16 Ocak 2010 Cumartesi

Türkçesinin Sıçrayış Olması

8 tane ömer üründül tadında yorum
flashforward yapımcılarından ciddiyetsiz olanı. tahminen tam "xD xD" anında. ama şu gözlüklerle değil flashforward, "çocuklar duymasın" bile çekme kardeşim. birol güven gibi, peee.

● Arriba arribaa!
Ankara Guadalajaralılar Derneği diye bi oluşum olsa bi dakka düşünmem, gider üye olurum. Sabahtan giderim, Ankaralı diğer Guadalajaralılarla sohbet ederim, dertlerini dinlerim, acılarına ve sevinçlerine ortak olurum belki. Portakallı oraletimi içerim falan fena mı. Ama bu Meksikalıların muhabbeti bi yerden sonra hiç çekilmiyo. Gerçekten. Yani şimdi Guadalajara'dan New Mexico'ya, Verácruz'dan Chihuahua'ya bir tane Meksikalı çıkmaz ki ben onunla bir rakı sofrasına oturayım, sabahlara kadar muhabbet edeyim, yanında iki peynir yiyeyim falan. Yok. Çıkmaz.
● Çocukken benim dışımda Berkay olmaz sanıyordum. Ne biliyim, çevremde Berkay mı vardı da. Büyüdükçe, yani bi 7-8 yaşlarında falan, Berkay diye başka bi çocukla tanıştım. Terbiyesiz gibi. Çok ilginç geldi o an. Sonraları anladım ki aslında insanların isimleri kendilerine özel bişey değil. Herkeste herkesin ismi var. Ben de madem alemdeki tek Berkay olamayacağım, bari tek Daçe olayım dedim, ama o da akrabalar arasında pek kolay olmuyo. Napıcağımı bilemiyorum, tek olmak zor bişey bence isim olarak. "Dilberay" gördüm mesela Kızılay'da yürürken bi afişte; böyle nası desem, gazino afişi tamam mı, orta yaşlı bi kadın var, kumral falan. Adı Dilberay. Şimdi sorarım sevgili okur, sen istemez misin adın Dilberay olsun? Bence istersin. Bi tek sende olucak sonuçta. Ha bana sorarsan ben istemem. Evet böyle ikiyüzlü bi insanım.
● Demin kuzenimin, demin de ne çirkin kelime, neyse, kuzenimin okulun dönemsonu konserinde sahne alacağını öğrendim. "Vay be!" dedim, bi sevindim, gururlandım falan. Ama sonra düşündüm ve kuzenimin sahne üzerinde yer alacak herhangi bir şeyle uğraşmadığını fark ettim. Yani insan bi gitar çalar, bi bateri çalar, ne bileyim iki turntable'ın başında durur falan. Sahneye çıkınca ne yapacak çok merak ediyorum.
● Düşünüyorum da, hiçbir özelliğim yokken bir anda kendimi okulda dönemsonu eğlencesi sahnesinde bulsaydım napardım.. Herhalde önce kalabalıkla uzun süre hiç ses çıkarmadan bakışır, sonra en iyisi bişeyler anlatmaya karar verir, son olarak da anlattıklarım rağbet görmeyince yaka paça indirilir, indirilme sırasında da "Siss kimi indiriyosunusslan kimi indiriyosunnsenn? ARGHH!! Senn kime vuruyossunss laan?! Aghh!" diye bağırıp çağırırdım. Düşününce, olan bana olacak gibi. En iyisi sahnelerden bir süre uzak kalayım.
● Dünya üzerinde hala tüketiliyor olmasına şaşırdığım bişey varsa, o da mavi neon ışıktır. En dandik Uzakdoğu filmlerinde bile kullanılmıyor artık, bizde hala nasıl rağbet görüyor anlamış değilim. Kampüs içindeki balıkçı büfesinde gördüm arkadaş. Tabi bu mavi neon tüketiminde dolmuşçuların payını da unutmamak lazım. Respek' nigga.
● Eskilerin gerçekten de "hırdavat" gibi bir kelime bulmuş ve bu yetmezmiş gibi bunu hayatın çeşitli yer ve zamanlarında kullanmış oldukları gerçeği seni de biraz üzmüyor mu? Gerçi niye üzsün dimi, o da var.
● Feysbuktan evlilik tarihini öğrenen arkadaşım var. Yazıyor orda mesela, 2015 falan. Yani evet tamam kızların evliliğe olan bu özel ilgisini anlıyorum, işte gelinliği giymek, hayatının erkeğiyle bir ömür boyu hastalıkta ve sağlıkta beraber olmaya yemin etmek falan, evet güzel şeyler bunlar düşündüğün zaman. Ama yani, daha yaş kaç arkadaş? Sen gerçekten inanıyor musun beş sene sonra evlenmiş olacağına? Bence uzun süre evde oturursun yani, daha o çocuk askere gidicek, iş bulucak falan ne bileyim bi ton hadise. Bi de ilginç gibi, 2015'te evlenceğini öğrenen arkadaşım herkesten önce bunu like'lamış. Nasıl coşkulu bi insan o şimdi var ya.
● Flashforward'a başladım okur. Bilindiği gibi şöyle bir diyalog üzerine yapımına başlanmış ve kısa süre içinde beni de follower etmiş dizi bu:
-(ciddi yapımcı) Lost'tan payını alamayanlara illaki ulaşmamız lazım Jeff!
-(yılışık ve gayriciddi diğer yapımcı) İyi de hacı, nası yapças? Kesin izlemeleri lazım xDxD

