21 Ekim 2009 Çarşamba

Ne Sorcan La?

3 tane ömer üründül tadında yorum
Yazmak istiyorum da kafa beyin kalmadı ki fizikten, kalkülüsten. Bi hafta boyunca bloga yazıcak bişey düşünmemenin sonu budur işte. Bula bula bir madde buldum, o da tek başınayken hayatta, bazılarınız "s.ksen" falan da kullanır, çok ayıp, hayatta tatmin etmiycek bişey. Yazim ama yine de, kalmasın içimde.

● Ortaokulda, lisede falan dersin en can alıcı yerinde, kimsenin beklemediği bi anda, karşı konulamaz bir enerjiyle hocaya bi soru sormak istersin, aniden kaldırırsın parmağını, hoca da şaşırır; içten içten böbürlenirsin, "Ressmen.." dersin ya. Hah işte öyle bi anda sıra arkadaşından, ki kısmen bu çocuk senden daha sorumsuz biri olabilir, "Ne sorcan la?" sorusu gelir ya meraklı meraklı. İşte öyle bir merak benimkisi.. Ulan zaten tek madde, bi yere de bağlıyamadık iyi mi.. Bence değil. Sanki bi madde daha vardı ama, du bakiyim..

Resmen yokmuş ha. Şaka gibi. Sen sayfalar dolusu yazı yaz, 250. post diye at-tut-video çek, ondan sonra gün gelsin tek maddeli yazı gönder falan. Değişik.

-o diil de hayat ne güzel lan; kuşlar, vapurlar falan..-

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Daçe bu 'ne sorcan la'yı direkt Murat Gündoğan sesiyle duyumsadım lan:)
    Tek madden çok gülümsetti beni.

    İyi akşamlar
    Yarın böyük ihtimal fizikte karşılaşcaz yine calc var bizim v sizin de

  2. littleiv says:

    şu sonu bağlayamamanla dalga geçmene bitiyorum ya eheheh

  3. Daçe says:

    yapamıyorum hakkaten ama.. eyvallah :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)