4 Ağustos 2010 Çarşamba

Su İhtiyacımın Sebebi Koparılan Çiçekler Olabilir mi?

6 tane ömer üründül tadında yorum
burdaki it ben oluyorum.

Bugün enerji oldum ben sevgili okur. Bildiğin kinetik enerji oldum, potansiyel enerji oldum, buhar oldum buharbeygiri oldum. Sıcaktan ne olacağımı şaşırdım. Allaam o ne sıcak. Evden çıkarken elim vardı, gözüm vardı, ne güzel bir sürü şeyim vardı; eve bir geldim ki abaaoov yani, o ne lan öyle. Su enerjisi. Evet bunun adı su enerjisi olmalı. Üç şişe su içince su enerjisi olmuşum ben. Annem buzluğa atıp tekrar eski halime ulaştırdı da, öyle yazıyorum şimdi.
● Bilmiyorum ama bence çok büyük manyaklıklarım oluyor bazen. Ölü sineği fanusa aldım ki çürümesin hemen diye. Sineğin ölüsüne saygı gösteriyorum. Evet sıcaktan ne yaptığımı bilmez bir haldeyim
● Çok acayip iki kuzenim var benim. Kafaları çok güzel. Bi tanesi geçen, yatağımın başucuna "İti öldürme, korkut. İmza: Bir dost..." diye not bırakmış. Allaam neleloloyor dedim bir an için. Deli mi ne. Korkuttun evet çok komik gerizekalı.
● Bugün otobüste, evet bu kez dolmuşta değil de otobüste, dünyanın en çok "dedim-dedi" diyebilen insanına rastladım. Nasıl büyük bir şans. Yanıma oturmuştu ve yolculuk boyunca (tahmini 30 dakika) telefon ettiği herkese kime ne dediğini ve karşılığında onların ne dediğini anlattı. "Dedim ki ben dedim öyle bişey yapmadım dedim yapanları da gördüm uyardım dedim, sonra müdür geldi dedi ki raporlar geldi mi ben evet dedim geldi ama ayten aldı dedim, o da dedi o zaman ayteni çağır dedi, ben dedim ki ayten dedi ki dedim raporları önceden incelemem gerekiyor dedim dedi dedim demiş dedim tamam mı. Sonra dedim..." OHA! Bi de soruyo "tamam mı" diye. Nasıl tamam mı lan nasıl. Ressmen o yarım saat içinde herkesin birbirine ne dediğini öğrendim. "Dedi naber dedim iyidir" falan off. Sakatlandım resmen beyin olarak.
Daçe der ki blogdan dev ibretlik öykü: Bugün yanımda bi ambulans durup "Askeri hava hastanesi nerde?" diye sordu. Kalakaldım. Ambulans, yanımda duruyor, hastane var bi tane, onu bana soruyor. Ambulans. Bana soruyor. Hastaneyi. Uzun süre kaldım. Hareket edemedim. Dedim "Ee yani ne biliyim ben bilmiyorum nerde olduğunu. Aramızda ambulans olan siz değil misiniz?" Öyle diyince tabi geçip gittiler büyük ihtimalle başkasına sordular daha sonra. Ama yani, ne biliyim, biraz saçma oldu bence.
Daçe der ki blogdan dev itiraf: Ya şey aslında üstteki maddede o kadar da ibret alınıcak bi yer yok gibi sanki ya. Sırf dikkat çekmek istedim. Üzgünüm. Böhüehaha.
● Ne ağlıycam lan. Sıcaktan su enerjisi oldum dedim ya.
"Arjantin İlköğretim Okulu" diye bişey olması bi tek bana mı tuhaf geliyo acaba? Yani hani, bu okul Buenos Aires'te olsa tamam derim, Córdoba'da olsa tamam derim; ama şimdi, bu okul Ankara-Yüzüncüyıl semtinde olunca ben biraz garipsiyorum arkadaş. Bi de mesela aynı şekilde Arjantin Caddesi var, gerçi yine o biraz daha iyi ama. O da Gaziosmanpaşa'da. Off. Arjantin'le ilişkilerimizi güçlendirmek adına mı bütün bunlar? Kötü Arjantin'le? Bence hepsi "Ulan Arjantin'le aramızı iyi tutalım ki ordan böyle melez melez hatunlar gelir, böyle sabah akşam tangodan gözü pörtlemiş filan, onları kaldırırız hep" falan ayağına yapılan şeyler. Halkı kandırmayın.
● Gidiyim de bi su içiyim ya. Artık su kusucam ama sıcakta başka bişey yapamıyorum. Bu ne bohem bi ihtiyaç yarabbi. Susadıkça susuyorum. Haydi. Su gibi gidip su gibi geleyim. Öptüm kib bye.

Daçe.

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    ankara sınırları dahilinde bir arjantin ilköğretim okulunu aklım hafızalam almıyor. alamıyor.

  2. allaam ya. says:

    pardon,olayları saptırdığı nedeniyle "daçe der ki"yi şikayet edebiliyo muyuz??hayır edemiyosak da o daçeye mutlaka ulaşmam lazım.bi kere yatağına bırakılan o notun yanında ne vardı?iki küçük top.toplarla napıldı?bütün sabah İTİ ÖLDÜRME,KORKUT yapıldı.demekki neymiş,o notun amacı farklıymış.sakinim.sakinsin.sakin.

  3. allaam ya. says:

    öyle gerizekalı falan diyince,ister istemez tepesinin bi şeysi atıyo insanın.allaam ya.! :)

  4. Daçe says:

    ve kuzen ortaya çıktı.

  5. ErDo says:

    kuzen deyince aklıma şu umut sarıkaya karikatürü geldi :)

    şurdan bakılabilir --> http://i35.tinypic.com/s2wui9.jpg

  6. Daçe says:

    ahaha şahaneymiş eyvallah :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)