10 Ekim 2009 Cumartesi

Nası Koydu Lafı

4 tane ömer üründül tadında yorum
Selamlar. Öncelikle geçen yazıdaki "artık öyle çok sık yazamayacağım" sözümü yerine getiriyor olmaktan dolayı kıvanç içerisindeyim. Çünkü genelde ben söz verip tutamayabilen bi insanım. Neyse. Günlerdir yazamıyor olmak fena. White Night'tı, add-drop'tu derken blog yalan oldu. Ha, benim aklıma bile gelmedi, o ayrı.

Ama şimdi hem yazıcak fırsatımın olması, hem de spontenyus olarak yazıcağım konunun ayağıma gelmesi hoş oldu. Become a fan of ayağa gelen konu. (sinan gürcan bunun hayranı. - sen de hayran ol.)
...

Ben sanırım hayatımın hiçbir evresinde, hazırcevap bi insan olamayacağım sevgili okur. Çok zor bişey lan. Hani biri şakalı-şakasız herhangi bişey söylüyo sana, sen de çatt diye cevabı yapıştırıyosun ya. Ha işte, nası yapıyosun onu ya? Ben yapamıyorum olm. Yapmak isteyince ağzıma yüzüme bulaştırıyorum falan. Bence onu yapabilen adamın kafası acayip çalışıyo. Makina gibi. Senin benim kafam gibi katılaşmış değil onun kafası. Bıngıldak hâlâ. Ortamda konuyla uzaktan yakından alakası olmayan o adam, muhabbetin bi yerinde girip stokk diye bi laf koyuyo, herkes böyle kalıyo falan. O insan bence biraz kıskanılır yani. Yanlış mıyım cancağız okur?..

..Radyodayım. Yine programlardan birinin teknik yayınını yapıyorum. Bir elimde Uykusuz, diğer elimde mouse, umrumda değil dünya. Bu ve benzeri laçka düşüncelerdeyken radyoya telefon geldi. İstek şarkı varmış. Efenm, ben öyle müzik bilgisi hayvanî olan insanlardan değilim. Onlar da nasıl öyle her boku biliyor, ona da şaşıyorum. Sanırsın ki herif 1970-2000 arasında plakçılık yapmış Avrupa'da. Emi sanki. Neyse. Telefonun diğer ucundaki adam konuşmaya başladı, ben de hemen kağıt kalemi çıkardım, not alıyorum. Ben bi de böyle, istek falan gelince heyecan yapıyorum. Gerçi ben radyoya gelen her türlü telefonda heyecan yapıyorum, o ayrı. "Ehehe lan ressmen istek şarkı var haa. Ressmen benden şarkı çalmamı istiyo. Hehe. Benim elime bakıyo yani. Öhehe. Hehö.. Lan neyse dur bakalım anlayabilcem mi dediği şarkıyı acöba.." diye bir başka laçka düşüncelerdeyken, telefonda konuşmakta olduğumu fark ettim. O sırada adam bişeyler söylemiş, ben de onları yazmaya çalışmıştım. Adını, yani adamın adını, şarkının adı sanmış olmam biraz değişik olmuş -mizikbilgisisıfırdaçe- , fakat en sonunda telefonu kapatma anına gelmişiz.. İşte ne olduysa o anda olmuş; adam "Bu şarkı bütün Radyo Odtü çalışanlarına gelsin!" diye coşkulu bişey söylemiş, ben de, öküz ben de, "İnşallah.." demişim.

Bildiğin inşallah.

Hayır hazırcevabı bırak, efendi gibi, normal insan gibi cevap ver dimi? İlla "Lafı koyucam, ehehe, hehe." diye kasma dimi? Ama yook. İster istemez, "Dur bakim şurda ne desem.." diyorum bazen. Sonra da böyle saçmasapan cevaplar çıkıyo.

Neyse ya ben gidiyorum. Bi süre yazmayınca kalemim hemen düşüyor, onu anladım. Çalışmak lazım biraz yazı işlerine. Sonraki yazılardan birinde büyük ihtimalle, daha önce de anlattığım "1. sınıf derslerinin abukluğu" konusunu daha uzunca yazabilirim. Ama yazmaya-da-bilirim, belli olmaz. İnşallah.. (?)

Son olarak; bi ortama girdiğinde "Ohaha nası koydu lafı kekikekikeki!" dedirten hazırcevap insana iki çift lafım olacak... Dilin düşsün yere yapışsın, kafana da Nasreddin Hoca kadar at düşsün inşallah.

Öpüyorum.

Daçe.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    inşallah mı ahahahhah süper :)

  2. gokben says:

    "inşallah" : )) hahahahh
    "Daçe der ki"yi sevdim, fakat "ki"yi yazarım :D

  3. special n says:

    inşallah çok cin bi kelimedir aslında.
    + "bi gün bize de gelin."
    - "İnşallah inşallah:))))."
    + "Valla biz geldik sıra sizde!!"
    - "İnşallah inşallah bakalım."...

    Gelmicez ama bi ihtimal geleDebiliriz hiç işimiz kalmazsa umutsuzluğa düşersek falan diyo burda.

  4. z.. says:

    ay daçe bu ne olmuş böle süperrrr:D bıngıldak mı desem, dilin düşsün yere yapışsın mı desem:D çok beğendim..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)