiğinde kendi aramızda dalga geçiyoruz. Haberiniz olsun yani.

Üçüncü ve son olarak, ben dün en nihayetinde Avatar'a gittim tamam mı. Sonunda gittim yani. Biraz daha gitmesem filmin yönetmeni çok üzülücekti, film göz göre göre geçip gidicekti vizyondan, o yüzden ben de gittim. Hatta muhtemelen sen de gittin okur. Sen ve ben bu tip şeylerden eksik kalmamakta yarışırız çünkü biliyorum. Daha geçen gün formspring hesabı aldığımda "naber lan" diye sorduğun sorudan senin de bir formspring hesabın olduğuna şahit oldum. Her neyse konumuz bu değil. Şimdi mesela, Avatar 4 senede mi ne çekilmiş, işte binbir türlü teknoloji kullanılmış, mavi mavi adamlar var her yerde, bi sürü ödül alıcak belki falan filan. Ama görüyorum, şu teknoloji harikası, şu koskoca güzelim Avatar filmi için de pis pis atıp tutan adamlar var. O kadar pis atıyor ki ama. Babasının filmi sanki. İşte, "Çok uzun yeaaa" diyor, "Sıkıldım ben" diyor, ne bileyim "Senaryo çok boktan" diyor, "Konu çok klişe" diyor falan. Bi daha diyor yazarsam belki bi daha hiç yazamam diye tam haddinde bıraktım fark ettiysen. Neyse. Şimdi böyle adamların varlığı seni de rahatsız etmiyor mu? Zibilyon tane emekle çekilmiş, ayrıca senaryo olarak da çok derin konulara değinmiş bir filmin böyle hayasızca, böyle hunharca ordan burdan çekiştirilmesi senin de içini acıtmıyor mu? Benim içim acıyor bak. Hatta direkman onlara seslenmek gerekirse; lütfen biz siz en güzel filmleri beğenmeyip en komik esprilere gülmeyen adamların ne kadar daha kuul olabileceklerini merak eden hevesli insanların hevesini kırmayın.

Anlaşmış olduğumuzu tahmin ediyorum. Zaten biz bi kere daha kalabalığız yani fark ettiyseniz.

Daçe.

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. s. says:

    çok uzun, konu çok klişe, senaryo çok boktan.

  2. s. says:

    ha ayrıca, "sıkıldım ben." demiyorum, "içime fenalıklar geldi." diyorum.

  3. Loana says:

    son paragrafa tamamen takılıyorum, ekşide bu yorumları gördükçe de sinirlerim zıplıyo. allam yarabbim sanki herkes yazabilcekti bu senaryoyu da biz engelledik.

  4. Adsız says:

    olm bildigin sikici film..turkce karakterleri ister al ister alma..

  5. littleiv says:

    ehehe kendini daha az yakışıklı adam diye tanıtmaca ha iyiymiş :)

    bi de ben hala avatar'ı izlemedim ya. zaman yok anasını sattim. sömestrea kadar gitmese bari

  6. Daçe says:

    @sinvegur; emek var emek emek.

    @loana; işte bu! işte ideal sinema izleyicisi! (benim gibi düşünen biri her zaman idealdir)

    @adsız; deniz olduğunu tahmin ediyorum. sensin o diyorum.

    @littleiv; bitmez bitmez biter mi canım. biterse korsanını izlersin 2 boyutlu, çok bişey değişmiyo bir boyutla :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)