Evet şimdilik henüz birkaç bölüm izledim ve aramız gayet iyi. Gerçi Heroes'un ilk sezonuyla kapışır, şimdilik bu kadar diyebiliyorum. 3'teyim zira daha.
● Şimdi bir yazı daha yazacağım ama o bloga değil. Daha önce hiç yazmış olmadığım bi yere. Süpriz.
● Ankaralı bir Guadalajaralı olarak "Adios!" diyorum. Kendinize iyi bakın.

Daçe.

8 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    eheh evleneceği tarihi like'layan kız iyiymiş cidden.

  2. Youtube'a giriniz.

    Dilberay-kahtalı mıçe

    Sarhoş baki yazınız
    şarkıyı dinleyiniz,kadını tanıyınız kopunuz.

    Param olsa çıktığı pavyona giderdim harbiden!

  3. special n says:

    öyle bi test mi var? Evlilik meraklısı kızların hayatta heyecanı yok arkadaş. Onlar 3 yaşından beri o heyecana odaklatılmış ve de beyinlerinin herangi bi lobunun 3 te biri o heyecana ayrılmış:d

    ve daçe tumbılırın mı var hııı:d

  4. special n says:

    edit: o heyecan=evlilik,gelinlik,dantel ve de vazo heyecanı.
    hiheuheufhdklas

  5. cesc says:

    sürpriz yazıyı çok merak ettim:)

  6. rectoa says:

    annatiyim mi fılaşforvırdı?

    biri bana 10. bölümle ilgili bi spoylır verdi, temiz bi dövdüm. ondan beri spoylır veriyorum sağa sola.

  7. Daçe says:

    @littleiv; öyle abi. bir değil iki değil, tam üç arkadaşım yaptı bunu bu akşam. bir ya da iki değil dikkatini çekerim. üç.

    @şiyar; aman aman ben almayım mümkünse :D

    @specialness; diyorsun ki ben o kızlardan değilim. bunu zaman göstericek. ayrıca tumblr'ım var ama oraya yazmayacağım süpriz yazıyı.

    @cesc; öncelikle nicki çok sevdim. çesk fabregas olsa gerek. süpriz yazı internet alemlerinde olmayacak, en azından uzunca bir süre. yakında açıklarım zaten :)

    @rectoa; anlatmaa, ANLATMAA!! lölölölölö (elini kulağa götürüp dil çıkarma efekti) bana spoiler verirsen valla iki elim yakanda olur formspringde. :P

  8. melodi says:

    Çok fena oldu testi bulmam sonuç 2045 :D Testi hazırlayanlar bunun feysbuk hesabı alabilecek yaştaki herhangi bir kişi için iyi bir sonuç olduğunu düşündüler mi acaba ? Onlara buradan "Know your audience!" diyorum.
    "Oleyho! Evleniyorum yihuu cnms, i knew it ;):)" yazıp birini tag'lemicektim ama yani 2045'i görünce bu kuğllukla nereye kadar gittiğimi öğrenmiş oldum :D
    Evet kuğlluk o.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)