16 Ekim 2009 Cuma

Harry Potter: Cevşen Kolye

3 tane ömer üründül tadında yorum
● Selamlar, ne yaptınız?
● Şimdi öyle şeyler anlatacağım ki, piyüüüff, çok acayip şeyler anlatacağım. Öyle böyle değil. Yok lan ben beceremiyorum böyle işi. Direk girişeyim en iyisi.
● Lise bizim eve çok yakındı sevgili okur. Acayip yakındı. Yürüye yürüye gider gelirdim. Hatta bazen bi kere gider-gelirdim, kesmeyince bi daha gider gelirdim. Öylesine bi yakınlık. Bi keresinde yoluma bi adam çıktı, işportacı, elinde cevşenler var. Cevşen nedir bilir misin? Ben de o zaman öğrendim. Hani boyuna asılan üçgen, siyah uçlu "deliuanlı" kolyesi var ya, hah ondan işte. Neyse. Gidiyorum her günkü gibi arabalara falan baka baka, cevşenci çıktı. dedi, "Bi cevşen alsağa". Dedim "Eyvallah". Döndüm, gidiyorum. Bikaç adım attım, adam arkamdan çok da ısrarcı olmayan ama son bi kez denemek maksatlı ses tonuyla, dedi "..Ama deliüanlı, cevşen alırsan ohulda falan kimse seği dövemez."...
Ne o gün cevşen aldım, ne de ohulda falan dayak yedim. Ama o günden beri düşünüyorum ki, cevşen kesinlikle büyülü bişey, adeta bir world of warcraft, bir dota "item"ı. Tılsımlı cevşen.
● İngilizce işlenen dersler bi garip ya. Resmen fiziğin, matematiğin falan İngilizcesini görüyoruz. Hayır, bildiğimi de unutturuyo, aklım gidiyo resmen. Ressmen.
● Geçen gün böyle topluca, toplulukça, bi mekana gittik. Eğlendik, coştuk. Murat Boz'larla, Murat Dalkılıç'larla başlayıp, kolbastıyla falan bitirdik. Öyle bi coştuk. Sonraki günlerde orda olmayan bi arkadaşa bi hevesle o eğlenceli zamanı anlattım, değişik gibi, "Abi daha iyi yerler vardı aslında" falan dedi. İşte ben o insana biraz şaşırdım o an. Hevesimi baltalayan can arkadaşım, canan arkadaşım, neden bunu yapıyosun? Hadi tamam sen bunu bir kere yaptın. Peki ya diğerleri? "Abi yani aslında çok şahane bi mekan biliyorum ama neyse sen bilirsin" diyen insanlar. Hepiniz. İzin verirseniz, size daha da şaşırmaya devam edeceğim.
● Tüm Odtü, şu an hastalıktan bir sağa bir sola sallanıyor sevgili okur. Bize en güzel dualarını gönder olur mu. Varınca ara. Kib bay.
● O değil de, iki haftada iki defter kaybettim, iki adet gıcır rotring unuttum, bir adet lab kitabı bıraktım, bir adet de ingilizce kitabı kayıpladım. Yani ilk 3 hafta, sıfır puan, bugün 3 puan, defans, first touch, and then I goal, everybody happy, I am happy, important. Yani Tuncay diyor ki, eğitim adına kayıpla başladık sezona.
● Arkadaş, var ya, hazırlık kadar "yatış" bi şey yok ya. Günde 3 saat ders olması bi yana, bu sene en alakasız dersleri en alakasız fakülte binalarında alıyor olmam çok koyuyo. Özellikle de cuma sabahları 8.40'ta İnşaat'ta girdiğim calculus dersi var ya, off. Ömrümden 2'şer hafta götürüyo yemin ediyorum.
Eheh, not hero.
● Ya o da değil de, ben ne zaman dünya gözüyle bi Dünya Kupası görücem ya? Ben Dünya Kupası'nı Hasan Şaş'la falan hatırlamak istemiyorum abi.. Şşt Fifa yaa, gözünün yağını yiyim hadi be. Bu seferlik idare ediversene. Hadcanım ya.
● Bizim geçenki White Night'ın girişinde "Bu seferlik idare ediversene.." diye biletsiz olarak girmeye çalışıp bana sığınan eleman gördüm. Değişik midir nedir. Dedim, bi dur bi soluklan. Bu seferlik dediği zaten, bi seferlik. Hayır, sanki müdür muavinine "Hocam valla bi daha olmaz yeaa" serzenişi gibi. Garip.
● Bana bir Alpay Erdem lazım, benden içeri. Yok lan öyle söyleyince de bi garip oldu. İçeri falan olmasına gerek yok, iki kelam yazısını okuyayım, kâfi. Bir haftadır ne bir satır blog okuyorum, ne "mizahi mecmua" alıyorum. Kafam beynim durdu valla yazarken.
● Bu da böyle cevşenli tavşanlı bi yazı olmuş oldu. Yalnız hakkaten, ne pis yazdım ya. Dur bakim ikinci okuyuşumda gülcek miyim ki.. Off. Nası gerildim şu an var ya.

Daçe. -azeriler ne acayip lan, "-ov" falan.-

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Daçe cumaları 8:40'ta inşaat yerine petrolde dersin olsa daha mı iyiydir LAN!:d inşaatta olmadığım nadir zamanlardan birinde oradaymışsın karşılaşamıyoruz bölümümde sana çay ısmarlardım bizim DENİZATI markasına sığınıp herşeyi pahalı satan bölümümüzde..
    Bi de abi Murat Boz,Dalkılıç falan demişken daha iyi bi mekan biliyorum 94.2 de bi test yayını yapan radyo var orda hergün 20 defa çıkıyolar ben de babamın arabasında denk gelirsem ve teksem son ses açıyorum bi de telefonla Fercanı arayıp dinletiyorum falan:D

    En azından hafif kızararak yaptığım olaya gül,bi de bu adamların şarkıları 120km hızla şeritler arasında fırt fırt kayma hevesi veriyo insana sinyalsiz kaycan ama arkadaki tedirgin bayan şoför kıç olcak veye usta dolmuşçu küfür bascak.

    Yazın kadar yorum yazdım canım öptüm görüşürüz;

  2. littleiv says:

    ahahaha çok güldüm ben yine genel olarak

  3. z.. says:

    ne kalmışki daçe bi kendin yani:D onu da kaybetseydin tam olurdu:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)