12 Ekim 2009 Pazartesi

Böyle Garip Bişey İşte

4 tane ömer üründül tadında yorum
Artık son zamanlarda dolmuşa ne zaman binsem, genç-yaşlı, çocuk-büyük, ana-baba, bacı-gardaş, öhm, herkesin kulağında kulaklık görüyorum. İstisnasız ama. Bi tek dolmuşçunun kulağı boş. O da boş olsun zaten dimi. Ayıp. Hayır bu iyi bişey mi kötü bişey mi anlamıyorum da. Ama sanki iyi bişeymiş gibi geliyo bana. Hiç müzik dinlemeyen insanın bile müzik zevki oluşuyo falan. Hoş şeyler bunlar.

Yalnız hazır herkes müziğini dinliyoken, "Ehehe nası olsa kimse duymaz lan." diye düşünüp küfür falan etmeye kalkma sevgili okur. Dediğim gibi, kimse duymuyorsa da şöför duyuyor; ki bence bir şöför ormanda on yolcu gücündedir. Signifikıntsız 10. Karşına almak istemezsin. Haa bana kalırsa, dolmuş durdurup ayakkaplarnı bağlayan insan, bunu da yapar. O insan biraz değişik çünkü, aklından biraz problemleri var gibi.

Çok da kısa olmayan günün kârı.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    dolmuşçulardan ben de çok korkuyorum değişik adamlar

  2. Eternal says:

    o dolmuşta kulağında kulaklık varken ,dolmuşçu sana sesleniyorsa

    'arhadaşım nerede ineceksiniz?'

    'hocam para üstünü aldığız mı?'

    'bi dakka çöker misin balım çevirme var'

    gibi hitaplarla sana dönmüşse , ama sen kulağında kulaklık onu dikiz aynasından dudakları açılıp kapanırken gördüysen ; ve tüm bunların üzerine üstüne alınmadıysan , o sen duymaz iken küfür eder ,çok eder hem de.Ormanda 10 kat daha çok eder.

    Şüphesiz ki o bu yolların ustası gözlerinin hastasıdır.

  3. Kulaklık açılımında şöyle bi bahis açayım ben de..

    Lisede iken kulaklıkta cıs cıs sesi dışarıdan da duyulacak kadar müzik dinlerdim.Bazıları bunun kalitesiz kulaklık kullanımının sonucu olduğunu iddia etmekle birlikte,ben bunun normal olduğunu düşünür ve hep istekle beklerdim: bi amca teyze beni metroda uyarsa da milletin gürültüsünü dinleyeceğime kendi müziğimi dinlerim desem..
    Özetle fikrim şudur ki ön sıradaki kızın saçlarının boyasının numarasını dinleme isteğim(çevreyi gözlem isteğim) olmadığı günler evet ben de kulaklık zangırdatırdım,zangırdatmak isterim ama yeni telefonumun kulaklığını bi türlü kullanmayı beceremedim.Utanç içinde saygılar dilerim.Ayrıca signifikınt olayı on numara evet bugünlerde tüm 1.sınıfların diline dolanmışken Daçe bundan bahsetmeliydi bahsetti saolasın varolasın.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)